Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmen tunnin yöunet ja tärkeä deadline

Vierailija
13.09.2022 |

Unet jäi vähiin kuorsaavan miehen takia ja aivot ei toimi yhtään. Opiskelen työn ohessa ja tänään pitäisi palauttaa kurssin kannalta keskeinen työ. Onneksi on melkein valmis, mutta saattaa olla aika tuskaa saada jotain järkevää ulos itsestäni. Ei ollut ensimmäinen yö, kun miehen kuorsaaminen valvottaa... Millä piristän itseäni, että suoriudun tästä illalla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetele nukkumaan soffalla ja hanki korva tulpat tai isompi asunto jossa omat makuu huoneet kummallekin..

Vierailija
2/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetele nukkumaan soffalla ja hanki korva tulpat tai isompi asunto jossa omat makuu huoneet kummallekin..

Oma makkari olis kyllä ihana. Äänieristetty mielellään, kun tuo kuorsaus kuuluu toiselle puolelle taloa. Ei vaan tähän hätään auta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, jotain stimuloivaa musiikkia soimaan, kevyttä liikuntaa ja sitten vaan kirjoittamaan. Laske rimaa, pääasia että saat työn valmiiksi. Ei tarvitse mestariteos olla, varsinkaan kun ei ole täydessä terässä.

Vierailija
4/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia, jotain stimuloivaa musiikkia soimaan, kevyttä liikuntaa ja sitten vaan kirjoittamaan. Laske rimaa, pääasia että saat työn valmiiksi. Ei tarvitse mestariteos olla, varsinkaan kun ei ole täydessä terässä.

Kiitos. Onneksi en ole perfektionisti. Raskasta ruokaa ajattelin myös välttää. Syö sitten runsaan iltapalan.

Vierailija
5/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa ajatellen opettele nukkumaan korvatulpilla?

Sellaiset silikoniset muovautuvat on hyviä.

Ei toki ole terveellistä joka yö, mutta jos on jotain tällaista tärkeää tulossa.

Vierailija
6/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku hoitaa asian

Vierailija
7/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma (aivot?) yhteen yöhön kaadu eli unohda vain koko valvominen! Sitäpaitsi eikös elimistö mene unenpuutteesta jonkinlaiseen taistelumoodiin eli voit olla silti hyvinkin kykeneväinen tiettyyn rajaan asti toki.

Vierailija
8/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uniapneatutkimuksiin ja laihdutuskuurille.

Vierailija
9/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies uniapneatutkimuksiin ja laihdutuskuurille.

Samaa mieltä

Ap

Vierailija
10/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toki ole terveellistä joka yö, mutta jos on jotain tällaista tärkeää tulossa.

Ei auta kuorsaukseen, usein pakko nukkua eri huoneissa, jos meinaa pysyä yhdessä ja järjissään.

-eri

Vierailija
11/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tunti, pari, aikaa? Jos on, mene päikkäreille.

Sitten herättyäsi ikkuna auki ja jotain piristävää, vaikka kahvia.

Vierailija
12/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sinulle silikonitulppaa näytän

Vierailija
13/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet päiväunet, kahvia, pieni kävelylenkki ja karkkia työn tekemisen aikana. Kyllä sä selviydyt.

Vierailija
14/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen yleensä kaikki työt noin, koska mulla stressi aiheuttaa unettomuutta ja ennen deadlinejä on stressiä.Mutta mä pystyn kyllä hyvin pari viikkoakin menemään parin tunnin yöunilla, energiajuomia vaan pirusti ja itsensä stressaamista ylikiihtyneeseen tilaan niin. johan lähtee.

Vierailija
15/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies hoitaa ongelmansa.

Tai sinä muutat jonnekkin missä saat nukkua.

Älä anna ukon terrorisoida sun nukkumiasi yhtään pidempään.

16/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten lisäksi (päiväunet, kahvi, välipala, raitis ilma) veden juonti. Väsyneenä ei välttämättä muista juoda tarpeeksi. Minulla ainakin kunnon nesteytys tehostaa energia-aineenvaihduntaa.

Vierailija
17/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 30 min pikatorkku. Tee hommia. Hypi välillä ja käy ulkona hengittämässä raikasta ilmaa, jatka hommia.

Osta oma kämppä jossa saat nukkua jatkossa rauhassa.

Vierailija
18/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen yleensä kaikki työt noin, koska mulla stressi aiheuttaa unettomuutta ja ennen deadlinejä on stressiä.Mutta mä pystyn kyllä hyvin pari viikkoakin menemään parin tunnin yöunilla, energiajuomia vaan pirusti ja itsensä stressaamista ylikiihtyneeseen tilaan niin. johan lähtee.

Mulla iskee järkyttävä aivosumu päälle väsyneenä, kun on vähän muutakin terveydellistä ongelmaa. Kaiken muun pystyn suorittamaan, mutta kirjoittaessa on jotenkin todella vaikea löytää sanoja.

Ap

Vierailija
19/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mies hoitaa ongelmansa.

Tai sinä muutat jonnekkin missä saat nukkua.

Älä anna ukon terrorisoida sun nukkumiasi yhtään pidempään.

Tämä on työn alla.

Ap

Vierailija
20/25 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kuorsaukseen, usein pakko nukkua eri huoneissa, jos meinaa pysyä yhdessä ja järjissään.

-eri

No sitten on todella paha kuorsaus. Kannattaa tutkituttaa.

(Niillä silikonisilla saa tosi äänitiiviiksi, meillä ei kuulu niiden läpi kuorsaus vaikka ihan vieressä kuorsaisi.)