Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6022)
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miksei tulevista tapahtumista vois keskustella. Ei sitä ole kielletty aloituksessa. Käsittämätöntä on se että tullaan varta vasten netistä lukemaan sarjan ketjua ja sit kehdataan loukkaantua kun keskustellaan myös tulevista tapahtumista!
Sarjassa tapahtuu asiat niin järjettömän hitaasti niin on pelkkää plussaa kun vähän tulee tietoa ennakkoon. Muuten menee mielenkiinto kokonaan. Kuka jaksaa menneistä jauhaa vielä täälkin kun sarjassa jankutetaan jo ihan tarpeeksi?
Mä en käsitä, että tullaan varta vasten lukemaan keskustelua sarjasta ja sitten hermostutaan kun täällä "jauhetaan menneistä" eli... keskustellaan hahmoista ja siitä, mitä on tapahtunut. Käsittämätöntä on myös se, ettei joku muka ymmärrä, että toisia harmittaa saada tapahtumat tietoon etukäteen. Jos on pakko laittaa tulevia tapahtumia, niin miksei voi merkitä niitä kirjoittamalla isolla alkuun "spoileri" ja jättämällä sitten väliä ennen tekstiä, jotta juonipaljastukset eivät lävähtäisi varoittamatta näkyviin niille, jotka eivät tahdo lukea niitä? Voi kai täällä keskustella toisia kunnioittavasti, vaikkei näkemykset aina kohtaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Taylor toimistolla pitämässä taukoa ja Steffyä etsimässä. Eikö noilla tyypeillä ole puhelimia? Vaikka on kuin oma tytär niin sillähän voisi (toisessa todellisuudessa) olla työt kesken eikä näin ollen aikaa tavata edes täydellistä mutsiaan. No, kannattihan Taylorin taas mennä, kun sai kuulla pahaa Hopesta ja tämän pauloihin joutuneesta Carterista.
Kannatti todellakin mennä ja nähdä edessään Brooken ja Ridgen erimileisyydet. Olisi nyt poistunut paikalta, kun toiset puivat yksityisasioitaan, hän kun ei kuulu millään tavalla FC:n systeemeihin. Roikkuu Ridgen kannoilla kuin kiimainen nartttu. Päivystää exänsä työpaikalla, kyylää, vahtii ja tuijottaa.
Silmistä näkyi taas se tuttu kaipuu ja toive, jotta jospa saisi Ridgen ja nuo eroaisi? "Enhän minä miestä tarvitse, ei ei", mutta kädet ojossa on ottamassa sen jalkojensa väliin, kunhan otollinen hetki koittaa. Haukkuu Brookea, mutta ei ole itse yhtään parempi ihminen. Ja taas Ridge katselee Tayloria sen verran lämpimästi, että pian taas mennään.
Se ei taaskaan tule kestämään ja särkyneen sydämen oireyhtymä palaa rytinällä. Ridge haahuilee aikansa noiden kahden välillä, kunnes ilmestyy rakkaan Loganinsa ovelle uikuttamaan. Ja sitten ehkä 37. häät tulossa?
Spoilereita ei ole kielletty, miksi ne ilmiannetaan ja poistetaan? Erikoista touhua vauvalla taas.
Itseäni ei haittaa pätkäänkään juonipaljastukset ketjussa kun luen muutenkin niistä eri nettisivuilta. Mutta sen verran jokainen kyllä voisi muita kirjottelijoita kunnioittaa, että kirjoittaa isolla vaikka kaksi kertaa spoiler ja sitten vähän tyhjää tilaa ja kirjoittaa tulevat juonikuviot. Kaikki ei halua tietää juonipaljastuksia joten ymmärrän muitakin ihmisiä. Pieni huomionosoitus muita ihmisiä kohtaan ei ole suuri vaiva.
Mun puolestani jääköön ketju sitten kehareille jotka haluaa setviä vanhoja moneen kertaan jankattuja juttuja. Joitakin ne ei vaan jaksa kiinnostaa ja tulee muutenkin jo kerrasta selväksi, ei ole tarvetta niistä höpistä kymmeniä kertoja. Kaikille ei ilmeisesti selviä.
Alotuksessa on muuten siinäkin spoileri. Miksei ole ilmiannettu ja poistatettu ;)?
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani jääköön ketju sitten kehareille jotka haluaa setviä vanhoja moneen kertaan jankattuja juttuja. Joitakin ne ei vaan jaksa kiinnostaa ja tulee muutenkin jo kerrasta selväksi, ei ole tarvetta niistä höpistä kymmeniä kertoja. Kaikille ei ilmeisesti selviä.
Sama täällä. Ärsyttävä sarja muutenkin. Tauko on nyt paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei tunnu menevän perille, ettei ole kivaa katsoa sarjaa jonka vähäisetkin juonenkäänteet joku on kiimoissaan tänne jo tilittänyt. Selvisikö tämä nyt sinullekkin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottiin, että juonipaljastukset merkittäisiin selvästi, että ne voisi halutessaan välttää. Ilmeisesti se olisi sitten liian vaativa tehtävä sinulle, mutta silti haukut muut keskustelijat kehareiksi. Heippa vaan, ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Alotuksessa on muuten siinäkin spoileri. Miksei ole ilmiannettu ja poistatettu ;)?
