Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5597)
Vierailija kirjoitti:
Olin päättänyt olla seuraamatta kaunareita, koska alkoi kyllästyttää se samojen asioiden jankkaaminen viikosta viikkoon: Liam, "En luota Thomasiin" jne.
Satuin pitkästä aikaa kurkkaamaan, mitä kaunareille kuuluu: Hope, " Thomas on muuttunut". Ei jaksa.
Mä jaksan. En tiedä mitä oikein odotan, koska ei ne tota ylihidasta tempoa tunnu muuttavan.
Hirveän vaatimaton oli Piazza Navonan muotinäytös! Pari leidiä vähän hulmutteli kretonkejaan, se oli siinä. Ei tainnut tulla parempaa kuvauslupaa Rakkauden kaupunkiin. Carter, tsot-tsot!
Bill sanoo ettei Hopella ja Thomasilla ole kaksinkeskistä aikaa kun mukana on muitakin ja on aivan kauhea kiire.
Samoihin aikoihin Thomas ja Hope istuvat sohvalla vierekkäin omassa rauhassaan ja kehuvat toisiaan vuorotellen hyvän aikaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että kuinkahan monta kertaa ovat joutuneet ottamaan saman kohtauksen uudestaan, että näyttelijöillä on pitänyt pokka. Varsinkin nämä Hopen päiväunikohtaukset :D
Mä olen puolestaan miettinyt, ettei tässä sarjassa ole kovin kunnianhimoisia näyttelijöitä, kun jaksavat jankata niitä samoja vuorosanoja uudelleen ja uudelleen. No, liksa juoksee. Se näille vissiin riittänee.
Ja sinä vissiin elät pyhällä hengellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että kuinkahan monta kertaa ovat joutuneet ottamaan saman kohtauksen uudestaan, että näyttelijöillä on pitänyt pokka. Varsinkin nämä Hopen päiväunikohtaukset :D
Mä olen puolestaan miettinyt, ettei tässä sarjassa ole kovin kunnianhimoisia näyttelijöitä, kun jaksavat jankata niitä samoja vuorosanoja uudelleen ja uudelleen. No, liksa juoksee. Se näille vissiin riittänee.
Tais mennä pointti ohi.
Hopen näyttelijä on oikeastaan hyvä. Luonteva ja osaa kasvonäytellä ja ilmaista tunteet hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais mennä pointti ohi.
Niin, että suhina vaan kävi.
eri
Olipa tän päivän jakso taas niin naurettava. Totta kai Ridge näki avaimenreiässä Brooken. Totta kai Liam lähtee etsimään Hopea isossa kaupungissa ja löytää tämän juuri kun Hope suutelee Thomasia. Ja totta kai Steffy alkoi uskoa Hopesta hyvää juuri ennen suudelmaa.
Muotinäytös oli kyllä mitäänsanomaton.
Eihän Hopella ja Thomasilla pitänyt edes olla aikaa tuommoiseen. Niillähän piti olla jatkuva kiire. 🤭
Tänään jatkuu todella kutkuttavissa tunnelmissa! Miten Liam reagoi?? Juokseeko tapansa mukaan Steffyn huuliin???
Aika kuuma oli suudelma. Nyt kannattaa katsoa tänään.
Ja miten käy Brooken ja Ridgen? Menee ruusun kanssa vastaan varmaankin. Muistakaa että yllätti Brooken joskus aiemmin ruusupurolla.
Jos Liam löytää Steffyn kanssa taas jälleen sävelen, niin eipä haittaa koska voisikin jo Dumpata sen paidattomat lääkärin.
Aikamoinen perheen yhteinen hetki, kun jos Ridge ja Brooke ja sitten vielä Thomas ja Hope rakastuvat. Roomassa koko onnellinen perhe.
Onko nää Rooman jaksot jotain kuva kuvassa-trikkejä vai ovatko oikeasti Roomassa? Kuva näyttää tosi oudolle vs niihin jotka ovat Usassa.
No niin, nyt Steffy voi aloittaa monen viikon haaveilun Liamista.
Mahtaa Taylor olla pian aika maassa.
No niin, hope on kyllä alhainen luuska kuten äitinsäkin.
Miten toi Thomas oli niin ok sen suhteen että Hope suuteli yhtäkkiä? Thomas on kaikkien mukaan muuttunut ja vannoi ennen Rooman matkaa ettei hänen ja Hopen välillä tapahdu mitään. Silti lähti mukaan siihen suudelmaan ja sen jälkeen kulkivat käsi kädessä ja kiersivät kahviloita ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Oliko sittenkin niin että toi oli Thomasin entistä taitavampaa manipulointia?
Olin päättänyt olla seuraamatta kaunareita, koska alkoi kyllästyttää se samojen asioiden jankkaaminen viikosta viikkoon: Liam, "En luota Thomasiin" jne.
Satuin pitkästä aikaa kurkkaamaan, mitä kaunareille kuuluu: Hope, " Thomas on muuttunut". Ei jaksa.