Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan te varttuneemmat treffailijat olette tapailleet ravintoloissa

Vierailija
12.09.2022 |

Siis ennen kuin alatte tavata toisen kotona?

Tarkoitan nyt keski-ikäisiä. Meillä ollut nyt 3 kahvila-/ ravintolatreffit, mutta itsestä tuntuu, että toiseen tutustuisi syvällisemmin kotioloissa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin baariin ensitreffeille. Siitä sitten sänkyyn ja seuraavat treffit olikin kotona. N50v

Vierailija
2/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neljäs tai viides.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksista :)

Itse en vois kuvitellakaan meneväni sänkyyn ekatreffeillä, mutta toisille se voi sopia. Ehkä niinkin voi löytää parisuhteen. En etsi seksiseuraa.

Vierailija
4/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua arveluttaa, kun et vielä ole tavannut kummankaan kotona?

Varoittaako vaisto jostakin vai tykkäätkö vain edetä hitaasti?

Jos jälkimmäinen, niin koti-iltaa viettämään vain!

Vierailija
5/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi mennä urheilukisoihin, museoon, taidenäyttelyyn, keilaamaan - miksi pitää mennä kotiin?

Vierailija
6/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max puolisen tuntia, sen jälkeen jomman kumman luo panemaan tai yksin kotiin jos ei natsannut.

Vierailija
7/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi tehdä muuta kuin istua ravintoloissa? Mä olen käynyt treffeillä teatterissa, konserteissa, kävelyllä, urheilemassa, näyttelyissä, kiertänyt nähtävyyksiä, istunut torikahvilassa, käynyt sienessä, melomassa, pyöräilemässä...

Vierailija
8/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitokset vastauksista :)

Itse en vois kuvitellakaan meneväni sänkyyn ekatreffeillä, mutta toisille se voi sopia. Ehkä niinkin voi löytää parisuhteen. En etsi seksiseuraa.

Kyllä voi löytää. Itsekin kutsuin nykyisen kumppanini ensitreffien päätteeksi kotiin. Sillä tiellä edelleen

Vierailija
9/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua arveluttaa, kun et vielä ole tavannut kummankaan kotona?

Varoittaako vaisto jostakin vai tykkäätkö vain edetä hitaasti?

Jos jälkimmäinen, niin koti-iltaa viettämään vain!

Minä toivoisin jo kotona tapaamista, minusta tuntuu, että niin tutustuisi paremmin.

Mies ei sellaista ehdota, vaan ravintolaa.

Vierailija
10/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi tehdä muuta kuin istua ravintoloissa? Mä olen käynyt treffeillä teatterissa, konserteissa, kävelyllä, urheilemassa, näyttelyissä, kiertänyt nähtävyyksiä, istunut torikahvilassa, käynyt sienessä, melomassa, pyöräilemässä...

Juu itsellekin sopisi tällainen paremmin, mutta mies on näköjään ravintoloissa viihtyvää sorttia. Siis siistissä ruokaravintoloissa. Olen ehdottanut leffaa, kävelylenkkejä,,,

Vierailija
11/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu itsellekin sopisi tällainen paremmin, mutta mies on näköjään ravintoloissa viihtyvää sorttia. Siis siistissä ruokaravintoloissa. Olen ehdottanut leffaa, kävelylenkkejä,,,

No onko sulla sitten miehen suhteen muita kuin petitoiveita, tuo ei todennäköisesti täytä kuin ne - tai jos niitäkään.

Vierailija
12/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi mennä urheilukisoihin, museoon, taidenäyttelyyn, keilaamaan - miksi pitää mennä kotiin?

Ihan hyviä ideoita. Itse tykkäisin, että kotona olisi tunnelmallista laittaa elokuva pyörimään, ottaa viiniä ja höpötellä sohvannurkassa ja nauttia läheisyydestä.

Vierailija
13/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sulla sitten miehen suhteen muita kuin petitoiveita, tuo ei todennäköisesti täytä kuin ne - tai jos niitäkään.

Petitoiveita ei varsinaisesti ole :D

Vierailija
14/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotitreffit enemmän omaan mieleen, niin kutsu mies luoksesi. Sillä se ongelma ratkeaa ja jos mies syystä tai toisesta haluaa mieluummin nähdä julkisella paikalla niin sekin selviää

Vierailija
15/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen mies kun ei halua olla kanssasi kahden kesken yksityisessä tilassa.

Vierailija
16/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotitreffit enemmän omaan mieleen, niin kutsu mies luoksesi. Sillä se ongelma ratkeaa ja jos mies syystä tai toisesta haluaa mieluummin nähdä julkisella paikalla niin sekin selviää

Ehkä sit menen kerran vielä ravintolaan ja sit siellä pyydän, että nähdäänkö seuraavan kerran meillä.

Vierailija
17/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan edennyt toisille treffeille 😐

Vierailija
18/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sit menen kerran vielä ravintolaan ja sit siellä pyydän, että nähdäänkö seuraavan kerran meillä.

Älä turhaan mene sinne ravintolaan vaan kutsu suoraan luoksesi. Jos teillä jo seuraavat treffit sovittu, voit pistää viestiä treffipaikan siirrosta

Vierailija
19/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan mene sinne ravintolaan vaan kutsu suoraan luoksesi. Jos teillä jo seuraavat treffit sovittu, voit pistää viestiä treffipaikan siirrosta

No kun hän sen nyt on jo kahdesti sanonut ja laittoi tekstarin, niin en kehtaa kieltäytyä. Vaikka olisin paljon mieluummin kotona. En ole oikein ravintolaihmisiä, vaikka se ekatreffeillle paras vaihtoehto usein onkin. Mutta alkaa tuntua, että eikö meillä sittenkään ole yhteiset kiinnostuksenkohteet, kun hän ei lämpene ehdotuksilleni.

Vierailija
20/37 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan edennyt toisille treffeille 😐

Miksi, etkö ole itse halunnut vai onko ghostattu vai mitä?