Minkä värinen huulipuna sopii keski ikäiselle?
Kommentit (40)
Kuningatar Elisabetilla oli ihan loppuun saakka aina kaikissa julkisissa esiintymisissä huulipunaa ja mielestäni se sopi hänelle loistavasti ja antoi hänen huolitellulle ulkonäölleen sen viimeisen silauksen.
Huulipuna sopii ihan kaikenikäisille.
Tutki värianalyysiä ja selvitä oletko kesä, kevät, syksy vai talvi omilta väreiltäsi.
Kun saat tämän selvitettyä, löydät vaikkapa googlaamalla oman värikarttasi ja voit sieltä valita omiin hiusten-, sekä ihonväreihin sopivat sävyt.
Voit käyttää mitä tahansa väriä, kunhan se on oikeaa sävyä.
Huulipuna kannattaa myös miettiä vaatetuksen mukaan. Esim. lämpimän sävyisen yläosan kanssa ei yleensä kannata laittaa kylmän sävyistä huulipunaa.
Nämä juonteista ja huulien katoamisesta huutelevat... Minkäikäiset te oikein luette keski-ikäisiksi? Eihän tuollaiset vielä 40-50v ole ajankohtaisia, vaan lähinnä aikaisintaan 55-60+ iässä. Silloin toki ollaan vielä myöhäiskeski-ikäisiä, mutta ei se 6-kymppinen mielestäni enää ole "peruskeski-ikäinen" jota tässä kai haettiin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä juonteista ja huulien katoamisesta huutelevat... Minkäikäiset te oikein luette keski-ikäisiksi? Eihän tuollaiset vielä 40-50v ole ajankohtaisia, vaan lähinnä aikaisintaan 55-60+ iässä. Silloin toki ollaan vielä myöhäiskeski-ikäisiä, mutta ei se 6-kymppinen mielestäni enää ole "peruskeski-ikäinen" jota tässä kai haettiin.
Hmm. Mä olen 48 ja kyllä mulla ainakin on ylähuulen yläpuolella sellaiset huulten suipistelurypyt joita tupakkarypyiksi joskus sanotaan (enkä ole polttanut koskaan). Ja on huulet ohentuneetkin nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mä olen 48 ja kyllä mulla ainakin on ylähuulen yläpuolella sellaiset huulten suipistelurypyt joita tupakkarypyiksi joskus sanotaan (enkä ole polttanut koskaan). Ja on huulet ohentuneetkin nuoruudesta.
Lienet ollut paljon auringossa?
Vierailija kirjoitti:
Senvärinen joka sopii hlön ihonväriin, muuhun väritykseen ja myös asuun.
Mutta EI, EI sitä maksamakkaran väristä!
Riippuu keski-ikäisen omasta ihonväristä sekä siitä, millainen kasvomeikki muuten on.
Tietysti vaatteiden sävyyn sopivaa. Olen siis vanha ja on ryppyjä, mutta käytän tasan just sitä huulipunaa, mikä sopii vaatteisiin. Kaikki violetit ja mustat ja siniset ja keltaiset toki skippaan ja myös aivan värittömät ja haalean vaaleat, koska omat värini ovat voimakkaat ja mitkään pliisut pastellisävyt ei vaan passaa
https://www.harpersbazaar.com/uk/fashion/a39501190/iris-apfel-interview/
Tässä vähän mallia , Itse meikkaan hyvin harvoin silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte läträtä huulipunien kanssa. Kaunis silmämeikki on tärkeämpi. Huulet katoavat muutenkin keski-ikäisinä ja ei niitä olemattomia viivoja kannata korostaa.
Hyvinkin saa näkyviin.
https://www.stara.fi/2018/11/30/botox-bileet-karusti-pieleen-kaunottare…
Hyvä luoja....kyllä näitä huulensa överi täyttäneitä suomessakin näkee, mutta ehkä ei ihan näin karuja näkyjä.
Riippuu huulten paksuudesta, kovin ohuita huulia ei kannata voimakkailla väreillä korostaa.
Millaiset vaatteet ovat? Huulipunavärin tulee sointua kokonaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienet ollut paljon auringossa?
En ole, en ole ulkoilevainen tyyppi ollenkaan. Mutta atooppinen kuiva iho on, sellainen rypistyy nuorena. 25-vuotiaana oli jo otsa- ja silmäkulmarypyt.
Kunhan laitat sen omien huuliesi mukaisesti, etkä tavoittele isompia huulia, jotka eivät sulle sovi ja näyttävät maalilla laitettuna yli rajojen vaan naurettavan suttuiselta
Jos synnyit tikkuhuuleksi, korosta jotain muuta naamassasi.
Ei mullakaan ole maailman pienin nenä mutta mulla on luonnostaan upeat paksut huulet. Enkä koskaan pienentäisi nenäni, edes meikillä. En ole epätoivoinen .
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte läträtä huulipunien kanssa. Kaunis silmämeikki on tärkeämpi. Huulet katoavat muutenkin keski-ikäisinä ja ei niitä olemattomia viivoja kannata korostaa.
Mulla on tällaiset luomut "angelinajoliet", mutta en siltikään halua korostaa, vois näyttää jotenkin irstaalta, kun ikää on jo reippaammin. Meitä on kaikenlaisia. Ja eikös nykyään huulitäytteitä käytä vanhemmatkin?
Mitä väliä, katsokaa Anne Kukkohovia ja niitä ihania punaisia huulia. Toinen upeus on Tuija Piepponen.
Ja eikös Aira Samulinillakin löydy punaa huulista, sopii hienosti sen pukeutumistyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällaiset luomut "angelinajoliet", mutta en siltikään halua korostaa, vois näyttää jotenkin irstaalta, kun ikää on jo reippaammin. Meitä on kaikenlaisia. Ja eikös nykyään huulitäytteitä käytä vanhemmatkin?
Sama täällä!
Minulla on LUONNOSTAAN NIIN TÄYTELÄISET huulet, että jos rajaan ne tummemmalla ja käytän vaaleaa punaa, niin automaattisesti luullaan tänä teennäisenä aikana että minulla on huulitäytteet!
Tämmöinen ketjuttaa, koska olen täysluomukaunotar, elinten käytä lisäkkeitä en edes tekoripsiä koskaan.
Minulla sattuu luonnostaan olemaan kaikki naiselliset halutut ominaisuudet
Pitkät hiukset olleet aina. Hoidan kynteni, ihoni.jne.
Olenkin päätynyt kirkkaan punaiseen huulipunaan, jonka laitan tarkasti omien huulten mukaisesti. Se näyttää toivoakseni ihan kivalta ja tuo esiin amorinkaaren.
Korostan amorinkaarta, koska huultentäyttäjillä se häviää ja muuttu vaan suoraksi viivaksi nenän alle turvoksissa olevan pukaman näköiseksi.
Mielenkiinnolla odotan, millä läpeensä täytetyt huulet näyttävät , kun nuoret ovat minun iästäni. (47)
Äitini käytti vielä 93 vuotiaana huulipunaa, kävi kosmetologilla ja oli erittäin tyylikäs, kaunis vanha leidi. Oli hyvin tarkka vaatteistaankin ja yhteensopivista väreistä.
En käsitä tuollaista asennetta, ettei keski-ikäisen kannata enää kaunistautua. Kaikenikäiset voivat meikata kauniisti.
Tiedätköhän, mitä keski-ikä tarkoittaa? Puhut nyt vanhuksista.