Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8740)

Vierailija
8741/8740 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katiella oli hieno, voitonriemuinen ilme, kun kättelivät Brooken kanssa: "Lupaan, etten houkuttele enää ketään Forresteria Loganille."

Hieno ja hieno. Näytti miten pirullinen luonne silläkin on. Aina yrittänyt esittää jotain alistettua marttyyria.

Brookehan sille sanoi, että olet vetäytynyt porukasta syrjään, ja Katie totesi siihen, että hän on lukenut. Katieta on aina pidetty jonain rumana ankanpoikasena, ja sitähän Brooke taas, jälleen kerran, toitotti siskolleen, eli kuinka on itse joku kaunotar ja Katie on aina ollut hänen varjossaan. Totta munassa sellaisen kohtelun ja asenteen huomaa, terävä-älyinen, ja mieluummin poistuu takavasemmalle, kun lut..kasisko aloittaa miestennielemisen ja korseteissa keekoilunsa. Ja kai Katie on opiskellut, tuskin muuten mikään pr-johtaja Forresterilla olisi ollut.

Hävytön Brooke saa tasan sitä mitä on tilannutkin. Toivon Hopen menestystä.

Joo, täys paska se Brookekin on mutta ei mun mielestä Katiekaan (varsinkaan nykyään) mikään viaton uhri ole. Sillä on aika kostonhimoinen luonne. Billille Kosti alkamalla Willin kanssa seksisuhteeseen ja nyt hykertelee, kun sai Hopen tiiminsä ja tietää sen loukkaavan sisartaan.

Ei vaan käännä toista poskeaan enää, vaan on saanut itsetuntoa ja näyttää, ettei silmille hypitä. Millainen nainen sanoo siskolleen, että saan sun miehen tuosta noin vain heittämällä? Olisi vielä puuttunut, että ois pyytänyt Katieta palauttamaan veljensä sydämen.

Brooke on näköjään melkoinen käärme, päälauseessa kertoo rakastavansa siskoaan, ja sivulauseessa kertoo, ihan vain hups apropoo ilmoitusasiana, että miehesi ei rakasta sinua, vaan minua. Mulle tuo olisi kerrasta poikki ja bye bye.

Minkäs Katie sille voi että Brookeen ne miehet rakastuvat, tottakai. Katen naamataulu on niin tympeä, hymy aina jotenkin halveksiva.

Seksiin ne miehet Brookessa rakastuivat, kun välittömästi lähti vaatteet pois kun ukko vähänkään kehaisi kauniiksi.  Katien kanssa vaatii tutustumisen ja hän olisi aikanaan löytänyt itseensä aidosti rakastuneen miehen. Mutta kaipa kun aloittaa noissa ympyröissä kieppumisen, tulee käytyä Forrestereja (Ridge) ja Spencereitä läpi. Toivottavasti tuo onni viimein kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi