Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5598)
Tämä Steffyn ja Finnin rakkauden vakuuttelu toisilleen vain korostaa sitä, miten Steffy haluaa Liamin takaisin.
Mahtavaa, että Brooke yllätti Hopen itse teossa. Hope on ollut aina mielestään niin hemmetin hyveellinen. Nyt ei meinaa malttaa lähteä Thomasin sängystä kummallakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis Steffyn ja miehensä koti-ilta on ihan kiva viineineen ja takkatulineen, mutta pakko sanoa että tuo Steffyn naama on kyllä mennyt jotenkin epämiellyttävän näköiseksi. Ja tällä kertaa oli kyllä todella epäpukeva peruukkimalli.
Onkohan sillä peruukkeja vai hiusten pidennykset/tuuhennukset? Kasvoilleen Steffy on kyllä tehnyt "kaiken" mahdollisen. Ei mikään luonnon kaunis nainen.
Peruukkeja ovat. Melko erilaisiakin eri päivinä.
Siis mitä näin tänään kun pysähdyin kaunareita katsomaan. Nyt on hulluksi mennyt.
Onko Hope seonnut? Ja kiva, äitinsä yllätti itse teossa.
Hulluksi on juoni mennyt.
Vierailija wrote:
Siis mitä näin tänään kun pysähdyin kaunareita katsomaan. Nyt on hulluksi mennyt.
Mutta piiiitkään kesti ennen kuin peiton alle päätyivät. Liamkin kerkisi jankuttaa asiaa ennakkoon jo viikko kaupalla.
Äiti yllätti hopen joo.. Ei mulla vaan riittäisi pokka rynnätä todistamaan tyttäreni seksiä. Jotain rajoja pitäisi olla!
Pitkästä aikaa katoin. Olin unohtanut sen miten piiiitkäään ne tuijottelee eteensä, ennenkuin saavat kakistettua repliikkinsä. Pitäsköhän kokeilla ukolle, jahka kotiin pääsee. Käännyn selin ja tuijotan seinää minuutin, sitten vastaan jotain monitulkintaista. Mahtaa ukolla hermo mennä. 😁
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mutta piiiitkään kesti ennen kuin peiton alle päätyivät. Liamkin kerkisi jankuttaa asiaa ennakkoon jo viikko kaupalla.
Kyllä, tätähän on pohjustettu jo ainakin pari vuotta, käytännössä sieltä asti kun Thomas oli pakkomielteinen Hopesta, se nukke ym, koko ajan on pohjustettu sitä että jossain vaiheessa Hope lankeaa tähän pahikseen.
Kai noi sitten noteeraa myös sitä, ettei Thomaskaan nyt niin muuttunut ole, kun tuosta noin vain alkoi Hopen kanssa olemaan?
Ärsyttävää, kun Taylor edelleen työntää naamansa ihan Ridgen naaman lähelle. Kait sekin jotain suudelmaa on vailla? Ihmetyttää silti, ettei hän millään pääse exästään irti ja elämässään eteenpäin.
Mitä noi nyt vauhkoaa siitä että Hope ja Liam on naimisissa? Ei se nyt pettämistä silloin ole jos ollaan kuitenkin erottu. Sen ymmärrän että Hope ehkä eteni liian nopeasti.
Ärsyttää toi tyyli millä Taylor puolustaa Thomasia. Ihan kuin muut ois vastuussa siitä mitä sekopäistä Thomas saattaa tehdä. Silti samaan aikaan hokee miten Thomas on muuttunut.
Vierailija wrote:
Eikö kukaan ihmettele, että ovet on auki makuuhuoneeseen asti, vaikka siellä ollaan tositoimissa.
Kai se piti näin sitten tulla ilmi 🤨
Miettikää ku Thomasilla ja Hopella ois ollu rivompi meininki siellä ku Brooke tulee paikalle. Nyt oli sopivasti kriittiset kohteet peiton alla. 🤭
Vierailija wrote:
Siis Steffyn ja miehensä koti-ilta on ihan kiva viineineen ja takkatulineen, mutta pakko sanoa että tuo Steffyn naama on kyllä mennyt jotenkin epämiellyttävän näköiseksi. Ja tällä kertaa oli kyllä todella epäpukeva peruukkimalli.
Naamassa on selkeästi raskausturvotusta. Liam on ärsyttävä tekopyhä kun vieläkin paasaan että MIETI HOPE PUSSASI THOMASIA! Itse jo pussannut Steffyä kaksi kertaa joka on Hopelle vähintään yhtä paha kuin Thomas Liamille. Ja aiemmin kävi kuksaisemassakin.
Kenelle äiti-ihmiselle tulee mieleen rynnätä vieraassa talossa makuuhuoneeseen katsomaan aikuisen tyttärensä seksipuuhia? Ja pitämään moraalisaarnaa? Paraskin puhuja, sellainen portto on olut kaikki nämä vuodet, siinä on levitelty jalkoja miehen isälle ja veljelle ja tyttären miehelle ja vielä muutamalle muullekin...
Hienoa nähdä, että Thomas on nykyään rehti ja hyvä mies. Silloin se nainekin kiinnostuu, kun mies on kunnollinen! Kaikkea hyvää nuorelle parille, varmaan Hope tuli raskaaksi ja Douglas saa pikkusisaren!
Vierailija wrote:
Miettikää ku Thomasilla ja Hopella ois ollu rivompi meininki siellä ku Brooke tulee paikalle. Nyt oli sopivasti kriittiset kohteet peiton alla. 🤭
Olispa Thomaksen pikkuset killuttimet vispannu vimmatusti!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olispa Thomaksen pikkuset killuttimet vispannu vimmatusti!
Enpä tuollaista itse jäänyt kaipaamaan.
Onkohan sillä peruukkeja vai hiusten pidennykset/tuuhennukset? Kasvoilleen Steffy on kyllä tehnyt "kaiken" mahdollisen. Ei mikään luonnon kaunis nainen.