Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitoskauppa.fi kokemuksia

Vierailija
13.09.2022 |

Moikka! Työnantaja kyselee jo hyvissä ajoin joululahjatoiveita ja yhtenä vaihtoehtona olisi lahjakortti kiitoskauppa.fi nimiseen puljuun. Itseäni kiinnostaisi tämä, koska lahjan saisi valita itse. Oletteko olleet tyytyväisiä, jos olette saaneet lahjakortin kyseiseen liikkeeseen? :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran saanut Kiitoskaupan lahjakortin ja minusta valikoima oli hyvä. Mietin pitkään ravintolalahjakortin ja kuulokkeiden välillä, mutta päädyin kuitenkin ottamaan paistinpannun. Kysyin neuvoa lahjan lunastukseen liittyen asiakaspalvelusta ja sieltä tuli heti vastaus sähköpostiin. 

Joskus olen myös näitä vastaavia kortteja ostanut ja aina on mennyt niin, että kortin ostaja saa muokata valikoimaa ja halutessaan karsia jotain lahjoja pois. Sitä saa mitä tilaa eli kannattaa laittaa palautetta kortin antajan suuntaan, jos kaikkia lahjoja ei ole näkyvissä.

Vierailija
22/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna saimme samankaltaiset lahjakortit eri paikasta, eikä voinut suositella.

Tänä vuonna olin hieman skeptinen mutta valikoima oli Kiitoskaupalla todella kattava. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän