Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rivojen puhuminen kesken aktin

Vierailija
13.09.2022 |

Mitä naiset toivoo miesten sanovan korvaan kesken aktin? Onko se teistä kiihottavaa.

Itse ainakin yrittänyt puhua tuhmia. En tiedä onko kaikilla vaikutusta, mutta osasta tuntuu siltä että pillu saa liukkautta.

Oon ehdottanut kolmen kimppaa kesken aktin
Kehunut miten hyvälle pillu tuntuu ja miten kiimassa kulli on jne.
Baari-illan jälkeen kun tullut yöllä panolle, niin kysyn aina että olisiko ollut kiva saada vierasta tai ehdottiko joku seksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut rivoja ja suurin piirtein miehen kiinnostus ja muna lopahti siihen. En puhunut mitään sairaita juttuja, vaan omasta halustani, että tykkään antaa suuseksiä ja saadakin, alapääni märkyydestä jne. Itseäni rivouksien puhuminen kiihotti.

Vierailija
2/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut rivoja ja suurin piirtein miehen kiinnostus ja muna lopahti siihen. En puhunut mitään sairaita juttuja, vaan omasta halustani, että tykkään antaa suuseksiä ja saadakin, alapääni märkyydestä jne. Itseäni rivouksien puhuminen kiihotti.

Olipa herkkä hipiäinen mammanpoika kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen mäkin puhunu rivoja ja suurinpiirtein jotain niiku:'urheilu,historia sekäputin ja kekkonen.tms rivoo asiaa...mut (naisen mielestä, monesti..) eipä siihen sänkyyn sitten 'muita mahdukkaan'? en ymmärrä, se sanoo vaan kun haluaa seksiä, että kuule:'sinä ja (te muut) saatte pitää seuraa ihakeskenään..'? näinotta. ei ne (nenaisetikinäymmärrä..) kait kun puhuu: rivoja sängyssä. en suosittele.

Vierailija
4/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään sun jakorasiasta"

Vierailija
5/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pure mun ananasta.." ( KLASSIKKO. Toimii aina! ;)

Vierailija
6/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa herkkä hipiäinen mammanpoika kyseessä.

Jos naista ei kiinnosta rivojen puhuminen, mies puhuu niitä väärin. Huvittaa tämä asennoituminen sukupuoliin.