Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6083)
Liam on tällä hetkellä kaikkein raskain hahmo! Ärsyttää sen huokailevat ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihme nössö ja samaan aikaan melko tekopyhä. On muka huolissaan, kun Finn on Sheilan poika vaikka tosiasiassa haluaa hyödyntää tätä asiaa omaksi parhaakseen. Eli päästä Steffyyn "käsiksi".
Hyvä että Steffy tuli pitämään kuria. Työpaikka ei ole mikään panopaikka. Mut voishan noi ehkä laajentaa bisnestä aikuisviihteen puolelle, intoa näyttäs löytyvän ja menestyisivät varmaan silläkin saralla. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja toistuva pateettinen huulen lipaisu, kun draama käy oikein kierroksilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toistuva pateettinen huulen lipaisu, kun draama käy oikein kierroksilla. :D
Hopen maneeri: huulten suipistaminen
Ridgen maneeri: pään kallistaminen
Vierailija kirjoitti:
Hopelle ei sovi tuo lyhyt tukka.
Minä meinasin tulla just kirjoittamaan päinvastaista. Lyhyt tukka sopii hyvin ja tuo kivaa vaihtelua vuosia olleeseen pitkään tukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Steffy tuli pitämään kuria. Työpaikka ei ole mikään panopaikka. Mut voishan noi ehkä laajentaa bisnestä aikuisviihteen puolelle, intoa näyttäs löytyvän ja menestyisivät varmaan silläkin saralla. 🤣
Työpaikka ei ole painopaikka mutta muuten toi on hullua, kun sukulaiset puuttuvat kahden aikuisen ihmisen seksisuhteeseen. Vaikka Thomasilla on heittänytkin päästä, ei hän silti ole kenenkään holhouksessa.
Brookella oli aikoinaan joku 20-25 vuotta sitten ihan järkyttävä lyhyt ja todella paljon vanhentava tanttakampaus.
Steffy vois lyödä tuota Liamia turpaan seuraavaksi. Kamala inisijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopelle ei sovi tuo lyhyt tukka.
Minä meinasin tulla just kirjoittamaan päinvastaista. Lyhyt tukka sopii hyvin ja tuo kivaa vaihtelua vuosia olleeseen pitkään tukkaan.
Juu sopii hyvin
Vierailija kirjoitti:
Brookella oli aikoinaan joku 20-25 vuotta sitten ihan järkyttävä lyhyt ja todella paljon vanhentava tanttakampaus.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, en tykännyt tuosta yhtään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihme nössö ja samaan aikaan melko tekopyhä. On muka huolissaan, kun Finn on Sheilan poika vaikka tosiasiassa haluaa hyödyntää tätä asiaa omaksi parhaakseen. Eli päästä Steffyyn "käsiksi".
Nythän on haluttu kaivaa sekä Hopesta että Liamista se "paha puoli". Hopenkin eteerinen näyttelijä yrittää esittää seksikohtauksissa Thomasin kanssa niin "lihallisen himokasta", huonolla menestyksellä. Kiusaantunut olo tulee. Liam taas on unohtanut kaikki vanhat moraalisääntönsä.
Jatkuuko Hopen rakkaus vai jatkuuko vaan pelkkänä seksisuhteena.
Siis mikä tota Steffyä vaivaa. Kovaan ääneen valittaa Thomasin ja Hopen suhteesta vääränä. Itse kuitenkin antaa Liamin lempeillä vaikka on varattu. Taitaa siis itsekin vaan nauttia useamman miehen huomiosta. Mä ainakin sanoisin vonkaavalle exälle että jättää rauhan mut ja mun parisuhteen.
Minkä ikäistä porukkaa täällä on? Itse olen 52 ja joskus 1996 olen viimeksi katsonut Kauniita ja rohkeita kokonaisen jakson verran.
Joskus 1992 - 93, kun Kaunarit oli Suomessa vielä uutta ja tuoretta, niin kaupoissa myytiin Kauniit ja rohkeat jäätelöä. Tuotteita oli muutamia erilaisia, eri nimisiä.
Jossain välissä Thorne ampui Ridgeä päähän, kun oli hässinyt Thornen muijaa. Sitten se joku auto-onnettomuudessa pahat palovammat kasvoihinsa saanut akka kiristi rahaa Forresterilta. Näitä käänteitä pitkitettiin helvetin kauan.
Eikö lääkärillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta? Noin vain kerrotaan omaisille tuiki tarkasti diagnoosi (onko sitä muuten kerrottu katsojille?) ja annetaan katsella testitulokset sun muut, ja potilas ei itse tiedä tästä mitään.