Tirkistely - onko kokemuksia?
Uusi mies, ihana kaikkineen mutta aina jotainolen huomannut että hän katselee pimeässä kotinsa ikkunoista naapureihin. Lisäksi otti baarissa salaa kuvan naisesta jonka rinta näkyi topin sivusta.
En mieti että hän pettäisi mutta onhan tämä nyt erikoista vai mitä mieltä olette?
Kommentit (28)
Ällöttävää. Tuo on salakuvausta ja rikollista. Tiedä mitä muuta tuollainen pervo tekee. Voi olla ahdistelija. Miksi katselee naapureita ja onko ne naapurit naisia? Millainen ilme silloin? Voi olla ihan vaan utelias. Voi myös olla että suunnittelee jotain. Epäilyttävä muutenkin kun ottaa jotain kuvia ilman lupaa ja kysymättä.
Onko ketään kuulolla? Tohon voi liittyä vaikka salavideointia tai voiko olla vaan ihan suht viatonta katselua. Mies 44v, itse 38.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Tuo on salakuvausta ja rikollista. Tiedä mitä muuta tuollainen pervo tekee. Voi olla ahdistelija. Miksi katselee naapureita ja onko ne naapurit naisia? Millainen ilme silloin? Voi olla ihan vaan utelias. Voi myös olla että suunnittelee jotain. Epäilyttävä muutenkin kun ottaa jotain kuvia ilman lupaa ja kysymättä.
Onko se rikollista jos ollaan baarissa? Voi että kun tuli tällanen tähän meillä on ollut miellyttävää yhdessä ja asiat alkaneet edetä syvempään suhteeseen
Miehet ovat seksuaalisuudessaan visuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on eri asia katsoa kuin katsoa tuolleen piilosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mikään ilme vaan on omissa maailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, silloin varmistetaan, että kuvien otto sopii myös toiselle osapuolelle.
Mies, joka väittää, ettei tirkistele tilaisuuden tullen, on valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, yleensä kai sosiaaliset normit säätelee ihmisen käyttäytymistä ja moni kyllä kunnioittaa toisten yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, yleensä kai sosiaaliset normit säätelee ihmisen käyttäytymistä ja moni kyllä kunnioittaa toisten yksityisyyttä.
On tietenkin eri asia varta vasten pyrkiä tirkistelemään kuin sattumalta osua todistamaan mielenkiintoista näkymää.
Minä kyllä pakenisin tuota ah niin ihmeellisen ihanaa ihanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pakenisin tuota ah niin ihmeellisen ihanaa ihanuutta.
Kerro vielä miksi, tarvitsen jotain kauhujuttuja mitä voi olla luvassa. Olen kyllä ihan avoin uusille jutuille mutta en ole ollut tällasen kanssa tekemisissä aiemmin.
Välillä tuntuu kun ollaan jossain, että hän on omissa maailmoissaan ja katselee vaan ympärilleen. Tulee kurja mieli siitä. Yksinäinen olo.
Baareissa naiset usein antaa luvan kuvata kun vain kysyy. Nuorempana kaverin kanssa vai kerrottiin, että kuvataa yökerhon nettisivuille niin neidot alkoi keikistellä kameralle 😅
Vierailija kirjoitti:
Baareissa naiset usein antaa luvan kuvata kun vain kysyy. Nuorempana kaverin kanssa vai kerrottiin, että kuvataa yökerhon nettisivuille niin neidot alkoi keikistellä kameralle 😅
Tää on aivan eri asia ja eri keskustelu
Ei ole, mutta aihe kiinnostaa jonkin verran kunhan mitään lakia ei rikota.
Vierailija kirjoitti:
Ja nainenkin.
Mitä tirkistelette? Parvekkeen kaiteen yli eilen ilta viimeksi kello 22.20 tirkistelin napureitani, poltaakko tupakka naapurin vieraat,napuri itse ei tupakoi, Vain alakerran henkilö ,ilmiantaakseni heidät.Talossa on tupakointi kielto ja en tiedä kummalta se karsea haju tulee,varsinkin kun kosteusprosetti illalla oli korkea .yäk se onkuin mätä haju.Kun pidän koko kesän parvekeen oven auki.
Myös minusta on ottanut pari kuvaa tietämättä. Eihän se mua haittaa mutta mitä tollasessa voi olla tulossa tai mistä aiheutuu?