Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6015)
Ridge on sen näköinen, kuin olisi ryypännyt muutaman päivän ja nukkunut jonkun nurkissa. Puutteessa pitää olla, jos huolisi tai nii kuin Taylor, aina valmiina. Ei tarvi houkutella.
Alkaa todellakin kyllästyttää ainainen Brooken, Ridgen ja Taylorin toistuva kolmiodraama. Joka kertahan se kyllästyttää, mutta MIKSI se vaan jatkuu? Voi kun tällä kertaa sen saisi pidettyä ihan pienenä ja lyhyenä sivukuviona.
Vierailija kirjoitti:
Aina muksut nukkumassa tai muualla 😂 . Eivätkö saa lapsia "näyttelemään"
Joulunakin lapset on vaan laitettu toiseen huoneeseen keskenään. Bethistä ei taidettu mainita mitään. Oli varmaan hänkin toisessa huoneessa tai Liamilla.
Brooke muka aina pettää Ridgen. Sehän on täysin toisinpäin!
Taylor on huippupsykologi. Ajelee kännissä ihmisen päälle, ampuu toista ja on sairaalloisen pakkomielteinen lastensa isää kohtaan.
Ei vielä solahtanut Ridgen precious dick Taylorin pesään, mutta saa nähdä, tekeekö se sen.
Mikähän siinä on, että koen vastenmielisenä katsella nykyistä, uutta Taylor-näyttelijää. Hän on jotenkin surkean näköinen, enkä tarkoita varsinaisesti kauneus-epäkauneus-akselilla, vaan jotensakin muuten? Hän on myös, tosiaan, kuin ilkeän oloinen. - Katsojia aina kiusataan väärinkäsityksillä. Nytkään Brooke ei saa kerrotuksi asiain oikeaa laitaa, omaa tavoitettaan. Meitä ärsytetään sillä, kun meinaa kertoa suunnitelmansa, eikä saa suustaan ulos, kun Ridge keskeyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun aina pitää juosta pakoon jonnekin varastoalueelle jossa ei ole mitään eikä ketään ihmisiä. Normaalioloissa ihminen juoksisi väkijoukkoon.
Luulin siis että olin jo tästä aiheesta laittanut viestin mutta mennyt ehkä väärään ketjuun.
Spoilaatko?
Koitko tulleesi spoilatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun aina pitää juosta pakoon jonnekin varastoalueelle jossa ei ole mitään eikä ketään ihmisiä. Normaalioloissa ihminen juoksisi väkijoukkoon.
Luulin siis että olin jo tästä aiheesta laittanut viestin mutta mennyt ehkä väärään ketjuun.
Spoilaatko?
Koitko tulleesi spoilatuksi?
Ai tämä: Ärsyttää kun aina pitää juosta pakoon jonnekin varastoalueelle jossa ei ole mitään eikä ketään ihmisiä. Normaalioloissa ihminen juoksisi väkijoukkoon.
Joo, jännää että joulujakso ei ollut spoilausta. Mut tuo on vaikka siitä ei edes selviä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että koen vastenmielisenä katsella nykyistä, uutta Taylor-näyttelijää. Hän on jotenkin surkean näköinen, enkä tarkoita varsinaisesti kauneus-epäkauneus-akselilla, vaan jotensakin muuten? Hän on myös, tosiaan, kuin ilkeän oloinen. - Katsojia aina kiusataan väärinkäsityksillä. Nytkään Brooke ei saa kerrotuksi asiain oikeaa laitaa, omaa tavoitettaan. Meitä ärsytetään sillä, kun meinaa kertoa suunnitelmansa, eikä saa suustaan ulos, kun Ridge keskeyttää.
Ihan samoin täällä. On vastenmielinen tämä "uusi taylor" ! Todella ärsyttävä kaikinpuolin 🤮 . Totta toi kiusaus myös. Olen samaa mieltä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei spoilaus ole kielletty.
Joo ei. Joku nyt on keksinyt sen kieltämisen tähän(kin) ketjuun mutta turha ruikuttaa.
Niin, vaatisihan se nyt tosiaan aivan kohtuutonta vaivannäköä merkitä viestin alkuun varoitus, että aikoo kertoa jotain tulevista juonenkäänteistä. Mitä sitä nyt muita keskustelijoita huomioimaan, vaikka useampi on ilmaissut katsovansa television tahdissa. Kun ei minua haittaa, niin minä päätän että ei haittaa ketään muutakaan, minulla on oikeus pilata muilta tulevat tapahtumat, minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thornella oli aikoinaan koira. Thorne asui silloin lähellä rantaa.Tämä siis tuolle lemmikeistä kysyneelle.
Mikä koira se oli? En yhtään muista tällaista eikä Google löydä tietoa. Pamin dobermannin muistan, mutta en Thornen koiraa.
Thorne osti kultaisennoutajan Taylorille. Koira esiintyi korkeintaan kahdessa jaksossa. Niistä ensimmäinen oli numero 2565.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen olisi huutanut siihen väliin että nyt hiljaa, olet väärässä ja selittänyt mitä teki. Viimeistään siinä tilanteessa kun Taylor tuli rappusia alas niin olisin avannut suuni ja antanut tulla enkä vaan poistunut ovesta. Noiden saamattomuus avata suunsa vie hermot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thornella oli aikoinaan koira. Thorne asui silloin lähellä rantaa.Tämä siis tuolle lemmikeistä kysyneelle.
Mikä koira se oli? En yhtään muista tällaista eikä Google löydä tietoa. Pamin dobermannin muistan, mutta en Thornen koiraa.
Thorne osti kultaisennoutajan Taylorille. Koira esiintyi korkeintaan kahdessa jaksossa. Niistä ensimmäinen oli numero 2565.
aikamerkki 8:43
Vierailija kirjoitti:
Niin, vaatisihan se nyt tosiaan aivan kohtuutonta vaivannäköä merkitä viestin alkuun varoitus, että aikoo kertoa jotain tulevista juonenkäänteistä. Mitä sitä nyt muita keskustelijoita huomioimaan, vaikka useampi on ilmaissut katsovansa television tahdissa. Kun ei minua haittaa, niin minä päätän että ei haittaa ketään muutakaan, minulla on oikeus pilata muilta tulevat tapahtumat, minä minä minä.
Ehkä vähän eri kertoa Katsomon tapahtumista kun niistä joita just siellä nyt tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että kenelläkään ei ole eläimiä, ei edes yhtä pientä koiraa!
Tässä sarjassa eläinten kohtalo olisi
a) maanantain jaksossa pentu, perjantaina aikuinen koira, seuraavalla viikolla jo kuollut (ts. vanhenee nopeasti kuten lapset)
b) ei vanhene koskaan. Jos sarjan ekassa jaksossa Ericillä ja Stephaniella olisi ollut koira, se olisi varmaan edelleen elossa ja tepsuttelemassa kartanon mailla, vaikka on mennyt jo noin 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Taylor on huippupsykologi. Ajelee kännissä ihmisen päälle, ampuu toista ja on sairaalloisen pakkomielteinen lastensa isää kohtaan.
Hän on psykiatri.
Aina muksut nukkumassa tai muualla 😂 . Eivätkö saa lapsia "näyttelemään"