Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6013)
Ei ollut Billin tuttuja. Hollis oli Deaconin baarimestari ja Tom Starr nyt tietty oli käynyt samoilla jälkiliukkailla Poppyn ja Finnin kanssa mutta ei tuntenut häntäkään.
Korjaus, siis Poppyn jälkiliukkailla kävi nämä kolme miestä vuoronperään ketkä olivat isäehdokkaita Lunalle mutta muuta yhteistä heillä ei kai ollut kuin että olivat siellä musafestareilla olleet yhtäaikaa.
' t i e t ä ä k s e m m e ' eivät murhatut olleet sukua, mutta tässähän sarjassa kaikki on mahdollista: Hollis vois olla Billin salattu poika, ja Tom bi-Billin nuoruudenrakkaus...
enkös kelpaiskin käsikirjoittajakaartiin???
Ja Finnkö palastuu Lunan isäksi? Hänkin ollut festareilla?
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt/muistanut yhtään, että Taylor on ollut naimisissa ennen Ridgeä, saati että sukunimi Hayes on ex-mieheltä. Miksi ihmeessä hän ei käytä tyttönimeään? Samalla periaatteella Brooken pitäisi todellakin olla Forrester (ekan aviomiehen mukaan) eikä Logan. Aika hassua, että Steffyn lapsi on saanut nimensä mummonsa exältä :D.
Niinpä. Taylorin tyttönimi kun on Hamilton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steffyn logiikka. Taylorin ja Ridgen tulee olla toistensa elämässä koska heidän välillään on aina rakkautta ja heillä on yhteisiä lapsia. Brooke ei kuitenkaan saisi kuulua Ridgen elämään millään lailla, eikä varmaan Ericinkään.
En voi sietää Steffyä. Toivotaan että saa nenilleen vielä. No se Finnin uusi isyyskuvio on kyllä aivan kiva juonne. Ja toivottavasti Brooke nyt pääsis kunnolla eroon Ridgestä. Parasta pitkään aikaan kun löi Ridgeä ja töinäisi Tayloria. Aivammahtavaa!
Steffynkin on turha sanoa että Brooke ei kuulu perheeseen. Katsois vähän sukupuuta.
On toi Ridge kyllä itsekäs. "Minulle riittää yksi nainen joka on lojaali vain minulle." Tietääkä edes mitä se sana tarkoittaa? Ärsyttää että Ridge on se joka ei jää ikinä yksin.
"Deacon on kyl hyvä näyttelijä, tykkään kohtauksista tyttärensä kaa. Hope hyväksyi kai viimein isin avioliiton Sheilan kanssa ?"
Ei ole Hopella paljon varaa moralisoida Sheilasta, kun itse halusi heilastella Thomasin kanssa, joka pimitti tiedon, että Beth oli elossa, mutta Steffyn lapsena. Se oli todella julmaa ja Thomas valjasti Douglasinkin valehtelemaan asiasta.
Olipa ehdottomasti paras kohtaus aikoihin toi tämän päivän jakson loppu!
"Have fun with Taylor, your second choice"
Go Brooke!!
Tuli myös niin hyvä fiilis kun töytäisi Taylor-PARKAA lähtiessään.
Tietääkö joku mihin Brooken ja Deaconin suhde aikanaan kariutui? Oliko siihen mitään oikeaa syytä? Vai oliko se ainoastaan iänikuinen ritke vorresteri...
Mun mielestä Deacon on paljon mielenkiintoisempi ja jopa fiksumpikin kun Ridge. Brooke menetti siinä kyllä enemmän.
Siis Kaunareissa on ties kuinka monta mielenkiintoisempaa ja fiksumpaa miestä kuin Ridge. 😁
Mikä helvetin uhri muka Thomas on? Itse oli omasta tahdostaan Hopen kanssa ja tiesi kyllä pelin hengen. Mutta eihän miesten tarvitse ottaa tekemisistään vastuuta Kaunareiden mukaan.
Olisikohan Steffykään yhtään sen tyytyväisempi jos Hope olisi mennyt Thomaksen kanssa naimisiin? Outoa kyllä että tuota Hopen päätöstä olla menemättä naimisiin pidetään jonain suurena vääryytenä. Ja ihan kuin Thomaksen kaikki pahat teotkin olisivat nyt Hopen syytä, mitäs on niin viettelevä. Sama juttu Carterin kohdalla.
Jos Brooke löytää uuden miehen (toivon mukaan), niin Ridge ryhtyy kuitenkin mustasukkaiseksi ja suhde Taylorin kanssa ei tunnu miltään.
Onks toi Ridge vähän tyhmä? Eihän Brooke tietenkään nyt siinä tiedotusvideossa alkanut kertoa todellisia tarkoitusperiään niin että Hope ja Carter saa tietää niistä. Muuten suunnitelma menisi mönkään. Brooken piti vielä uskotella että olisi Carterin ja Hopen puolella.
Jos Brooke jättäisi sen toimitusjohtajan paikan, niin se olisi aika hyvä todiste sen puolesta että yritti saada yhtiötä takaisin Forrestereille. Muutenkin musta Brooken olisi parempi jättää nuo kuviot ja Forresterit omaan arvoonsa ja tehdä jotain muuta elämässään.
Tuliskohan Brookesta ja Billistä taas pari? Tykkäisin jos Bill hiillostaisi Ridgeä siitä miten typerästi pilasi suhteensa Brookeen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mihin Brooken ja Deaconin suhde aikanaan kariutui? Oliko siihen mitään oikeaa syytä? Vai oliko se ainoastaan iänikuinen ritke vorresteri...
Mun mielestä Deacon on paljon mielenkiintoisempi ja jopa fiksumpikin kun Ridge. Brooke menetti siinä kyllä enemmän.
Deacon oli naimisissa Bridgetin (Brooken tytär) kanssa ja päätyi sänkyyn Brooken kanssa. Kun Brooke huomasi olevansa raskaana, hän päätti, että Deacon on jätettävä taakse ja hankittava lapselle kunnon isä, ei tyttären aviomies. Siinä sitten oli yritystä parinkin miehen kanssa.
Mulla jäänyt jaksoja väliin, mutta oliko nämä Lunan listimät tyypit Billille sukua/tuttuja? Joku ketunhäntä kainalossa hällä varmaan on.