Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä taas lapsi hoidossa yskii hirveetä yskää, räkä valuu

Vierailija
12.09.2022 |

Valittaa ettei jaksa olla.😢 makoilee ulkoilun aikana maassa, vanhemmat ei hae.
Ei väliä vaikka poika selkeesti kipee, tartuttaa muut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole vaitiolovelvollisuudesta kuullut?

Ei tällainen avaus riko vaitiolovelvollisuutta, senkin toppahousu.

Ei ehkä, mutta ei ole myöskään hyvää käytöstä hoitajalta. 

No miksi sitten aloitat valittamalla vaitolovelvollisuudesta? Ja mitä sitten, onko vai eikö. Eihän kukaan voi tietää, mistä paikkakunnasta, saati lapsesta on kyse.

Missä mä kirjoitin mitään vaitiolovelvollisuudesta? Täällä on useita kirjoittajia. Ap:n käytös ei ole mun mielestä asiallista.

No jotenkin oletan, että keskustelu jatkuu siitä, mihin se jäi.

Mitä sillä on väliä, onko asiallista vai ei, kun ketään ei voi siitä tunnistaa. Onko se mielestäsi enemmän asiatonta kuin viedä sairas lapsi päiväkotiin?

Asiatonta molemmat. 

Vierailija
22/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten aloitat valittamalla vaitolovelvollisuudesta? Ja mitä sitten, onko vai eikö. Eihän kukaan voi tietää, mistä paikkakunnasta, saati lapsesta on kyse.

Missä mä kirjoitin mitään vaitiolovelvollisuudesta? Täällä on useita kirjoittajia. Ap:n käytös ei ole mun mielestä asiallista.

Mitä sillä on väliä, onko asiallista vai ei, kun ketään ei voi siitä tunnistaa. Onko se mielestäsi enemmän asiatonta kuin viedä sairas lapsi päiväkotiin?

Asiatonta molemmat. 

Mutta jostain syystä sinun mielestäsi ei ole ok puhua siitä, että jotkut vanhemmat tuovat lapsiaan sairaana päiväkotiin. Miksi ei? (Vai oletko sinä taas joku eri kirjoittelija, jonka viesti ei oikeastaan liity mitenkään lainaamaasi keskusteluun, mutta jostain syystä sinun on kuitenkin lainattava keskustelua?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuoda lapsen hoitoon kun sillä on enterorokko? Ööö, et...

Itse asiassa saa. Jos ei ole kuumetta ja yleisvointi on hyvä niin päiväkotiin vaan.

Vierailija
24/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-7511193

Enterorokossa saa mennä päiväkotiin ja kouluun

Vierailija
25/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiatonta molemmat. 

Mutta jostain syystä sinun mielestäsi ei ole ok puhua siitä, että jotkut vanhemmat tuovat lapsiaan sairaana päiväkotiin. Miksi ei? (Vai oletko sinä taas joku eri kirjoittelija, jonka viesti ei oikeastaan liity mitenkään lainaamaasi keskusteluun, mutta jostain syystä sinun on kuitenkin lainattava keskustelua?)

Miksi sä yrität laittaa sanoja mun näppikselle? En ole missään väittänyt, että ei saa puhua vanhemmista jotka tuovat sairaan lapsen hoitoon. Siinähän puhutte. Se ei poista kuitenkaan sitä, että ap:n omakaan käytös ei ole asiallista. 

Sä voisit rauhoittua.

Vierailija
26/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan vanhemmat ovat laiskoja ja välinpitämättömiä kasvattajia, siinä syy miksi tuovat sairaatkin lapset hoitoon.

Vierailija
27/27 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla on silti aikaa kirjoitella työajalla palstalle? Mistä teille oikeen maksetaan? Somettamisesta?

Olen tauolla. Minullakin on tauko työstä lain mukaan.

Eikös tälläkin palstalla tarhan tädit valita, ettei taukoja ehdi pitämään?

Edes vessassa ei ehdi käymään, lounasta ei ehdi syömään, jopa kahvi piti laittaa mukiin aamulla jäähtymään että sen ehti lounasaikaan juomaan!

Mutta loistavaa, että sinulla on aikaa ja noin pitkä tauko, että ehdit palstailemaankin!