Kolmen tunnin yöunet ja tärkeä deadline
Unet jäi vähiin kuorsaavan miehen takia ja aivot ei toimi yhtään. Opiskelen työn ohessa ja tänään pitäisi palauttaa kurssin kannalta keskeinen työ. Onneksi on melkein valmis, mutta saattaa olla aika tuskaa saada jotain järkevää ulos itsestäni. Ei ollut ensimmäinen yö, kun miehen kuorsaaminen valvottaa... Millä piristän itseäni, että suoriudun tästä illalla?
Kommentit (25)
Huhhuh, tuli ihan flash-backin exästä. Häntä ei haitannut kuorsaamisensa yhtään. Ihmetteli vaan, miksi muutin ensin olohuoneeseen nukkumaan, lopulta pois. Miksi ihmeessä en voinut vain nukkua hyvin, kun kyllä hän vaan pystyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mies hoitaa ongelmansa.
Tai sinä muutat jonnekkin missä saat nukkua.
Älä anna ukon terrorisoida sun nukkumiasi yhtään pidempään.
Tämä on työn alla.
Ap
Hyvä. Kovasti tsemppiä sekä hommiin että tämän asiat ratkaisemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, tuli ihan flash-backin exästä. Häntä ei haitannut kuorsaamisensa yhtään. Ihmetteli vaan, miksi muutin ensin olohuoneeseen nukkumaan, lopulta pois. Miksi ihmeessä en voinut vain nukkua hyvin, kun kyllä hän vaan pystyi?
Sama mun ex, tosin se oli itseään 1000% täynnä. Sano, että ei mun tarvikaan saada nukuttua ollenkaan koska olen työtön. Saattoi tahallaan herätellä mua, raivostui jos sammuin päivällä järjettömän väsymyksen vuoksi. Raivosi jos halusin mennä muualle nukkumaan. Sekopäistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista. Toimintasuunnitelma on lyhyet päikkärit, kevyttä ruokaa, vähän ulkoilua, kahvia ja naposteltavaa illaksi. Tässä järjestyksessä. Ja tärkeimpänä palstalta pois pysyminen.
Ap
Wau, ihminen jolle kelpaa neuvot. Usein tällä palstalla valitetaan ja pyydetään vinkkejä, mutta sitten mikään vinkki ei kelpaa. Virkistävää.
Kiitos neuvoista. Toimintasuunnitelma on lyhyet päikkärit, kevyttä ruokaa, vähän ulkoilua, kahvia ja naposteltavaa illaksi. Tässä järjestyksessä. Ja tärkeimpänä palstalta pois pysyminen.
Ap