Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia jotka sheivaa kasvot?

Vierailija
13.09.2022 |

Millä sheivaatte? Monta kertaa kuussa? Kiinnostaa vaan, kun itsekkin olen sheivannut jo pari vuotta beach fuzzit pois naamasta ja siis auttaa todella paljon esim. kasvovoiteiden ja seerumeiden imeytymisessä kasvoille.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä. Kasvaa karvaa sen verran että vituttaa melkein päivittäinen ns. parranajo.

Vierailija
42/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko PCO-potilaita vai uussuomalaisia Välimeren maista tai Lähi-Idästä? En ole ikinä ajatellut vaaleiden suomalaisnaisten poistavan kasvoistaan karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisia teriä joilla "dermaplaningia" harrastan. Lähtee myös kuiva ihosolukko samalla. 

Vierailija
44/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sheivannut kasvoistani nukan pois parikymppisestä saakka. Syyt: on se nyt epäesteettistä, varsinkin meikin kanssa. Lisäksi mulle kasvaa suun pielissä vahvempaa, vaaleaa viiksikarvaa. Eikö kenelläkään muulla muka?

Näen näitä naisviiksikarvoja aika monella, nukkaa lähes jokaisella. Se on ihan oma asia sheivaako vai ei mutta nyt kun jalka- ja kainalokarvoista puhuminen on normalisoituu, voitaisiin alkaa suhtautua rehellisesti siihen, että naisellakin kasvaa karvaa kasvoissa eikä se tee kenestäkään vähemmän naisellista.

Eihän kukaan ole suhtautunutkaan naamakarvoihin mitenkään kieltävästi tai väittäen että se tekisi kenestäkää vähemmän naisellista? Itsekin sanoit että naamanukkaa ja viiksikarvoja näkyy lähes jokaisella, joten miten niitä edes voisi vielä enemmän normalisoida?

Ai ei ole suhtautunut vai? Omaasi edeltävässä viestissä epäillään sheivaajia pco-potilaiksi ja heitetään arvioita etnisyydestä. Itse jouduin nuorempana ilkeämielisen juoruilun aiheeksi (mies vai nainen?) kun kämppis näki minun sheivaavan. Olen itse aika tyyni tyyppi enkä tuollaisesta kolhuja ota mutta monelle muulle on herkkä paikka. Samoin kuin nännikarvat, koska hyi helkkari, eihän naiselle voi mitään rintakarvoja kasvaa...

Vierailija
45/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kyllä. Sheivaan viikset ja ja poskien/leukaperien nukan pois.

Olen tummakarvainen muutenkin, niin viikset näkyy ikävästi valkoista ihoa vasten, vaikka ei mitenkään erityisen tuuheat olekaan.

Vierailija
46/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään posliininaama ei tarvitse olla, vaan näyttää ihan luonnolliselta omalta itseltään.  Tietenkin yksittäiset selkeät mustat karvat voi nyppäistä pinsetillä, mutta väritön nukka on luonnollista.

Vierailija
47/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta vahaan viikset pois. Paksut tummat hiukset, ripset ja kulmat on se hyvä puoli tässä runsaassa karvankasvussa, mutta toki kaikkialla muuallakin kasvaa sitten paksua ja tummaa karvaa säärien ja käsivarsien lisäksi varpaissa, sormissa ja huulen yläpuolella.

Vierailija
48/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään posliininaama ei tarvitse olla, vaan näyttää ihan luonnolliselta omalta itseltään.  Tietenkin yksittäiset selkeät mustat karvat voi nyppäistä pinsetillä, mutta väritön nukka on luonnollista.

ME SHEIVATAAN SEN TAKIA ETTÄ MEIKIT NÄYTTÄÄ PAREMMALTA JA ETTÄ KASVOVOITEET JA MUUT IMEYTYY PAREMMIN IHOON!!!!

Vierailija
49/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko PCO-potilaita vai uussuomalaisia Välimeren maista tai Lähi-Idästä? En ole ikinä ajatellut vaaleiden suomalaisnaisten poistavan kasvoistaan karvoja.

Ihan tavallisia suomalaisia. Jaa suomalaisnaisia on vain vaaleita? Yllätys sinulle, mutta meitä tummakarvaisiakin on. Juuret voi olla esim. Saamesta tai Karjalasta monen sukupolven takaa. Monessa suvussa on myös ollut joku romani, mutta varsinkin ennen sitä hävettiin eikä nykypolvien tietoon ole välttämättä edes tullut.

Vierailija
50/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on naisia jotka ovat mielestään naisia (kuten ovatkin), mutta androgeenin vuoksi joutuvat ajamaan parran joka toinen päivä ja se ei ole kivaa. Geeniperimä ja ympäristötekijät kenties. Moni etsii apua siihen ja muihin iho-ongelmiin. 

Joo, tässä ketjussa vaan ei ole kyse tästä vaan ihan jokaisen iholla kasvavasta ns. persikkanukasta. Ilman meikkiä se ei yleensä edes näy paitsi jos esim. talvella huurretta huurtuu siihen kiinni, mutta meikkivoiteet ei levity nukan päälle ollenkaan niin nätisti kuin jos sen poistaa.

Vierailija
51/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan suomalainen, hiukset on ruskeat mutta naamankarvat aivan valkoisia. Eikä niitä ilman meikkiä edes huomaa. Mutta tosiaan meikki ei levity kauniisti karvaiseen alustaan ,vaikka se karva onkin ihan hentoa ja lyhyttä ja vaaleaa.

Vierailija
52/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien mittaan epiloinut, poistanut vahaliuskoilla, käynyt sokeroimassa. Tällä hetkellä käytän sellaista metallista jousta. On näppärin ja nopein, kun voi ohimennen nykäistä vähän karvoja pois.

Etuna se, että se on halpa, suht kivuton, oppii helposti, ei sotkua.

Karva ei kasva sen nopeampaa, eikä tummana takaisin.

Vierailija
53/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

newsflash olen itse tummahiuksinen ja tummakarvainen supisuomalainen nainen ja ei, minulla ei ole PCOSia

Vierailija
54/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea/maantienharmaa ja muutenkin oikein perisuomalainen. Naamassa nyt vaan on aina kasvanut villaa vähän liikaakin.

Vierailija
55/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta vahaan viikset pois. Paksut tummat hiukset, ripset ja kulmat on se hyvä puoli tässä runsaassa karvankasvussa, mutta toki kaikkialla muuallakin kasvaa sitten paksua ja tummaa karvaa säärien ja käsivarsien lisäksi varpaissa, sormissa ja huulen yläpuolella.

Sama vika, minulle kasvaa näkyvää tummaa viiksikarvaa, jonka poista vahalla. Teininä sain kuullakkin niistä, kun murrosiässä alkoivat ilmaantumaan. 

56/56 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukkapintaa saa ajella pois. Se pehmentää ihoa. Kasvojen iho muuttuu pahan näköiseksi ja tulee isot ihohuokoset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi