Tämän kokoinen on tyypillinen suomalainen nainen
https://www.iltalehti.fi/keho/a/efa84037-562c-4c79-b172-88c3bfb6c2d0
Siinäpä sitä teille pullukoille.
Mitä kehoon tulee, suomalainen 1839-vuotias nainen on keskimäärin noin 165-senttinen, painaa 69,6 kiloa ja käyttää L-koon vaatteita.
Jos tunnistat itsesi, onneksi olkoon! Olet mittojesi perusteella varsinainen keskivertokansalainen.
Eipä ihme, että toisessa ketjussa oikein kehutaan ja kuolataan pulskia tyttöjä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, 165 cm tulisi painaa alle 50 kg, alkaa olla melkoista XXXL:ää porukka.
Eli tulisi olla alipainoinen? 165cm ihannepaino on 51-68kg.
1839-vuotias nainen on kyllä aika iäkäs. Onko sillä enää merkitystä, paljonko hän painaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tulisi olla alipainoinen? 165cm ihannepaino on 51-68kg.
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Jos on isot tissit ja leveä lantio, niin 68 on ok paino, mutta useimmille ei ole.
Onko tässä mainittu lainkaan sisempien häpyhuulien keskimääräinen leveys? (19-21mm)
Itse olen 175cm/71kg mies ja on kyllä melkoista jos minua lyhyempien naisten keskipaino on 69kg. Toisaalta melko pulleaa porukkaa näkyy liikenteessä... niin miestä kuin naista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175cm/71kg mies ja on kyllä melkoista jos minua lyhyempien naisten keskipaino on 69kg. Toisaalta melko pulleaa porukkaa näkyy liikenteessä... niin miestä kuin naista.
Silläpä tämän tänne laitoinkin. Ehkä ne on ne isot luut. No eipä ole vaan leveä perse. 10 kiloa läskiä on aika paljon. Ja tän kaiken kyllä huomaa rannoilla, kylpylöissä ja ihan missä vaan. Uusi normaali.
Yllättyneen naisen mielipide: 165cm ja 69 kg on kyl aika tankki totta tosiaan.
Hmm olen 160/61 nainen ja minussakin on mielestäni liikaa se viitisen kiloa. Mutta jos tuo on keskiarvo niin löytyy paljon hajontaa tuon ympärillä. Eihän tuo kerro mitään koko sukupuolen koko variaatiosta. Vaikka tuosta saakin kuvan että tuo on se yleisin.
N41
Puolisoni 80 kiloa, nostaa penkistä satasen. Kukaan ei usko, että ei ole läski, kun nuo mitat mainitsee. Hepeneissä kaunis ja muutenkin, Harteista ja reisistä vaatteet saattavat kiristää, mutta joo kokoluokitus ei päde.
Mitä hit too tällaset jutut tekee seksipalstalla, bannia
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset on estottomampia ne tekee ihan mitä vaan, mutta laihat naiset jaksaa painaa useampia asentosettejä peräjälkeen siis vaikka Kamasutran kannesta kanteen.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että naisen levinnyt perse ei vaikuta seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla leveä perse nostaa seksihimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä vai kiinteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä vai kiinteä?
Molemmat käyvät.
Jos katsoo katukuvaa uo 165cm voi pitää paikkansa, mutta kuten tiedetään naiset on valehdelleet kyselyihin painonsa. Oikea keskipaino lienee n. 75kg. Nuorilla naisilla taitaa jo huidella lähempänä 80 kg
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo katukuvaa uo 165cm voi pitää paikkansa, mutta kuten tiedetään naiset on valehdelleet kyselyihin painonsa. Oikea keskipaino lienee n. 75kg. Nuorilla naisilla taitaa jo huidella lähempänä 80 kg
Kesällä Flamingossa oli kyllä kauheaa katsella suomalaisia naisia. Turistinaisiin verrattuna suomihylkeet olivat hyllyviä läskikasoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse painoin alle 50kg niin minulla loppui kuukautiset ja palasivat vasta kun paimoin 56kg. Etkö ymmärrä että ollakseen nainen naisen kehossa pitää olla rasvaa? Ja esim se pyöreä peppu ja rinnat on rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse painoin alle 50kg niin minulla loppui kuukautiset ja palasivat vasta kun paimoin 56kg. Etkö ymmärrä että ollakseen nainen naisen kehossa pitää olla rasvaa? Ja esim se pyöreä peppu ja rinnat on rasvaa.
Se pyöreä perse voi olla myös muutakin kuin rasvaa.