Aloitus spoilaaa? Kuin?
Pliis, ei oteta tänne samaa meininkiä kuin Emmerdale ketjuun. Sovitaan että laitetaan ne spoilerimerkinnät niin pysytään sovussa.
Mä en jaksa olla pahoillani tosta yrityskaappauksesta. Joo, on väärin, ja olisi Carter ja Hope voineet perustaa oman yrityksen niin ei tarvitsisi riidellä Forresterien kanssa. Kilpailuasetelma olisi ollut parempi kuin tämä kaappaus. En pysty kokemaan sympatiaa Forrestereita kohtaan, Ericiä lukuunottamatta. Steffy on paraskin valittamaan tekopyhyydestä. Thorne, Bridget ja jopa Brooke ovat oikea osa Forresterien sukupuuta, ja sitten jotkut Steffy ja Ridge ovat pätemässä perintöään.
Vierailija kirjoitti:
Onko toimistolla aina ollut takka? Nyt se sopivasti loimusi kun vallasta innostuneet C/H saivat intohimon liekkeihin. Ja sit toi stalkkeri. Eikö sen pitänyt asua Deacon ravintolan yläkerrassa mutta kuitenkin Electran kuvilla päällystetty huone näyttää samalta kuin ennen kun se sai edes töitä.
Kuvaatko tässä kenties tämän päivän jaksoa, joka tulee vasta 16.30???
Kai Hopen pihamökissä takka on, siellähän ne aiemmin muhinoi...
Odotan kyllä mielenkiinnolla että miten tuo että Finn on Lunan isä on sarjaan oikein selitetty. Lunahan on kuitenkin jo teini-ikäinen, 14-18? Finn ei vaikuta kovin vanhalta, mikähän hänen ikänsä nyt on olevinaan, 30-40? Miten Poppy on sekaantunut siskonsa poikaan, olkootkin adoptoitu ja vielä niin nuorena??
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaa pätkäänkään juonipaljastukset ketjussa kun luen muutenkin niistä eri nettisivuilta. Mutta sen verran jokainen kyllä voisi muita kirjottelijoita kunnioittaa, että kirjoittaa isolla vaikka kaksi kertaa spoiler ja sitten vähän tyhjää tilaa ja kirjoittaa tulevat juonikuviot. Kaikki ei halua tietää juonipaljastuksia joten ymmärrän muitakin ihmisiä. Pieni huomionosoitus muita ihmisiä kohtaan ei ole suuri vaiva.
Tää ohje on ollut kymmeniä kertoja. Voi siis päätellä näitten spoilerien kirjoittajista, että tekevät sen kiusallaan. Ovatkohan 'erään' puolueen kannattajia? Tai itsetunto lattian tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko toimistolla aina ollut takka? Nyt se sopivasti loimusi kun vallasta innostuneet C/H saivat intohimon liekkeihin. Ja sit toi stalkkeri. Eikö sen pitänyt asua Deacon ravintolan yläkerrassa mutta kuitenkin Electran kuvilla päällystetty huone näyttää samalta kuin ennen kun se sai edes töitä.
Ei näytetty tänäänkään toimiston liekehtimistä... mistähän jaksosta kirjoittelet?
Mä ennustan mitä tulee tapahtumaan. Hope ja Carter puuhastelee aikansa, kunnes kuvioihin tulee joku uusi/vanha mies. Hope jättää Carterin ja Carter suuttuu niin, että antaa firman takaisin Forrestereille. Ja yhtä äkkiä vallankaappaus unohtuu ja Carter ja Ridge on taas parhaat kamut. Ridge ehkä vähän hyväntahtoisesti kiusoittelee, että muistatkos sen Loganin tytön, mutta muuten asiasta ei enää puhuta. Ja sitten uusiin seikkailuihin
Carter teki mitä teki. Ridge sanoo päin Brooken naama , että kaikki on Hopen syytä ja aika rumaa sanoa vaimolle , että Hope on lut&a.
Vierailija kirjoitti:
Carter teki mitä teki. Ridge sanoo päin Brooken naama , että kaikki on Hopen syytä ja aika rumaa sanoa vaimolle , että Hope on lut&a.
Onhan Hope pikkasen lutkahtavaksi tehty, äitinsä jalanjälkiä kulkee. Brookea harmittaa, eikä ihme.
Pitääköhän Ridge itseään yhtä tyhmänä kuin minä pitää Carteria? Vähän kun Brooke lirkuttelee niin mies on valmis tekemään mitä tahansa. Sitten voi sanoa että noku toi käski. Outoa että tuollaiset yksinkertaiset miehet ovat niin haluttuja.
Monen mielestä mielenkiinto menee nimen omaan spoilauksista. Mitä järkeä kattoa, jos on spoilattu jo tulevat tapahtumat ???