Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6001)
Huvittaa kyllä kun Taylor tarvitsi sydänsuruihinsa hoitoa mutta muut ovat järjissään kokemuksistaan huolimatta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electra jolle paljastui että hänen pitkäaikainen ystävänsä onkin stalkkeri joka halusi aiheuttaa hänelle vahinkoa surkutteli asiaa hetken ja on nyt aivan normaalisti. Ei traumoja, ei pelkotiloja, ei terapiaa, ei aikaa toipumiselle.
Ei kai Remya ole edes pidätetty, eli vaeltelee jossain vapaana, eikä Electraa haittaa yhtään.
Traumoja ajatellen niin eikö Steffy funtsi kotonaan yhtään että tossa mä tapoin ihmisen puukolla 🤔
Tai sorkkaraudalla.
Äh, kun mä en nyt muista, kenet Steffy tappoi puukolla?
Vierailija kirjoitti:
Äh, kun mä en nyt muista, kenet Steffy tappoi puukolla?
Sen Sheilan kaksoisolennon, Sugarin.
Nyt sitten Brooke ja Steffy yhtäaikaa puhuu Carterin omasta tunnosta. Will ja Electra puhuvat Lunan kuullen hänestä. Kaikki sattuu aina sopivasti samaan aikaan.
Aina kun Taylor ja Steffy alkavay puhua moraalista tai Steffyn onnesta kun näkee vanhemansa yhdessä niin alkaa ärsyttää.
Steffy on pervo. Nauttii katsella kun vanhemmat pussailee ja käpälöi toisiaan 🤮
Miten voi olla ettei Poppy ole käyttänyt miesten, ja varsinkin siskon lapsen, kanssa kondomia ihan tautien leviämisen ehkäisemiseksi? Jos isäehdokkaita oli oikeasti noin monta, niin Poppy on harrastanut suojaamatonta seksiä suunnilleen siinä viikon-parin sisällä Billin, Tom Starrin, Finnin ja vielä "niiden kaikkien muidenkin" (joiden nimiä ei ole kerrottu) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electra jolle paljastui että hänen pitkäaikainen ystävänsä onkin stalkkeri joka halusi aiheuttaa hänelle vahinkoa surkutteli asiaa hetken ja on nyt aivan normaalisti. Ei traumoja, ei pelkotiloja, ei terapiaa, ei aikaa toipumiselle.
Ei kai Remya ole edes pidätetty, eli vaeltelee jossain vapaana, eikä Electraa haittaa yhtään.
Traumoja ajatellen niin eikö Steffy funtsi kotonaan yhtään että tossa mä tapoin ihmisen puukolla 🤔
Eikä Lunankaan tempaus paljoa enää kummittele. 😁
Joo teot unohtuu tuosta vain ja elämä jatkuu ennallaan.
Tuon hajuvesinaisen liioiteltu vetovoima on koomista. Jokin suun suipisteluko tekee hänestä niin vastustamattoman, sen tuoksun lisäksi. On hassua kun naisen magiaa niin hehkutetaan vuorosanoissa, eikä se vastaa katsojan silmissä lainkaan sitä.
Merkillepantavaa, että tämä kohtalokas nainen ei pukeudu paljastavasti, vaikka kaikki muut sarjan naiset paljastaa itseään paljon. Jotenkin siis halutaan alleviivata, että hajuvesinainen on vielä kovempaa sarjaa ja eri kategoriassa. Vaikkei ees ole. :)
Eikös oikeassa elämässä olisi kutsuttu koolle yhtiökokous, jossa osakkeenomistajat pikapikaa olisivat erottaneet kaapparit. Ja eikö suurin osa osakkeista kumminkin olisi ollut Forrestereilla?
Vierailija kirjoitti:
Tuon hajuvesinaisen liioiteltu vetovoima on koomista. Jokin suun suipisteluko tekee hänestä niin vastustamattoman, sen tuoksun lisäksi. On hassua kun naisen magiaa niin hehkutetaan vuorosanoissa, eikä se vastaa katsojan silmissä lainkaan sitä.
Merkillepantavaa, että tämä kohtalokas nainen ei pukeudu paljastavasti, vaikka kaikki muut sarjan naiset paljastaa itseään paljon. Jotenkin siis halutaan alleviivata, että hajuvesinainen on vielä kovempaa sarjaa ja eri kategoriassa. Vaikkei ees ole. :)
Mun mielestä Daphne on kaunis, mutta toi liioiteltu päällekäyvä keikistely ja ihmeelliset liikkeet ja eleet ei tee siitä kovin viehättävää.
Hmm, hajuvesinainen mun mielestä ei ole kaunis. Vaikuttaa oudon näköiseltä, iho epätasainen, pisamiako siinä on, tai puuttuuko siltä kunnon meikkaus. Mietinkin, että eikö tuohon rooliin kun piti hurmata löytynyt joki oikeasti kaunis nainen. Eiks jenkeissä olisi ollut vapaana vaikka joku sopiva missikisoihin osallistunut!
Olen yrittänyt löytää logiikkaa siihen, kun nämä Kaunarit-ystäväisemme aina keskenään jutellessaan seisovat. Ne ovat milloin missäkin huoneessa meuhkaamassa keskenään seisaallaan, aina. Epäluonnollista. Tämä asia on kai jokin sarjan tekijöiden psykologinen tai muu käytännön juttu, että aina pitää olla seisovallaan! Mä ihan kuin olisin joskus kuullut sille Kaunareiden tekijöiden selityksen, mutta en millään muista kuinka se oli.
Tuo seisoviltaan keskustelu jotenkin hermostuttaa mua ja eläydyn näyttelijöihin miltei niin, että oma selkäni väsyy moisesta, vaikka istun :) .
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla ettei Poppy ole käyttänyt miesten, ja varsinkin siskon lapsen, kanssa kondomia ihan tautien leviämisen ehkäisemiseksi? Jos isäehdokkaita oli oikeasti noin monta, niin Poppy on harrastanut suojaamatonta seksiä suunnilleen siinä viikon-parin sisällä Billin, Tom Starrin, Finnin ja vielä "niiden kaikkien muidenkin" (joiden nimiä ei ole kerrottu) kanssa.
Poppy on muuttunut sarjassa ihan thaiportoksi.
Etenkin Billin talossa seistään aina takan edessä puhumassa, nykyään myös Erikin talon takan edessä.
Minua häiritsee kamalasti kun nykyään on niin lyhyet kohtaukset, kai se on tätä nykyaikaa kun ihmiset ei somessakaan jaksa katsoa kuin välähdyksiä vain. Muutama lause sanotaan, sitten siirrytään seuraavaan kohtaukseen. Mitään asiaa ei saada sanotuksi ikinä loppuun asti vaan jäädään tuijottamaan. Ennen vanhaan kohtaukset kestivät muutamia minuutteja ja juoni eteni niiden aikana.
Luna jaksaa jauhaa että heilä oli niin samanlaiset lapsuudet Billin kanssa, katin kontit. Billin vanhemmat olivat upporikkaita, Lunalla vain köyhä äiti. Aikaisemmin Luna kehui miten hauskaa heillä oli äidin kanssa eläessä.
Brooken nerokas suunnitelma ei kelvannut Ridgelle, soluttautua firmaan. Sensijaan Steffyn aivan sama suunnitelma sai suurta kannustusta ja kehuja. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt löytää logiikkaa siihen, kun nämä Kaunarit-ystäväisemme aina keskenään jutellessaan seisovat. Ne ovat milloin missäkin huoneessa meuhkaamassa keskenään seisaallaan, aina. Epäluonnollista. Tämä asia on kai jokin sarjan tekijöiden psykologinen tai muu käytännön juttu, että aina pitää olla seisovallaan! Mä ihan kuin olisin joskus kuullut sille Kaunareiden tekijöiden selityksen, mutta en millään muista kuinka se oli.
Tuo seisoviltaan keskustelu jotenkin hermostuttaa mua ja eläydyn näyttelijöihin miltei niin, että oma selkäni väsyy moisesta, vaikka istun :) .
Yhdessä (tulevassa) kohtauksessa Taylor istuu kun muut seisoo. Olen nimittäin miettinyt tätä samaa seisoskelua ja niinpä tuo kiinnitti huomioni.
Eikä Lunankaan tempaus paljoa enää kummittele. 😁