Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostosten kotiinkuljetus ei toimi enää luotettavasti. Harvoin tuodaan paketti silloin kun on sovittu.

Vierailija
12.09.2022 |

Harmittaa odottaa kotona lähetystä kun sitä ei sitten tulekaan ja lähetys siirretään seuraavalle päivälle. Olisipa varaa autoon, niin voisi itse hakea tuotteet kun itselle sopii.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki on toiminut hyvin tähän asti. 

Vierailija
22/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin Kärkkäiseltä typeränä tavaraa ja sen Budbeen kautta keskiviikkona. Sen sijaan että tavara olisi ollut to tai viimeistään pe minulla, ei ole likikään ja nyt on maanantain ilta. Seuranta normaalisti kertoo ja päivittää koko ajan pitäen ajan tasalla, siis muissa systeemeissä. Jossain mailissa luki voivan seurannan olla pari päivää myöhässä. Aha. Voisiko joku kertoa, mitä sellaisella seurannalla kuvitellaan tekevän? Miten missään voi olla niin tolkuttoman hidas kotimaan toimitus? Perjantaina se oli vasta toimittajan hallussa, sen sijaan että jo minulla. Lähetyksen tila on näkynyt lähetettynä, mutta ei edes kuljetuksessa. Viimeinen merkintä pe puoliltapäivin siitä että päätynyt Budbeen haltuun. Nix sen jälkeen.

On muuten vika kerta kun käytän Budbeeta tai ostan netistä Kärkkäiseltä ja kyllä, laitoin sähköpostissa reklamaation. En olisi ikinä ottanut tuolta, jos olisin aavistanut. 1/5

Ei kai Suomessa ole mitään isompaa firmaa jolta saisi nettitilauksen kahdessa päivässä. Hyvä jos se kerätään valmiiksi kuljetusta varten siinä ajassa. Minulla on Kärkkäisen tilauksissa aina mennyt 4-5 päivää ennen kuin paketti on saapunut.  Suomessa ei ole yhtä nopeita toimituksia kuin jossain muualla, missä paketin voi saada jo seuraavana päivänä kotiinkuljetuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin Kärkkäiseltä typeränä tavaraa ja sen Budbeen kautta keskiviikkona. Sen sijaan että tavara olisi ollut to tai viimeistään pe minulla, ei ole likikään ja nyt on maanantain ilta. Seuranta normaalisti kertoo ja päivittää koko ajan pitäen ajan tasalla, siis muissa systeemeissä. Jossain mailissa luki voivan seurannan olla pari päivää myöhässä. Aha. Voisiko joku kertoa, mitä sellaisella seurannalla kuvitellaan tekevän? Miten missään voi olla niin tolkuttoman hidas kotimaan toimitus? Perjantaina se oli vasta toimittajan hallussa, sen sijaan että jo minulla. Lähetyksen tila on näkynyt lähetettynä, mutta ei edes kuljetuksessa. Viimeinen merkintä pe puoliltapäivin siitä että päätynyt Budbeen haltuun. Nix sen jälkeen.

On muuten vika kerta kun käytän Budbeeta tai ostan netistä Kärkkäiseltä ja kyllä, laitoin sähköpostissa reklamaation. En olisi ikinä ottanut tuolta, jos olisin aavistanut. 1/5

Minä olen tilannut tavaraa Kärkkäiseltä Budbeen kuljettamana ainakin viisitoista kertaa, ja toimitus on ollut todella nopeaa, jopa perjantai-iltapäivänä tilattu lähetys on ollut perillä maanantaina.

Muiden myyjien kohdalla ei aina ole onnistunut yhtä hyvin. Ja kieltämättä tuo tyhjä kohta lähettäjän ja Budbeen välillä on outo.

Vierailija
24/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana tein tilauksen USA:sta. Toimitus DHL Express. Tänään aamupäivällä paketti tuotiin ovelleni.

Vierailija
25/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-iltana tein tilauksen USA:sta. Toimitus DHL Express. Tänään aamupäivällä paketti tuotiin ovelleni.

Mitä ostit? Ei tarvitse kertoa tietenkään jos et halua :)

Todella nopea toimitus!

Vierailija
26/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetukset tuottavat huolintaliikkeille pelkkää tappiota. Ei kai joku luule niiden parin euron maksujen ja sen mitä paketteja ehtii tunnissa jakaa kattavan edes kuluja. Samoin kuin ajellaan ympäri kyliä kymmeniä kilometrejä sinne sun tänne jonkun trukkilavalla toimitettavan tavaran vuoksi. Voi sanoa asiakkaan saavan toimituksen ilmaiseksi.

Vierailija
27/30 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Suomessa ole mitään isompaa firmaa jolta saisi nettitilauksen kahdessa päivässä. Hyvä jos se kerätään valmiiksi kuljetusta varten siinä ajassa. Minulla on Kärkkäisen tilauksissa aina mennyt 4-5 päivää ennen kuin paketti on saapunut.  Suomessa ei ole yhtä nopeita toimituksia kuin jossain muualla, missä paketin voi saada jo seuraavana päivänä kotiinkuljetuksena.

Minulle on tullut Kärkkäisen tilaukset parissa päivässä matkahuollon kautta. Joskus jopa päivässä.

Vierailija
29/30 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PostNord on myöskin syvältä. Kolme tilausta menivät KAIKKI eri pisteisiin mihin olin tilannut ja autottomana onkin tosi kiva hakea niitä milloin mistäkin. No, kokeilin sit niiden kotiinkuljetusta. Toimituksen luvataan tulevan välillä 8-16, sen tarkemmin ei voi valita. Siinä sit kökit koko päivän kotona tai laittavat postilaatikkoon/jättävät oven viereen ja toivot, ettei kukaan pölli sitä. Aaargh.

Vierailija
30/30 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä turhautunut olo, pariin tuotteeseen ei millään saa kotiinkuljetusta. Ei vaikka mitä tekisi, tarjoaa vain noutoa huitsin nevadasta. Nouto ei sovi liikuntavammaiselle, sitä varten niitä kotiinkuljetuksia käytetään. Mitä järkeä mainostaa itseään luotettavana isona kauppana jos ei perustavaroita pysty lähettämään kotiinkuljetuksella vaan juoksutetaan asiakasta kilometrien päähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän