Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7507)
Forresterit on usein tosi naiivin tietämättömiä työhön, sopimuksiin ja bisnekseen liittyvissä asioissa, vaikka Steffy olevinaan huippuluokan bisnesnainen.
Vierailija kirjoitti:
Forresterit on usein tosi naiivin tietämättömiä työhön, sopimuksiin ja bisnekseen liittyvissä asioissa, vaikka Steffy olevinaan huippuluokan bisnesnainen.
Ja Brooke olisi voinut rekisteröidä sen Loganin omaan käyttöön niin, ettei ainakaan muita firmoja sille nimelle perusteta, kun ei halua siskonsa menestyvän. Turha rutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa kovenevaa paskamyrskyä, kun Katie saa tietää, että RJ jahtaa Electraa ja siihen vielä tämä, että Brooke on päättänyt tuhota Katien muotitalon.
Mitä se Eric oikein sekoilee, kun itse niin väkisin suorastaan halusi Katille suunnittelijaksi? Kauniita olivat puvut, ja ovathan ne Logan-muotitalon omaisuutta, sopimukset on tehty. Miten Brooke ei muka tuollaista tajua, se on bisnestä. Törkeää väittää varkaaksi omaa siskoa. Stephanien sanoin slut from the valley.
Enpä tiedä oliko sillä Stephaniellakaan varaa haukkua ketään lut___kaksi. Vaikka sitähän se Brooke monin tavoin silloin keski-ikäisenä varsinkin oli.
Stephanie ei ollut käynyt kymmeniä miehiä läpi, kuten Brooke. Isä, molemmat pojat ja koko tuttava- ja ystäväpiiri. Moneen kertaan, 14 kertaa naimisiin. Ihan sama onko varattu tai siskon tai oman tyttären mies, kiinni vaan kuin sika limppuun. Lapsenkin tekaisi tyttärensä miehelle, huh huh.
Muistellaan Stephanieta.
Eric seurusteli Beth Loganin kanssa, kun Stephanie väitti olevansa Ericille raskaana, eli rikkoi heidän suhteensa.
Palkkari Clarge Garrisonin viettelemään tyttärensä Kristenin.
Kun Taylor petti Ridgeä, Stephanie painosti Taylorin olemaan kertomatta.
Kun Morgan DeWitt oli raskaana Ridgelle, Stephanie painosti Morganin aborttiin, lisäksi löi samaa naista.
Suuteli James Warwicia kun hän oli Sheilan kanssa naimisissa.
Yritti tappaa Brooken, kun kuuli Brooken ja Thornen suhteesta. Myöhemmin yritti saada Brooken tekemään itsarin.
Lahjoi lääkärin esittämään, että hän sai sydärin, jotta Ridge naisi Taylorin uudelleen.
Antoi perheen uskoa että Felicia kuoli vaikka hän oli vain koomassa.
Salasi Taylorin tappaneen Darlan.
Ampui Nick Maronea.
Palkkasi Andy Johnsonin pokaamaan Brookea, jonka seurauksena Andy rais kasi Brooken.
Kuristi Brookea puhelinjohdolla ja uhkasi aseella.
Ampui Stephen Logania.
Lahjoi Thomasi valehtelemaan, että hän olisi harrastanut saarella seksiä Brooken kanssa.
On lyönyt ties ketä omista lapsistaan lähtien.
Muistaako joku muita?
On se taas kumma, kun yksityistilaisuuteen voi tulla ovet paukkuen, eikä ole mitään vartiointia. Joskus Billilläkin on ollut sihteeri oven edessä, joka sisäänastujan perässä vikisee: "Anteeksi, sinne ei voi nyt mennä, anteeksi..." Luulisi, että tuollaisessakin tapahtumassa olisi aulahenkilöstöä ja vartiointia.
Stephaniella oli vammainen tytär Angela, jonka hän piti salassa perheeltään. Hän siis väitti, että lapsi oli kuollut synnytyksessä. Paljon moraalittomampi hän oli kuin Brooke ikinä.
Muuten, tiedoissa lukee, että Angela oli vanhin lapsista. Tarkoittaa, että Stephanie petti Ericiä naimisiin menon jälkeen ja sai siitä Ridgen.
Steffy on paraskin puhumaan että töitä ja henkilökohtaisia tunteita ei saa sekottaa :D :D
Vierailija kirjoitti:
Steffy on paraskin puhumaan että töitä ja henkilökohtaisia tunteita ei saa sekottaa :D :D
Juu, hänhän ei ikinä ole itse tehnyt niin:)
Vierailija kirjoitti:
Muuten, tiedoissa lukee, että Angela oli vanhin lapsista. Tarkoittaa, että Stephanie petti Ericiä naimisiin menon jälkeen ja sai siitä Ridgen.
Anteeksi, tämä olikin väärä tieto. Palsta oli sulkeutumassa kun kirjoitin tuon kiireessä, joten tein virheen. Angela oli Stephanien ja Ericin ensimmäinen biologinen lapsi, eli Ridgen jälkeen syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, tämä olikin väärä tieto. Palsta oli sulkeutumassa kun kirjoitin tuon kiireessä, joten tein virheen. Angela oli Stephanien ja Ericin ensimmäinen biologinen lapsi, eli Ridgen jälkeen syntynyt.
Ok, kiitos oikaisusta vaikka eipä nuo koskaan puhu mistään Angelasta. Eipä juuri muistakaan Ridgen sisaruksista sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulossa kovenevaa paskamyrskyä, kun Katie saa tietää, että RJ jahtaa Electraa ja siihen vielä tämä, että Brooke on päättänyt tuhota Katien muotitalon.
Mitä se Eric oikein sekoilee, kun itse niin väkisin suorastaan halusi Katille suunnittelijaksi? Kauniita olivat puvut, ja ovathan ne Logan-muotitalon omaisuutta, sopimukset on tehty. Miten Brooke ei muka tuollaista tajua, se on bisnestä. Törkeää väittää varkaaksi omaa siskoa. Stephanien sanoin slut from the valley.
Enpä tiedä oliko sillä Stephaniellakaan varaa haukkua ketään lut___kaksi. Vaikka sitähän se Brooke monin tavoin silloin keski-ikäisenä varsinkin oli.
Stephanie ei ollut käynyt kymmeniä miehiä läpi, kuten Brooke. Isä, molemmat pojat ja koko tuttava- ja ystäväpiiri. Moneen kertaan, 14 kertaa naimisiin. Ihan sama onko varattu tai siskon tai oman tyttären mies, kiinni vaan kuin sika limppuun. Lapsenkin tekaisi tyttärensä miehelle, huh huh.
Ihan vaan kertauksena että Taylor on käynyt läpi ne ihan samat saman perheen miehet, kuin Brooke. On Ridge, Ridgen veljet (Nick, Thorne), Eric. Sit on vielä bonuksena Loganin miehistä Brooken veli ja poika, oliko isäkin vielä (tätä en muista). Eli hänellä on kaksi perhekuntaa plakkarissa. Ja nyt yhteisten miesten lista on täydentynyt Deaconilla. Toki Deacon oli Taylorille vävypojan äidin aviomies, mutta tämä on aika eri kuin tyttären aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Stephaniella oli vammainen tytär Angela, jonka hän piti salassa perheeltään. Hän siis väitti, että lapsi oli kuollut synnytyksessä. Paljon moraalittomampi hän oli kuin Brooke ikinä.
Kyllä. Paitsi että sitten kun tytär heräsi henkiin, kävikin ilmi että hän ei ollutkaan Angela.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Angela syntyi ennen naimisiinmenoa. Eric ja Stephanie menivät naimisiin, koska Stephanie oli raskaana. Tämä rikkoi Ericin silloisen suhteen, ja lapsikaan ei ollut Ericin oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan kertauksena että Taylor on käynyt läpi ne ihan samat saman perheen miehet, kuin Brooke. On Ridge, Ridgen veljet (Nick, Thorne), Eric. Sit on vielä bonuksena Loganin miehistä Brooken veli ja poika, oliko isäkin vielä (tätä en muista). Eli hänellä on kaksi perhekuntaa plakkarissa. Ja nyt yhteisten miesten lista on täydentynyt Deaconilla. Toki Deacon oli Taylorille vävypojan äidin aviomies, mutta tämä on aika eri kuin tyttären aviomies.
Mä lisäisin vielä, että jos Stephanie ei olisi sotkeentunut Brooken ja Ridgen suhteeseen erilaisin juonin, iso osa heidän avioeroistaan olisi jäänyt väliin. Ja Stephaniehan teki tämän saadakseen Ridgen yhteen Taylorin kanssa.
Ivyn näyttelijä on ilmeisesti raskaana. Huomasin eilisessä jaksossa mahan ja lisäksi löysä pukeutuminen. Eli ei ole tuolla kauaa hämmentelemässä. Mutta lähteekö Ivy Pariisiin vai peräti Australiaan, se jää nähtäväksi.
Siis aikamoinen lista Stephanien tekoja huh huh. Itse katsonut alta vuoden nyt. Alkuun katsoin muutaman jakson, niin nämä tiedot ihan uusia.
Kuka oli Brooken tytär, jonka miehen Brooke vei?
Vierailija kirjoitti:
Siis aikamoinen lista Stephanien tekoja huh huh. Itse katsonut alta vuoden nyt. Alkuun katsoin muutaman jakson, niin nämä tiedot ihan uusia.
Olet katsonut alta vuoden ja toivot, saavasi jonkun/jotkut kirjoittamaan tänne vuosikymmenien tapahtumat? Haaveeksi jää. Ainakin minun osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Deacon oli Bridgetin kanssa naimisissa. Bridget suht viaton teini, kapinoi vanhempiaan vastaan ja karkasi pahan pojan mukaan ja Deacon teki tän kostaakseen Forrestereille kun ei saanut little Ericin (nyx Deke) huoltajuutta itselleen, vai oliko syynä se, ettei Amber lapsineen (nyx Deke) valinnut häntä.
Ei varsinaisesti ollut mikään vuosisadan rakkausavioliitto se liitto, mutta olihan se skandaaliasteikolla melkoinen ääripää kun Brooke siihen sit sekaantui. Ja tästä suhteesta syntyi Hope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet katsonut alta vuoden ja toivot, saavasi jonkun/jotkut kirjoittamaan tänne vuosikymmenien tapahtumat? Haaveeksi jää. Ainakin minun osaltani.
Nyt jäitä hattuun. Joku kirjoitti - Huom ilman mun pyyntöjä Stephanien tekoja!! En pyytänyt kuin yhtä nimeä, luehan uudelleen.
Miehen pää on hyvin herkkä menemään p..llsta sekaisin.
Minusta oli aika jäätävä teko pettää oma tytär menemällä sänkyyn tämän miehen kanssa. Siinä näkee mikä on tärkeintä, se oma nautinto ja minä itse. Katie on täysin oikeassa. Ja nythän se näkyy vielä paremmin, kun eikös oman siskon yritystä tueta, eikä uhata tuhota? Järkyttäviä sanoja, olet vain kateellinen kauneudestani ja mitä kaikkea se sanoi, miestäkään et pystynyt pitämään. Mulle tuo olisi loppu ja piste.