Kuinka kauan te varttuneemmat treffailijat olette tapailleet ravintoloissa
Siis ennen kuin alatte tavata toisen kotona?
Tarkoitan nyt keski-ikäisiä. Meillä ollut nyt 3 kahvila-/ ravintolatreffit, mutta itsestä tuntuu, että toiseen tutustuisi syvällisemmin kotioloissa.
Kommentit (37)
Kiitokset vastauksista :)
Itse en vois kuvitellakaan meneväni sänkyyn ekatreffeillä, mutta toisille se voi sopia. Ehkä niinkin voi löytää parisuhteen. En etsi seksiseuraa.
Mikä sinua arveluttaa, kun et vielä ole tavannut kummankaan kotona?
Varoittaako vaisto jostakin vai tykkäätkö vain edetä hitaasti?
Jos jälkimmäinen, niin koti-iltaa viettämään vain!
Sitä voi mennä urheilukisoihin, museoon, taidenäyttelyyn, keilaamaan - miksi pitää mennä kotiin?
Max puolisen tuntia, sen jälkeen jomman kumman luo panemaan tai yksin kotiin jos ei natsannut.
Ettekö voi tehdä muuta kuin istua ravintoloissa? Mä olen käynyt treffeillä teatterissa, konserteissa, kävelyllä, urheilemassa, näyttelyissä, kiertänyt nähtävyyksiä, istunut torikahvilassa, käynyt sienessä, melomassa, pyöräilemässä...
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset vastauksista :)
Itse en vois kuvitellakaan meneväni sänkyyn ekatreffeillä, mutta toisille se voi sopia. Ehkä niinkin voi löytää parisuhteen. En etsi seksiseuraa.
Kyllä voi löytää. Itsekin kutsuin nykyisen kumppanini ensitreffien päätteeksi kotiin. Sillä tiellä edelleen
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua arveluttaa, kun et vielä ole tavannut kummankaan kotona?
Varoittaako vaisto jostakin vai tykkäätkö vain edetä hitaasti?
Jos jälkimmäinen, niin koti-iltaa viettämään vain!
Minä toivoisin jo kotona tapaamista, minusta tuntuu, että niin tutustuisi paremmin.
Mies ei sellaista ehdota, vaan ravintolaa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö voi tehdä muuta kuin istua ravintoloissa? Mä olen käynyt treffeillä teatterissa, konserteissa, kävelyllä, urheilemassa, näyttelyissä, kiertänyt nähtävyyksiä, istunut torikahvilassa, käynyt sienessä, melomassa, pyöräilemässä...
Juu itsellekin sopisi tällainen paremmin, mutta mies on näköjään ravintoloissa viihtyvää sorttia. Siis siistissä ruokaravintoloissa. Olen ehdottanut leffaa, kävelylenkkejä,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu itsellekin sopisi tällainen paremmin, mutta mies on näköjään ravintoloissa viihtyvää sorttia. Siis siistissä ruokaravintoloissa. Olen ehdottanut leffaa, kävelylenkkejä,,,
No onko sulla sitten miehen suhteen muita kuin petitoiveita, tuo ei todennäköisesti täytä kuin ne - tai jos niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi mennä urheilukisoihin, museoon, taidenäyttelyyn, keilaamaan - miksi pitää mennä kotiin?
Ihan hyviä ideoita. Itse tykkäisin, että kotona olisi tunnelmallista laittaa elokuva pyörimään, ottaa viiniä ja höpötellä sohvannurkassa ja nauttia läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sulla sitten miehen suhteen muita kuin petitoiveita, tuo ei todennäköisesti täytä kuin ne - tai jos niitäkään.
Petitoiveita ei varsinaisesti ole :D
Jos kotitreffit enemmän omaan mieleen, niin kutsu mies luoksesi. Sillä se ongelma ratkeaa ja jos mies syystä tai toisesta haluaa mieluummin nähdä julkisella paikalla niin sekin selviää
Erikoinen mies kun ei halua olla kanssasi kahden kesken yksityisessä tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotitreffit enemmän omaan mieleen, niin kutsu mies luoksesi. Sillä se ongelma ratkeaa ja jos mies syystä tai toisesta haluaa mieluummin nähdä julkisella paikalla niin sekin selviää
Ehkä sit menen kerran vielä ravintolaan ja sit siellä pyydän, että nähdäänkö seuraavan kerran meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sit menen kerran vielä ravintolaan ja sit siellä pyydän, että nähdäänkö seuraavan kerran meillä.
Älä turhaan mene sinne ravintolaan vaan kutsu suoraan luoksesi. Jos teillä jo seuraavat treffit sovittu, voit pistää viestiä treffipaikan siirrosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan mene sinne ravintolaan vaan kutsu suoraan luoksesi. Jos teillä jo seuraavat treffit sovittu, voit pistää viestiä treffipaikan siirrosta
No kun hän sen nyt on jo kahdesti sanonut ja laittoi tekstarin, niin en kehtaa kieltäytyä. Vaikka olisin paljon mieluummin kotona. En ole oikein ravintolaihmisiä, vaikka se ekatreffeillle paras vaihtoehto usein onkin. Mutta alkaa tuntua, että eikö meillä sittenkään ole yhteiset kiinnostuksenkohteet, kun hän ei lämpene ehdotuksilleni.
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan edennyt toisille treffeille 😐
Miksi, etkö ole itse halunnut vai onko ghostattu vai mitä?
Me mentiin baariin ensitreffeille. Siitä sitten sänkyyn ja seuraavat treffit olikin kotona. N50v