Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunarit

Vierailija
12.09.2022 |

Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7047)

Vierailija
6581/7047 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?

Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.

Ei ole ihan vakkarihahmo mutta Jackin kanssa voisin mennä parille bisselle.

Tarkoitin Nickiä. Jack Wagner on hänen oikea nimensä.

Jack Wagner on myös kova amatöörgolffari, oli viikonloppuna kolmantena julkkisten sarjassa naisten LPGA kisan julkkissarjassa kun vilkaisin.

Naisten?

Vierailija
6582/7047 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen Kaunareitten hahmon kanssa mieluiten lähtisitte kahville/kaljalle/viinille?

Itse olen päätynyt "Nenään", ranskalaiseen tuoksusuunnittelijaan. Se on vähiten keinotekoinen. Alun teennäisen naamanvääntelyn jälkeen se on ollut parempi.

Jack Wagner on myös kova amatöörgolffari, oli viikonloppuna kolmantena julkkisten sarjassa naisten LPGA kisan julkkissarjassa kun vilkaisin.

Naisten?

Aivan, naisten mestareiden turnauksessa on joka vuosi myös julkkissarja jossa pelaa sekä miehiä että naisia, Tuukka Rask oli myös mukana mutta taisi jäädä kolmanneksi viimeiseksi. Pari ekaa päivää ammattilaisnaiset ja julkkikset pelaavat samissa ryhmissä. Se on vähän kuin pro-am, jos tiedätte golffia. 

Pro-am on lähes kaikissa turnauksissa yleensä harjoituskierrokset, eli naiset pelaavat harjoituskierroksen julkkisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6583/7047 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten?

Aivan, naisten mestareiden turnauksessa on joka vu

Okei kiitos tiedosta.

Vierailija
6584/7047 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Electrakin laitattanut silikonit kun näyttää niin isorintaiselta.. Harmi, kun oli niin nätti ja siro niinkuin nuoren tytön kuuluu ollakin.

Vierailija
6585/7047 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Electrakin laitattanut silikonit kun näyttää niin isorintaiselta.. Harmi, kun oli niin nätti ja siro niinkuin nuoren tytön kuuluu ollakin.

Roikkuvat pahasti, taitaa olla luomut. Eiks sillä ole ne olleet alusta saakka? Vai muistanko väärin.

Vierailija
6586/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kaunis nuori nainen, mutta "pahasti roikkuvat rinnat". Onneksi sinulla, täydellisellä ihmisellä (joka tuon kommentin kirjoitit) samankokoiset rinnat sojottavat suoraan eteenpäin. 

Jään odottamaan pahantahtoisia kommenttejasi, joissa kerrot mitä Electran näyttelijän olisi pitänyt tehdä (syödä paremmin, liikkua paremmin, hankkia paremmat geenit), jotta hänen rumat rintansa olisivat edes vähän kauniimmat mielestäsi. 

Vierailija
6587/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun tulla näyttämään miltä näyttää roikkuvat rinnat? 

Vierailija
6588/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että siroon hoikkaan kroppaan sopii paremmin pienemmät rinnat mutta jokaisella olkoot semmoiset kuin on.

s-poileri

Miksei Will napannut Lunaa tiukkaan otteeseen kun poliisit tuli, typerästi taas päästi karkuun.

Vierailija
6589/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku söpöliini kurkkii pyykkikärryssä ja matka jatkuu.. Ja mitä Electraan tulee, hänhän on kotoisin Pedersörestä, äidinkieli vaan on englanti---

Vierailija
6590/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat pahasti, taitaa olla luomut. Eiks sillä ole ne olleet alusta saakka? Vai muistanko väärin.

Mitä pahaa on roikkumisessa? On normaalia että rinnat roikkuvat.

Vierailija
6591/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta Scott on vapaa. Itse menisin varmaan Kimberlyn, vaikuttaa hauskalta ihmiseltä normielämässä."

En mä siihen näyttelijään ole ihastunut, vaan siihen Liamiin, joka alussa tuli sarjaan söpönä nörttinä.

Vierailija
6592/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä muuten, että Ivy soitti Electran töihin, kun oli niin paljon duunia. Sitten vilkaistiin sekunnin ajan jotain korua ja siirryttiin keskustelemaan Electran ja Willin suhteesta.

Vierailija
6593/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei Will sitonut Lunaa ja soittanut poliiseja? Iso nuori mies ja pienikokoinen kusipää muija?

Kannattaisi kuitenkin vähän ensin panna.

Ei siitä viimeksikään mitään hyvää seurannut. Nyt Luna on vissiin saanut keskenmenon. Se ei voi enää keulia raskaudellaan.

Vierailija
6594/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy tarttis kovasti terapiaa. Piti olla romanttinen ilta puolison kanssa mutta keskustelu kääntyi kokoajan Lunaan. No nyt se pirulainen on taas liikkeellä joten saavat aihettakin puhua siitä lisää.

Vierailija
6595/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken Lunasta pidäkään, minua on jo pitempään ärsyttänyt Steffyn tapa jankuttaa Finnille, kuinka ihanaa on, että Luna on kuollut tai vankilassa. Kyse on kuitenkin Finnin lapsesta. Aika mautonta koko ajan nostaa asiaa esille. Nyt Luna on koko ajan heidän perheessä läsnä, Steffyn puheessa. 

Vierailija
6596/7047 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikken Lunasta pidäkään, minua on jo pitempään ärsyttänyt Steffyn tapa jankuttaa Finnille, kuinka ihanaa on, että Luna on kuollut tai vankilassa. Kyse on kuitenkin Finnin lapsesta. Aika mautonta koko ajan nostaa asiaa esille. Nyt Luna on koko ajan heidän perheessä läsnä, Steffyn puheessa. 

Finn voisi joskus sanoa sille, ettei se sun veljeskään ihan kondiksessa ole. Steffyn naama varmaan vähän venähtäis.

Vierailija
6597/7047 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steffy: "En halua puhua Lunasta". Mutta ei sitten kuitenkaan ole muuta puheenaihetta kuin Luna

Vierailija
6598/7047 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö luna auton alle  lopussa  vai.....   

Vierailija
6599/7047 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa sarjassa joku päähahmoista ajaisi yli, mutta Brooke se ei voi olla, koska hän on aina kontillaan ottamassa sisään kaikin voimin, kun jotain kauhiaa tapahtuu. Eli ehkä Remy, Hope, Liam, etc. Ellei Finn lähtenyt ajelemaan. Tai sitten vain sai osumaa ja nilkuttaa Finnille, ja Finnin pitää hoitaa. Oli muuten kyllä ehkä paras jakso ikinä. Kunnon kyläjahti tunnusbiiseineen. Hauskaa. Oikeastaan hienoa, ettei Brooke päässyt osalliseksi jaksoon eikä pilaamaan sitä typerällä naamallaan.

Vierailija
6600/7047 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylorkin pieni hiirulainen niin tarmokkaasti mukana Luna-jahdissa. Jäiköhän se Luna nyt sitten auton alle vai vieläkö nousee sekoilemaan?

Sekin oli vähän huvittavaa, kun Will ja Electra jäi rantataloon nuolemaan toisiaan. Vaikka ovat nuoria ja rakastuneita niin ei nyt silloinkaan ihan joka tilanteessa y eensä imutella.