Tämän kokoinen on tyypillinen suomalainen nainen
https://www.iltalehti.fi/keho/a/efa84037-562c-4c79-b172-88c3bfb6c2d0
Siinäpä sitä teille pullukoille.
Mitä kehoon tulee, suomalainen 1839-vuotias nainen on keskimäärin noin 165-senttinen, painaa 69,6 kiloa ja käyttää L-koon vaatteita.
Jos tunnistat itsesi, onneksi olkoon! Olet mittojesi perusteella varsinainen keskivertokansalainen.
Eipä ihme, että toisessa ketjussa oikein kehutaan ja kuolataan pulskia tyttöjä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, 165 cm tulisi painaa alle 50 kg, alkaa olla melkoista XXXL:ää porukka.
Kun itse painoin alle 50kg niin minulla loppui kuukautiset ja palasivat vasta kun paimoin 56kg. Etkö ymmärrä että ollakseen nainen naisen kehossa pitää olla rasvaa? Ja esim se pyöreä peppu ja rinnat on rasvaa.
Se pyöreä perse voi olla myös muutakin kuin rasvaa.
Kyllä, täysin rasvaton bodarinainen on kaikkien miesten unelma. Grillattu broileri voihkii miehen äänellä, kun imee kymmensenttistä klitorista, voi veljet.
Taitaa löytyä omakohtaista kokemusta.
Ainakin oman naisen perse on pyöreä ilman läskiä. Eikä ole mikään bodari. Ehkä olen vaan sitten niin s@@t@n@n onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, 165 cm tulisi painaa alle 50 kg, alkaa olla melkoista XXXL:ää porukka.
Samaa kertoo kyllä peukutuskin.
Minua kiinnostaisi keskivertorinnan- ja -lantionympärys. Jos vyötärö on 90, pitää noiden mittojen olla kolmenumeroisia. Minä olen pitänyt lantionympäryksessä 100 cm maagisena rajana. Siitä eteenpäin puhutaan kunnon perseistä.
Oman vaimon rinnanympäryskin jää keskiverto vyötärönympäryksestä.
Kyllä, täysin rasvaton bodarinainen on kaikkien miesten unelma. Grillattu broileri voihkii miehen äänellä, kun imee kymmensenttistä klitorista, voi veljet.