Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6078)
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ollaan 3 kk Suomea edellä, joten tässä vähän SPOILEREITA (viestissä 1223 niitä toivotaan!).
- Emman kuolemaa vatkataan, mutta mitään valmista ei synny eikä Thomas siis joudu minkään sortin vastuuseen.
- Wyatt poistuu sarjasta (muuttaa muualle).
- Luna päätyy vähän vahingossa sänkyyn Zenden kanssa.
- Steffy puukottaa Sheilan hengiltä.
- Lunan isä on edelleen hakusassa. Bill se ei ole! Mutta olisikohan Finnin isä myös Lunan isä?!
- Hope ja Thomas eroavat.
Ei toivota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa ollaan 3 kk Suomea edellä, joten tässä vähän SPOILEREITA (viestissä 1223 niitä toivotaan!).
- Emman kuolemaa vatkataan, mutta mitään valmista ei synny eikä Thomas siis joudu minkään sortin vastuuseen.
- Wyatt poistuu sarjasta (muuttaa muualle).
- Luna päätyy vähän vahingossa sänkyyn Zenden kanssa.
- Steffy puukottaa Sheilan hengiltä.
- Lunan isä on edelleen hakusassa. Bill se ei ole! Mutta olisikohan Finnin isä myös Lunan isä?!
- Hope ja Thomas eroavat.Ei toivota
Ei todellakaan. Muutenkin on niin hidastempoinen sarja. Sitten kun vielä tietäisi kaikki käänteet etukäteen, ei kiitos.
Oli kyllä kauhea se Lunan juhla-asu. Nätti kangas mutta se järkälemäinen rusetti pepun päällä. Huhhuh.😂
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kauhea se Lunan juhla-asu. Nätti kangas mutta se järkälemäinen rusetti pepun päällä. Huhhuh.😂
Must se oli kaunis, mutta överi tilanteeseen
Wyatt on nyt näissä jaksoissa lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tykkäsit? Mihin tilanteeseen itse sen puvun sitten laittaisit? Mä en mihinkään. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tykkäsit? Mihin tilanteeseen itse sen puvun sitten laittaisit? Mä en mihinkään. Ikinä.
Linnan juhliin, tilaisuuksiin, missä ei istuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Ja takkikin saa olla reilun kokoinen, että se takahärpäke mahtuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän vaan unohda laittaa niitä pitkiä mustia käsineitä?🤣
Ei tuolla kyllä töiden puolesta rasitu. Steffy lähti juttelemaan miehensä luo sairaalaan. Forresterin maailmankuulussa muotitalossa imuttelee Thomas ja Hope. Toisessa huoneessa nuorempi polvi: R.J. harjoittelijan kanssa kiehnää kaulakkain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla kyllä töiden puolesta rasitu. Steffy lähti juttelemaan miehensä luo sairaalaan. Forresterin maailmankuulussa muotitalossa imuttelee Thomas ja Hope. Toisessa huoneessa nuorempi polvi: R.J. harjoittelijan kanssa kiehnää kaulakkain.
Kyllä. Lisäksi ainakin Thomas ja Hope tekevät enemmänkin kuin "vain" imuttelevat töissä.
Mikähän on Brooken toimenkuva Forresterilla? Imutella Ridgen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Ja takkikin saa olla reilun kokoinen, että se takahärpäke mahtuu olemaan.
Meneekös ne koskaan takki päällä, joskus ainakin näytetty ulkoa ilman takkeja
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Brooken toimenkuva Forresterilla? Imutella Ridgen kanssa?
Brooken mallistohan on edelleen toiminnassa, vaikka siihen liittyvää työtä ei näytetäkään. Ridge mainitsi siitä silloin, kun manasi, että rahaa ei riitä Ericin suunnittelemaan mallistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekös ne koskaan takki päällä, joskus ainakin näytetty ulkoa ilman takkeja
Satutko tietämään milloin on Suomen itsenäisyyspäivä...?
Hopelle sopii noi suoremmat hiukset paremmin. Näyttää enemmän ikäiseltään. Viime aikaisissa kampauksissa on ollut kuin keski-ikäinen täti.
Vierailija kirjoitti:
Tai tarpeeksi lyhyt
Liille tuntuu olevan tosi tärkeää, että Finnin liitto Steffyn kanssa voi hyvin. Ihan järkeenkäypää muuten mutta joskus tuntuu, että sille on kolahtanut päähän Forrestereiden rikkaus ja kuuluisuus.
Sheila ei kuole, vaan häneksi leikelty tuttava. Thomas ja Hope menee naimisiin. Hope tulee raskaaksi mutta ilmeisesti isä voi olla Thomas tai exä.