Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen huulipuna sopii keski ikäiselle?

Vierailija
13.09.2022 |

Onko siitä jotain sääntöjä olemassa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulipuna näyttää suttuiselta ja karkaa keski-ikäisillä juonteisiin. Ei niille ryppyisille lärpättimille kannata enää mitään huulipunaa sutia. Huulirasvaa tai hillittyä kiitoa korkeintaan, muu näyttää halvalta ja epäsiistiltä.

Tiedätköhän, mitä keski-ikä tarkoittaa? Puhut nyt vanhuksista.

Vierailija
22/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabetilla oli ihan loppuun saakka aina kaikissa julkisissa esiintymisissä huulipunaa ja mielestäni se sopi hänelle loistavasti ja antoi hänen huolitellulle ulkonäölleen sen viimeisen silauksen.

Huulipuna sopii ihan kaikenikäisille.

Tutki värianalyysiä ja selvitä oletko kesä, kevät, syksy vai talvi omilta väreiltäsi.

Kun saat tämän selvitettyä, löydät vaikkapa googlaamalla oman värikarttasi ja voit sieltä valita omiin hiusten-, sekä ihonväreihin sopivat sävyt.

Voit käyttää mitä tahansa väriä, kunhan se on oikeaa sävyä.

Huulipuna kannattaa myös miettiä vaatetuksen mukaan. Esim. lämpimän sävyisen yläosan kanssa ei yleensä kannata laittaa kylmän sävyistä huulipunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juonteista ja huulien katoamisesta huutelevat... Minkäikäiset te oikein luette keski-ikäisiksi? Eihän tuollaiset vielä 40-50v ole ajankohtaisia, vaan lähinnä aikaisintaan 55-60+ iässä. Silloin toki ollaan vielä myöhäiskeski-ikäisiä, mutta ei se 6-kymppinen mielestäni enää ole "peruskeski-ikäinen" jota tässä kai haettiin.

Vierailija
24/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä juonteista ja huulien katoamisesta huutelevat... Minkäikäiset te oikein luette keski-ikäisiksi? Eihän tuollaiset vielä 40-50v ole ajankohtaisia, vaan lähinnä aikaisintaan 55-60+ iässä. Silloin toki ollaan vielä myöhäiskeski-ikäisiä, mutta ei se 6-kymppinen mielestäni enää ole "peruskeski-ikäinen" jota tässä kai haettiin.

Hmm. Mä olen 48 ja kyllä mulla ainakin on ylähuulen yläpuolella sellaiset huulten suipistelurypyt joita tupakkarypyiksi joskus sanotaan (enkä ole polttanut koskaan). Ja on huulet ohentuneetkin nuoruudesta. 

Vierailija
25/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mä olen 48 ja kyllä mulla ainakin on ylähuulen yläpuolella sellaiset huulten suipistelurypyt joita tupakkarypyiksi joskus sanotaan (enkä ole polttanut koskaan). Ja on huulet ohentuneetkin nuoruudesta. 

Lienet ollut paljon auringossa?

Vierailija
26/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senvärinen joka sopii hlön ihonväriin, muuhun väritykseen ja myös asuun.

Mutta EI, EI sitä maksamakkaran väristä!

Vierailija
27/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väritön

Vierailija
28/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa.

Vierailija
29/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keski-ikäisen omasta ihonväristä sekä siitä, millainen kasvomeikki muuten on.

Vierailija
30/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaatteiden sävyyn sopivaa. Olen siis vanha ja on ryppyjä, mutta käytän tasan just sitä huulipunaa, mikä sopii vaatteisiin. Kaikki violetit ja mustat ja siniset ja keltaiset toki skippaan ja myös aivan värittömät ja haalean vaaleat, koska omat värini ovat voimakkaat ja mitkään pliisut pastellisävyt ei vaan passaa

https://www.harpersbazaar.com/uk/fashion/a39501190/iris-apfel-interview/

Tässä vähän mallia , Itse meikkaan hyvin harvoin silti

Vierailija
31/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte läträtä huulipunien kanssa. Kaunis silmämeikki on tärkeämpi. Huulet katoavat muutenkin keski-ikäisinä ja ei niitä olemattomia viivoja kannata korostaa.

Hyvinkin saa näkyviin.

https://www.stara.fi/2018/11/30/botox-bileet-karusti-pieleen-kaunottare…

Hyvä luoja....kyllä näitä huulensa överi täyttäneitä suomessakin näkee, mutta ehkä ei ihan näin karuja näkyjä.

Vierailija
32/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu huulten paksuudesta, kovin ohuita huulia ei kannata voimakkailla väreillä korostaa. 

Vierailija
33/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vaatteet ovat? Huulipunavärin tulee sointua kokonaisuuteen.

Vierailija
34/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienet ollut paljon auringossa?

En ole, en ole  ulkoilevainen tyyppi ollenkaan. Mutta atooppinen kuiva iho on, sellainen rypistyy nuorena. 25-vuotiaana oli jo otsa- ja silmäkulmarypyt.

Vierailija
35/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan laitat sen omien huuliesi mukaisesti, etkä tavoittele isompia huulia, jotka eivät sulle sovi ja näyttävät maalilla laitettuna yli rajojen vaan naurettavan suttuiselta

Jos synnyit tikkuhuuleksi, korosta jotain muuta naamassasi.

Ei mullakaan ole maailman pienin nenä mutta mulla on luonnostaan upeat paksut huulet. Enkä koskaan pienentäisi nenäni, edes meikillä. En ole epätoivoinen .

Vierailija
36/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte läträtä huulipunien kanssa. Kaunis silmämeikki on tärkeämpi. Huulet katoavat muutenkin keski-ikäisinä ja ei niitä olemattomia viivoja kannata korostaa.

Mulla on tällaiset luomut "angelinajoliet", mutta en siltikään halua korostaa, vois näyttää jotenkin irstaalta, kun ikää on jo reippaammin. Meitä on kaikenlaisia. Ja eikös nykyään huulitäytteitä käytä vanhemmatkin?

Vierailija
37/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, katsokaa Anne Kukkohovia ja niitä ihania punaisia huulia. Toinen upeus on Tuija Piepponen.

Ja eikös Aira Samulinillakin löydy punaa huulista, sopii hienosti sen pukeutumistyyliin.

Vierailija
38/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällaiset luomut "angelinajoliet", mutta en siltikään halua korostaa, vois näyttää jotenkin irstaalta, kun ikää on jo reippaammin. Meitä on kaikenlaisia. Ja eikös nykyään huulitäytteitä käytä vanhemmatkin?

Sama täällä!

Minulla on LUONNOSTAAN NIIN TÄYTELÄISET huulet, että jos rajaan ne tummemmalla ja käytän vaaleaa punaa, niin automaattisesti luullaan tänä teennäisenä aikana että minulla on huulitäytteet!

Tämmöinen ketjuttaa, koska olen täysluomukaunotar, elinten käytä lisäkkeitä en edes tekoripsiä koskaan.

Minulla sattuu luonnostaan olemaan kaikki naiselliset halutut ominaisuudet

Pitkät hiukset olleet aina. Hoidan kynteni, ihoni.jne.

Olenkin päätynyt kirkkaan punaiseen huulipunaan, jonka laitan tarkasti omien huulten mukaisesti. Se näyttää toivoakseni ihan kivalta ja tuo esiin amorinkaaren.

Korostan amorinkaarta, koska huultentäyttäjillä se häviää ja muuttu vaan suoraksi viivaksi nenän alle turvoksissa olevan pukaman näköiseksi.

Mielenkiinnolla odotan, millä läpeensä täytetyt huulet näyttävät , kun nuoret ovat minun iästäni. (47)

Vierailija
39/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käytti vielä 93 vuotiaana huulipunaa, kävi kosmetologilla ja oli erittäin tyylikäs, kaunis vanha leidi. Oli hyvin tarkka vaatteistaankin ja yhteensopivista väreistä.

En käsitä tuollaista asennetta, ettei keski-ikäisen kannata enää kaunistautua. Kaikenikäiset voivat meikata kauniisti.

Vierailija
40/40 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen voisi olla hyvä valinta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä