Tekisitkö lastensuojeluilmoituksen pariskunnasta jolla kaksi alaikäistä lasta ja molemmat käyttäneet/käyttävät yhä huumeita?
Mies jäänyt huumeista kiinni ja joutunut oikeuteen asti. Vaimo taas ei.
Kommentit (29)
Ovatko kuitekin ihan töissä käyviä ja huolehtivat lapsista hyvin? Minä tiedän yhden pariskunnan, josta mies ainakin välillä, vklsin, polttelee pilveä. Lapset saavat kuitenkin asianmukaista läsnäoloa ja hoitoa. En tiedä miksi, mutten ole tehnyt lasua vaikka asia joskus kummittelee mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kassalla töissä ja kysyn perheellisiltä henkkareita kun näen alkoholia ostettavan. Varmuudeksi teen ilmoituksen. Kymmeniä perheitä ostaa viikonlopuksi salkkuja kaljaa.
Oikeesti? Toimitko ihan kaupan sääntöjen mukaisesti?
Ja kyllä, minulta saat ilomielin kysyä henķkarit jos joskus ostaisin salkkuja kaljaa. Olen 59-v nainen
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kuitekin ihan töissä käyviä ja huolehtivat lapsista hyvin? Minä tiedän yhden pariskunnan, josta mies ainakin välillä, vklsin, polttelee pilveä. Lapset saavat kuitenkin asianmukaista läsnäoloa ja hoitoa. En tiedä miksi, mutten ole tehnyt lasua vaikka asia joskus kummittelee mielessä.
Ei mun mielestä tossa ole mitään kovin hälyyttävää. Pilven polttelu jo monessa maassa laillista. Pilviveikko ei ainakaan ala riehumaan. Jos käyttö on satunnaista eikä mene liiaallisuuksiin, en pohtisi koko asiaa. Lapsista kuitenkin huolehditaan hyvin, ymmärsin näin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kassalla töissä ja kysyn perheellisiltä henkkareita kun näen alkoholia ostettavan. Varmuudeksi teen ilmoituksen. Kymmeniä perheitä ostaa viikonlopuksi salkkuja kaljaa.
Mitä siis sanot, kun teet ilmoituksen? " Myin tänään kaljaa henkilölle, jolla oli lapsia mukana " ?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vanhemmat käyttää vain satunnaisesti ns bilehuumeita?
Sanna?
Huumeet ovat vaarattomampia kuin alkoholi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vanhemmat käyttää vain satunnaisesti ns bilehuumeita?
Sanna?
Minä
Tänäänkin on monet perheelliset ostaneet salkullisia oluita ja lapset on olleet mukana ostoksilla. Wt,eli wiikinki tyyliä.
Hups siis piripäitä...