Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölynpölyä tää koo kaupan kiusaamisvapaa vyöhyke?

Vierailija
12.09.2022 |

Ja miten se toteutuu? En oikein ole koskaan ajatellut että kaupoissa tapahtuu kiusaamista ja miten aikuiset sen henkisen kiusaamisen edes näkis kiireessä. Aivan naurettavaa mainostaa itseään noin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ketju lanseeraa kohta kiusaamisvyöhykkeet jossa saa myllyttää oikeen sydämensä kyllyydestä

Kiristävät pankkitilit tyhjiksi ruokaa ostavilta asiakkailta. K-kaupat vielä pahempia kiusaajia. Olisi kiva saada muutama kassa jossa kohtuulliset hinnat ilman kiusaamista.

Vierailija
42/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt tämän käytännössä kerran. Olin itse kassalla Supermarketissa, kun naapurikassa sanoi mun kassalle, että "näitkö ton poikaporukan, tossa oli nyt jotain outoa ihan kuin noi pojat olisi pakottamassa ton yhden ostamaan niille jotain. Mä meen perään vähän kuullostelemaan mikä juttu toi oikein on" ja katosi siitä paikaltaan. Ehkä siinä kassalla istuessa tosiaan näkee ja kuulee kaikenlaista ja oppii tuntemaan asiakkaat ja naamat muutenkin?  Ja tämä viis vuosia sitten, enne tätä mainoskampanjaa. Mulle jäi tosta jotenkin tosi hyvä mieli, että aikuinen välittää tuntemattomasta lapsesta noin paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi pk-seudun KCM-kauppiaista on ihan järkyttävä kiusaaja ja sovinistisika. Huvittaa tällaiset kiusaamisvapaa-hölötykset.

Vierailija
44/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannet ovat leikanneet eskortit kun ovat kyllästyneet k kaupustelijoiden hintojen merkitsemiseen MIKÄÄN EI PIDÄ PAIKKAANSA. hyllyissä hinnat mutta mikro tekstillä jotain duupa daapaa tarjouksista ja eskortista. TODELLA MONI VITTUUNTUNUT KIUSAAMISEEN HARHAAN JOHTAMISEEN. 

Vierailija
45/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi täältä meidän kyliltä tuo juttu. Meni muistaakseni niin, että joku lapsiparka tuli onnettomana ja hätääntyneenä kauppaan sisälle kun häntä oli pihalla kiusattu. Minusta hieno ja jalo idea, toteutuksesta en osaa sanoa kuinka on onnistunut. Mutta ihmettelen sitä väkeä joka tästä asiasta tänne negatiivisesti kirjoittaa, jos joku jotain positiivista yrittää, niin heti ollaan lyttäämässä. K- kauppiaalla ei varmasti ollut mikään omanvoitonpyynti ollut mielessä. Kiusaaminen on ihmishenkiä vaativa sairaus.

Aa se tarkoittaa asiakkaita. Luulin, että puhutaan työpaikkakiusaamisesta.

Vierailija
46/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Lähi K-kaupassa jatkuvasti kassat tarkistelee lapsiasiakkaiden reppuja, kyllähän sekin on jo kiusaamista jos mitään aihetta tarkistukselle ei oikeasti edes ole.

Nykyään ärsyttää koko kauppa, täytyy varmaan noutaa paketit jatkossa jostain muualta.

Vierailija
47/51 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse testata tämän toimivuuden vaikka heti huomenna: menkää K-kauppaan kiusaamaan jotakuta ja katsokaa, tapahtuuko mitään. Veikkaan, että ei.

Vartija tulee ja heittää pihalle mekastajat. Jos siellä ylipäätään on edes vartijaa. Vai jääkö kiusattu loppupäiväksi kauppaan kököttämään, kunnes kiusaajat lähtee nurkantakaa pois.  Yhtätyhjänkanssa mainos.

Vierailija
48/51 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämäni pahin kiusaamiskokemus on k-kaupasta. Paikallisessa k-kaupassa oli 90-luvulla joku kampanja, että voi hakea ilmaisen pienen suklaapatukan. Menin sitten sellaista hakemaan noin 12-vuotiaana. Heti kun pääsin kauppaan sisään, itse kauppias tuli minua vastaan ja alkoi huutamaan, että olen saanut riittävästi patukoita ja kantoi minut ulos kaupasta. Tämä oli kiltille ja ujolle pikkupojalle äärimmäisen nöyryyttävä kokemus varsinkin kun tapahtui täysin ilman syytä. Enpä ole sen koommin keskolle rahojani kantanut. Tästä syystä tämä mainos ärsyttää erityisesti kaikessa tekopyhyydessään.

Vierailija
49/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain hyvin kyseenalinen tapa käyttää kiusattuja omiin kaupallisiin mainoksiin ei ole kyse todellisesta huolesta vaan myydä pitää.

Vierailija
50/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarathan kiusaa urakalla kauppiaita. 

Vierailija
51/51 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että man ne saa varastaa rauhassa.