Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6083)

Vierailija
1121/6083 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkärillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta? Noin vain kerrotaan omaisille tuiki tarkasti diagnoosi (onko sitä muuten kerrottu katsojille?) ja annetaan katsella testitulokset sun muut, ja potilas ei itse tiedä tästä mitään.

Vierailija
1122/6083 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam on tällä hetkellä kaikkein raskain hahmo! Ärsyttää sen huokailevat ilmeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/6083 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäpä tuo Lunakin ylenee.

Vierailija
1124/6083 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihme nössö ja samaan aikaan melko tekopyhä. On muka huolissaan, kun Finn on Sheilan poika vaikka tosiasiassa haluaa hyödyntää tätä asiaa omaksi parhaakseen. Eli päästä Steffyyn "käsiksi".

Vierailija
1125/6083 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopelle ei sovi tuo lyhyt tukka. 

Vierailija
1126/6083 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Steffy tuli pitämään kuria. Työpaikka ei ole mikään panopaikka. Mut voishan noi ehkä laajentaa bisnestä aikuisviihteen puolelle, intoa näyttäs löytyvän ja menestyisivät varmaan silläkin saralla. 🤣

Vierailija
1127/6083 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toistuva pateettinen huulen lipaisu, kun draama käy oikein kierroksilla. :D

Vierailija
1128/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toistuva pateettinen huulen lipaisu, kun draama käy oikein kierroksilla. :D

Hopen maneeri: huulten suipistaminen

Ridgen maneeri: pään kallistaminen

Vierailija
1129/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä meinasin tulla just kirjoittamaan päinvastaista. Lyhyt tukka sopii hyvin ja tuo kivaa vaihtelua vuosia olleeseen pitkään tukkaan.

Vierailija
1130/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Steffy tuli pitämään kuria. Työpaikka ei ole mikään panopaikka. Mut voishan noi ehkä laajentaa bisnestä aikuisviihteen puolelle, intoa näyttäs löytyvän ja menestyisivät varmaan silläkin saralla. 🤣

Työpaikka ei ole painopaikka mutta muuten toi on hullua, kun sukulaiset puuttuvat kahden aikuisen ihmisen seksisuhteeseen. Vaikka Thomasilla on heittänytkin päästä, ei hän silti ole kenenkään holhouksessa.

Vierailija
1131/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brookella oli aikoinaan joku 20-25 vuotta sitten ihan järkyttävä lyhyt ja todella paljon vanhentava tanttakampaus.

Vierailija
1132/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy vois lyödä tuota Liamia turpaan seuraavaksi. Kamala inisijä.

Vierailija
1133/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä meinasin tulla just kirjoittamaan päinvastaista. Lyhyt tukka sopii hyvin ja tuo kivaa vaihtelua vuosia olleeseen pitkään tukkaan.

Juu sopii hyvin

Vierailija
1134/6083 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brookella oli aikoinaan joku 20-25 vuotta sitten ihan järkyttävä lyhyt ja todella paljon vanhentava tanttakampaus.

https://pin.it/tC78ZWWBT

Vierailija
1135/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheila on ihan kuningatar. Hyvä että tuli takas sarjaan. 

Vierailija
1136/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, en tykännyt tuosta yhtään :D

Vierailija
1137/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihme nössö ja samaan aikaan melko tekopyhä. On muka huolissaan, kun Finn on Sheilan poika vaikka tosiasiassa haluaa hyödyntää tätä asiaa omaksi parhaakseen. Eli päästä Steffyyn "käsiksi".

Nythän on haluttu kaivaa sekä Hopesta että Liamista se "paha puoli". Hopenkin eteerinen näyttelijä yrittää esittää seksikohtauksissa Thomasin kanssa niin "lihallisen himokasta", huonolla menestyksellä. Kiusaantunut olo tulee. Liam taas on unohtanut kaikki vanhat moraalisääntönsä.

Vierailija
1138/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuko Hopen rakkaus vai jatkuuko vaan pelkkänä seksisuhteena.

Vierailija
1139/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tota Steffyä vaivaa. Kovaan ääneen valittaa Thomasin ja Hopen suhteesta vääränä. Itse kuitenkin antaa Liamin lempeillä vaikka on varattu. Taitaa siis itsekin vaan nauttia useamman miehen huomiosta. Mä ainakin sanoisin vonkaavalle exälle että jättää rauhan mut ja mun parisuhteen. 

Vierailija
1140/6083 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä porukkaa täällä on? Itse olen 52 ja joskus 1996 olen viimeksi katsonut Kauniita ja rohkeita kokonaisen jakson verran. 

Joskus 1992 - 93, kun Kaunarit oli Suomessa vielä uutta ja tuoretta, niin kaupoissa myytiin Kauniit ja rohkeat jäätelöä. Tuotteita oli muutamia erilaisia, eri nimisiä. 

Jossain välissä Thorne ampui Ridgeä päähän, kun oli hässinyt Thornen muijaa. Sitten se joku auto-onnettomuudessa pahat palovammat kasvoihinsa saanut akka kiristi rahaa Forresterilta. Näitä käänteitä pitkitettiin helvetin kauan.