Ostosten kotiinkuljetus ei toimi enää luotettavasti. Harvoin tuodaan paketti silloin kun on sovittu.
Harmittaa odottaa kotona lähetystä kun sitä ei sitten tulekaan ja lähetys siirretään seuraavalle päivälle. Olisipa varaa autoon, niin voisi itse hakea tuotteet kun itselle sopii.
Kommentit (30)
VaahtoVasara kirjoitti:
Budbee on paras, koska sovelluksen aikataulu pitää 5min tarkkuudella paikkansa.
Jos kuljettaja on Posti, niin saa miltei unohtaa koko lähetyksen, tai ainakin joutuu itse noutamaan joka tapauksessa, kun postihenkilö ei vaivaudu autostaan, vaan kuittaa "yritetty tavoittaa".
UPS on kallis mutta sovelluksen kautta toimii, ilman ei.
FedEx käyttää sopimuskuljettajia/firmoja joten on ihan Herran hallussa, onnistuuko.
Kaikkea on siis koettu, alueena etelä-Helsinki.
Budbeen kuskit ovat lukutaidottomia ja eivät löydä perille. Budbee on pahin näistä kuriirifirmoista. Ei auta vaikka voi sovelluksella seurata missä menevät. Olen yrittänyt kertoa niille, että kulkee osoitteen mukaan ja käyttää karttasovelluksia. Ei auta. Eivät löydä perille ja tilaus siirtyy toiselle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
VaahtoVasara kirjoitti:
Jos kuljettaja on Posti, niin saa miltei unohtaa koko lähetyksen, tai ainakin joutuu itse noutamaan joka tapauksessa, kun postihenkilö ei vaivaudu autostaan, vaan kuittaa "yritetty tavoittaa".
FedEx käyttää sopimuskuljettajia/firmoja joten on ihan Herran hallussa, onnistuuko.
Budbeen kuskit ovat lukutaidottomia ja eivät löydä perille. Budbee on pahin näistä kuriirifirmoista. Ei auta vaikka voi sovelluksella seurata missä menevät. Olen yrittänyt kertoa niille, että kulkee osoitteen mukaan ja käyttää karttasovelluksia. Ei auta. Eivät löydä perille ja tilaus siirtyy toiselle päivälle.
Mulle on tullut 4 lähetystä budbeella ja niistä 3/4 kuskeista oli nimen perusteella suomalaisia ja kaikki lukutaitoisia koska paketit tulivat ajallaan oven taakse.
Mulla hävisi Budbeen toimittamasta lähetyksestä tavaraa matkalla.
Sitä en tiedä ketä kaikkia välikäsiä oli matkan varrella, mutta monta monta viikkoa meni selvitellessä ja korvaavien tuotteiden saamisessa.
Katsokaa tarkkaan ovella että paketti/pussi ja sinetit ovat ehjät ennenkuin otatte vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä ketä kaikkia välikäsiä oli matkan varrella, mutta monta monta viikkoa meni selvitellessä ja korvaavien tuotteiden saamisessa.
Katsokaa tarkkaan ovella että paketti/pussi ja sinetit ovat ehjät ennenkuin otatte vastaan!
Niiden autotkin on jotain ihme pommeja nykyään. Kuskit tuntuu vaihtuvan tiheään tahtiin.
En myöskään yhtään tykkää tilata kotiinkuljetuksella, kun tuntuu että se on monesti vaikeaa nimenomaan kuljetusten aikataulujen osalta. Mielummin haen itse tuotteet nykyään kaupasta, niin saa mitä haluaa ja milloin haluaa ja pystyy tarkastamaan tuotteen, jota on ostamassa.
Jos minun tilaamani ostoskuorma ei ole paikalla siihen mennessä, kuin on sovittu, niin saavat myöhemmin ihan rauhassa ihmetellä oven takana.
Niin minäkin joutuisin tekemään, jos menisin kauppaan sen jälkeen, kun se on suljettu.
Pari kertaa olen näin tehnyt, eikä kukaan ole kysellyt perään.
Vierailija kirjoitti:
Budbee on ainoa kuriirifirma, joka on onnistunut saamaan tukevan pahvipakkauksen rikki. Parissa pakkauksessa on ollut ihan kunnon reikä, mikä on aika hyvä saavutus siihen nähden, miten vaikea pakkausta on repiä auki, jos sattuu yrittämään väärästä kohdasta. Kahdesta pahvilaatikosta on ollut kulma kuin haukattuna poissa. Yhdestä paketista oli saatu pohja irti. Yksi laatikko oli seisonut vedessä niin, että pahvi oli sormilla kaavittavissa. En kerta kaikkiaan tajua, miten lähetyksiä kohdellaan, jotta ne saadaan noin pahaan kuntoon - potkimalla ei saada, jollei jalassa ole talttakärkiset kengät. Minulta ei ole kadonnut tavaraa, mutta vaikuttaa siltä, että hajallisina perille tulevien pakettien sisältöä on yritetty kurkistella.
Budbeellä on alkanut näkyä suomenkielisiä kuskeja. Suuri parannus, koska esimerkiksi toissa vuoden täysin kielitaidottomat ja hädin tuskin lukutaitoiset kuljettajat raastoivat hermoja.
