Näkijää paikalla?
Mitä näkyy uraani, ihmissuhteisiin ja rakkauteen? Olen aika yksin ja viihdynkin näin, mutta miksi roolini on tämä. Pelotanko kenties muita jollain tasolla vai miten muut näkevät minut? Lisäksi ihmetyttää se, miksi olen törmännyt erääseen henkilöön tässä vuosien varrella aina satunnaisesti. Onko hänellä kenties jokin merkitys elämässäni?
Kommentit (14)
Katsotko minullekin. Olenko raskaana, onko se oikeassa paikassa, pelkään🙏
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi on oikeassa paikassa. Miehesi näki suuren vaivan, jotta raskaus saisi parhaan mahdollisen alun. Raskaus jatkuu normaalina ilman suurempia komplikaatioita.
Miehesi katsoo ihaillen lastanne miettien, että mistä nämä kauniit kasvot ovat peräisin. Hän kertoo sinulle rakastavasi sinua ja lastanne.
On. Näen, että olet helposti höynäytettävä humpuukiin uskova tyhmeliini. Et etene urallasi.
Vierailija kirjoitti:
Olet tiineenä. Ihan oikeaan paikkaan alakerran Rami laski rojut.
Miksi muuttaa elämää jos näin on hyvä?
Katsoisiko joku minullekin. Olenko yksin loppuelämäni, näetkö palaako minut jättänyt mies takaisin ja jos, niin koska. Miten päästä eteenpäin elämässä, rakastan häntä vieläkin, mutta haluan että elämä jatkuisi ja tuska lakkaisi.
Näen, että palstalla on paljon elämäänsä tyytymättömiä, jotka ovat valmiit uskomaan mihin tahansa.
Mene Ap räkijälle ja pyydä kauniisti että hän räkisi työ- ja rakkauselämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisiko joku minullekin. Olenko yksin loppuelämäni, näetkö palaako minut jättänyt mies takaisin ja jos, niin koska. Miten päästä eteenpäin elämässä, rakastan häntä vieläkin, mutta haluan että elämä jatkuisi ja tuska lakkaisi.
Unohda hänet. Etsi joku muu.
Minulle myös, kiitos.
Menenkö joskus naimisiin, rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös, kiitos.
Menenkö joskus naimisiin, rakkaudesta?
Et.Tulet epäonnistumaan miesmarkkinoilla. Jäät vanhaksipiiaksi.
Kertomasi perusteella elämäsi on melko tasaista. Olet yleisesti ottaen onnellinen nykyiseen tilanteeseesi.
Kohtaaminen tämän ihmisen kanssa on alkanut askarruttaa mieltäsi. Hänellä tulee olemaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä paikka elämässäsi vielä pidempään. Selvitä missä on hän asuu ja ota rohkeasti yhteyttä. Ehdota tapaamista.