Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lopettaa ketipinorit unilääkkeenä. Miten saada unta ilman niitä?

Vierailija
13.09.2022 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetat niin muista kärsivällisyys. Keti kannattaa lopettaa ihan todella pikkuhiljaa, ei seinään! Mulla kesti 200 mg/pvä pudottaminen pois monta kuukautta ja oon iloinen että tein niin hitaasti nitkuttaen, ei mitään uniongelmia.

Ensin kannattaa tietysti miettiä syyt miksi aloitti lääkityksen ja paneutua niihin.

Vierailija
22/24 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tekemässä vaikka 30km pyörälenkki metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin niitä yli vuoden vaikean elämäntilanteen vuoksi enkä edes yrittänyt nukahtaa ilman. Hyvät unethan sillä sai. Sitten aloin puolittaa niitä (onnistui vain apteekista ostetulla leikkurilla), nukuin silläkin 12,5 mg annoksella ihan hyvin.

Niillä menin monta kuukautta ja sitten yhtenä iltana vain jätin kokonaan ottamatta ja hämmästyksekseni nukuin luonnollista unta ensimmäisen kerran pitkään aikaan. Välillä herään, mutta nukahdan uudelleen. Aamuisin kyllä herään nyt aikaisemmin kuin Ketipinoria käyttäessäni. Rohkeasti vaan lopettamaan, itse olen nyt ollut n. 3 viikkoa ilman ja onnellinen luomu-unestani, vaikka vähän katkonaisestakin. Ei mitään sivuoireita lopettamisesta toistaiseksi, mutta oli tuo annoskin aika pieni.

Vierailija
24/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen unirytmi. Käyt aina samoihin aikoihin nukkumaan, niin keho tottuu unensaantiin.