UPS on kuitenkin vastannut huonoimmasta suorituksesta: kuljettaja ajeli tuntemattomasta syystä hidastamatta osoitteen ohi ja raportoi siitä, ettei osoitetta ollut olemassa. UPSin konttorilta kerrottiin, että kuskeilla ei ole puhelimia ollenkaan. Melko erikoinen kuljetusfirma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budbee on ainoa kuriirifirma, joka on onnistunut saamaan tukevan pahvipakkauksen rikki. Parissa pakkauksessa on ollut ihan kunnon reikä, mikä on aika hyvä saavutus siihen nähden, miten vaikea pakkausta on repiä auki, jos sattuu yrittämään väärästä kohdasta. Kahdesta pahvilaatikosta on ollut kulma kuin haukattuna poissa. Yhdestä paketista oli saatu pohja irti. Yksi laatikko oli seisonut vedessä niin, että pahvi oli sormilla kaavittavissa. En kerta kaikkiaan tajua, miten lähetyksiä kohdellaan, jotta ne saadaan noin pahaan kuntoon - potkimalla ei saada, jollei jalassa ole talttakärkiset kengät. Minulta ei ole kadonnut tavaraa, mutta vaikuttaa siltä, että hajallisina perille tulevien pakettien sisältöä on yritetty kurkistella.
Budbeellä on alkanut näkyä suomenkielisiä kuskeja. Suuri parannus, koska esimerkiksi toissa vuoden täysin kielitaidottomat ja hädin tuskin lukutaitoiset kuljettajat raastoivat hermoja.
UPS on kuitenkin vastannut huonoimmasta suorituksesta: kuljettaja ajeli tuntemattomasta syystä hidastamatta osoitteen ohi ja raportoi siitä, ettei osoitetta ollut olemassa. UPSin konttorilta kerrottiin, että kuskeilla ei ole puhelimia ollenkaan. Melko erikoinen kuljetusfirma.
Minulle on kanssa tullut tämä puhelimettomuus vastaan. En vaan muista, oliko kyse UPS:stä. On niin outoa, ettei kuski pysty soittamaan ja pyytämään ohjeita, ovikoodia, tai olemaan yhteydessä asiakkaaseen, jos tulee joku ongelma. Onkohan tuo säästösyistä vai miksi? Luulisi, että vähemmän säästöä, kun kuskit ei pysty olemaan asiakkaaseen yhteydessä eikä toimitukset onnistu. Sitten paketteja ajellaan edes takaisin.
Posti on kaikkein surkein. Kotiinkuljetuksesta peritään lisämaksu, eikä niitä edes yritetä kuljettaa kotiin.
Tämä! En enää tilaa jos budbee.
Kuski ajaa puolituntia korttelirallia ja lähtee pois.
Eräskin soitti MINULLE vihaisen puhelun.
Ei niitä auta navigaattorikaan tai eivät osaa käyttää.
UPS huijaa, valehtelevat yrittäneensä toimitusta, olin kotona koko päivän.
PK-seudulla postia ei kiinnosta.
Muutin maalle. Nyt toimii kotiinkuljetukset.
Pohjanoteeraus postilta. Painava sänky, klopeilla ei mitään kantovälineitä, ajoivat kelkkana portaissa, rikkihän se,
Vierailija kirjoitti:
Posti on kaikkein surkein. Kotiinkuljetuksesta peritään lisämaksu, eikä niitä edes yritetä kuljettaa kotiin.
Puhut paskaa. Sinä et ollut tilatessasi verkkokaupasta maksanut kotiinkuljetuksesta sovittuna aikana. Yrität vaatia sellaista palvelua ilmaiseksi, jota et ole maksanut.
Luin jostain syystä että: "Hevosten kotiinkuljetus ei toimi enää luotettavasti."
UPS on sellainen, jota ei ainakaan pääkaupunkiseudulla kannata käyttää yksityishenkilön. Lupaus on, että paketti tulee klo 9-22. Ei tullut, Kuskit eivät löydä perille.
Minä tilasin Kärkkäiseltä typeränä tavaraa ja sen Budbeen kautta keskiviikkona. Sen sijaan että tavara olisi ollut to tai viimeistään pe minulla, ei ole likikään ja nyt on maanantain ilta. Seuranta normaalisti kertoo ja päivittää koko ajan pitäen ajan tasalla, siis muissa systeemeissä. Jossain mailissa luki voivan seurannan olla pari päivää myöhässä. Aha. Voisiko joku kertoa, mitä sellaisella seurannalla kuvitellaan tekevän? Miten missään voi olla niin tolkuttoman hidas kotimaan toimitus? Perjantaina se oli vasta toimittajan hallussa, sen sijaan että jo minulla. Lähetyksen tila on näkynyt lähetettynä, mutta ei edes kuljetuksessa. Viimeinen merkintä pe puoliltapäivin siitä että päätynyt Budbeen haltuun. Nix sen jälkeen.
On muuten vika kerta kun käytän Budbeeta tai ostan netistä Kärkkäiseltä ja kyllä, laitoin sähköpostissa reklamaation. En olisi ikinä ottanut tuolta, jos olisin aavistanut. 1/5
Posti on kyllä p*skin kaikista. Rikkinäisiä lähetyspakkauksia tulee vähän väliä, olen varma että näistä on yritetty tirkistellä mitä paketti sisältää. Yksi paketti lähti Uudenmaan sijaan Rovaniemelle. Jne jne.. Näitä tarinoita on vaikka kuinka,en jaksa kirjoittaa enempää koska alkaa vtuttaa.