Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitaja, mikä sinua vielä motivoi pysymään alalla?

Vierailija
12.09.2022 |

Minulle riitti. En tiedä vielä mitä teen jatkossa, mutta huomenna aijon irtisanoutua ja haen samalla ammattioikeuksien poistamista. Tää homma on nyt nähty, eikä paremmaksi muutu. Mitä ajatuksia teillä muilla?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma työpaikka, vaikka muut yt-neuvottelisi. Lainat ei itsestään maksaudu takaisin.

Vierailija
2/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma työpaikka, vaikka muut yt-neuvottelisi. Lainat ei itsestään maksaudu takaisin.

Suota ei hei taaskaan kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei motivoinut enää mikään. Irtisanouduin ja lopetin. Poistin ammattioikeudet. Aloitin toisessa ammatissani.

Vierailija
4/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistaisi JOUTUA olemaan työelämässä vain, että saisi jotain lainoja maksettua.

T: Elämäntapatyötön jo vuodesta 2014

Vierailija
5/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän työstäni vanhusten parissa. Mua ei kiinnosta ammatillisessa mielessä mikään muu paitsi vanhustyö. :)

Vierailija
6/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
7/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma ja vaihteleva päivätyö sekä mukavat työkaverit. Lisäksi asiakkaat ovat pääosin mukavia. Olen jo kertaalleen opiskellut uuden ammatin, joten tiedän, että joka alalla on omat ongelmansa. Olen th:na isossa kaupungissa.

Vierailija
8/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Jäin työttömäksi ja poistatin oukeuteni.

Vierailija
9/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pidän työstäni vanhusten parissa. Mua ei kiinnosta ammatillisessa mielessä mikään muu paitsi vanhustyö. :)

Minä hoitaisin myös mieluummin vanhuksia kuin vaikka lapsia. Mutta en ole hoitaja, joten en tunne työn todellisuutta muuta kuin kuulopuheilta.

Vierailija
10/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko alalla? En tee enää hoitajan töitä, mutta en ole myöskään vetänyt tietojani rekisteristä pois. Minua ei ole kutsuttu pakkotyöhön, tosin en ole ollut päivääkään työttömänä, niin minua eivät löydä esim. työvoimaviranomaiset. Voisin palata hoitoalalle, jos  työtäni arvostettaisiin taloudellisesti ja työskentelyolosuhteet olisivat järkevät, mutta jos nykyisen kaltaisin ehdoin vaatisivat palaamaan, poistattaisin itseni rekisteristä.

Ps. Tätä kirjoittaessani suuni loksahti auki, nimittäin sain äsken tiedon, että ystäväni poistuu rekisteristä. Hän sai hoitoalasta tarpeekseen nyt kun tulee lakimuutos. Mielenkiintoista. Jään odottamaan lisätietoja.

Vierailija
11/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teitäkin on? Voi tulla aika raskasta jatkossa kun niin moni tulee lähtemään. Tsemppiä silti!

Vierailija
12/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma työpaikka, hyvä palkka, hyvin hoidettu ja siisti työympäristö, ammattilaiset hoitamassa työtehtäviä, ei yt-neuvotteluja ja pelkoa työn loppumisesta jne.

Jos ihmisen on käytävä töissä toimeentulonsa turvaamiseksi, niin hoitajien työ on ylivoimaisesti luotettavin vaihtoehto!

Vierailija
13/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko alalla? En tee enää hoitajan töitä, mutta en ole myöskään vetänyt tietojani rekisteristä pois. Minua ei ole kutsuttu pakkotyöhön, tosin en ole ollut päivääkään työttömänä, niin minua eivät löydä esim. työvoimaviranomaiset. Voisin palata hoitoalalle, jos  työtäni arvostettaisiin taloudellisesti ja työskentelyolosuhteet olisivat järkevät, mutta jos nykyisen kaltaisin ehdoin vaatisivat palaamaan, poistattaisin itseni rekisteristä.

Ps. Tätä kirjoittaessani suuni loksahti auki, nimittäin sain äsken tiedon, että ystäväni poistuu rekisteristä. Hän sai hoitoalasta tarpeekseen nyt kun tulee lakimuutos. Mielenkiintoista. Jään odottamaan lisätietoja.

Joo. Meidän työpaikan whatsapp ryhmä käy kuumana. Useampi on nyt lähdössä, tai ainakin niin sanoo. Lähden itsekin jos tosiaan noin moni jotka nyt ilmoittavat irtisanoutuvansa toteuttaa sen. En jää uppoavaan laivaan. Meillä on jo nykyiselläänkin puutoksia henkilöstössä, joten ei tulla sitten jatkossa mitenkään pärjäämään.

Vierailija
14/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kevyt työ ja hyvä palkka

Vierailija
15/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Lähdin nostelemaan jo jokunen vuosi sitten.

Ammattioikeudet on vielä tallella, mutta poistan, jos joku alkaa hätyytellä takaisin.

Vierailija
16/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha.

Jos raha motivoi, niin et kyllä ole hoitaja ainakaan!

Vierailija
17/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ihanaa, antoisaa.

Nyt hoitajana Norjassa, kaikki kohdallaan, työmäärä ja palkkaus.

Vierailija
18/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha.

😂

Vierailija
19/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime aikoihin jaksoin työssä, koska tykkään itse työstä ja upea työyhteisö on kannatellut vuosien varrella vaikka on tapahtunut asioita joita tuskin monessakaan paikassa tapahtuu. Mutta sote-myllerrystä en enää jaksa jäädä kokemaan. Otin siis aikalisän ja lähden opiskelemaan. Sen jälkeen katsotaan miltä maailma sitten näyttää.

Vierailija
20/42 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha.

Olen. Jos ei maksettaisi niin en olisi enää töissä.