Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6511)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jollekin jäänyt levy päälle jostain Amberin ja Thomasin iästä. Voisitko jo antaa olla? Pilaa koko ketjun fiiliksen. Kumpikaan noista ei enää edes ole koko sarjassa.
Itse jätän asian sikseen, enkä enempää kommentoi Thomasin ja Amberin seurustelu juonikuviota.Enpä arvannut, että kun satuin mainitsemaan, että siitä juonikuviosta en tykännyt aikoinaan, niin saisin siihen vastailla keskustelupalstalla moneen kertaan. Kohteliaasti vain vastasin takaisin, mielestäni asiaa ei enempää tarvitse vatvoa.
Ei sun olisi tarvinnut vastailla, jos olisit vain ymmärtänyt, että minä (joka vastailin sinulle) ymmärsin ihan ihka ensimmäisestä kommentistasi, mikä sinua asiassa vaivasi. Ei ollut mitään epäilystäkään asiasta, eikä sinun olisi tarvinnut toistaa, tai väittää, etten ymmärrä. Mutta nyt lopetan minäkin ko. aiheen parissa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu olla Kaunareiden käsikirjoittaja? Heitä taitaa olla kaksi. Istuuko he pöydän ääressä ja miettii miljoonannen kerran, että jee, laitetaanpas taas Steffy ja Taylor nälvimään Loganeita, jotka eivät koskaan puolustaudu samalla tavalla. Koskaan ei Hope tivaa Steffyltä, että kerro vaan totuus, taidat yhä kaipailla Billin syliin. Ei, vaan käsikirjoittajat laittavat Steffyn pöyristymään siitä, kuinka nuori Luna vikitteli Billiä, vaikkei itse ollut yhtään parempi
Miksi Steffylle laitetaan sellainen puheenvuoro kuin "minun äitini on psykiatri, sinun äitisi alusvaatemalli", tai jos laitetaan, miksei Hope voi vastata "minun äitini opiskeli kemiaa ja kehitti Forrestereille rypistymättömän pellavan"?
Tai jos Steffy ylpeänä selittää Brookelle, että minun isäni tulee aina rakastamaan Tayloria, vaikka olisi sinun kanssasi, Brooke voisi ihan hyvin sanoa, että tiedätkös, Ridge tulee aina rakastamaan minua, vaikka vaih
Brooke ja Hope esitetään syntisinä, Steffy ja Taylor ovat raukkoja ja uhreja jotka vain ajautuvat tekemään virheitä.
Lapset vanhenee nopeasti juu. Taylor ja Ridge sen sijaan nuorenevat. Brooke ja Eric vanhentuneet luonnollisesti sarjan aikana.
Miten Taylor voi olla huippupsykologi, kun on itse noin sekaisin? Yrittäisi laittaa oman elämänsä järjestykseen ja sitten taas keskittyisi muiden ongelmiin. Ensimmäisenä kannattaisi lopultakin lopettaa se Ridgessä roikkuminen. Jos Katie ei voi luottaa Billiin niin miten Taylor muka voisi luottaa Ridgeen? Taylor suostuu vaan olemaan Ridgen saatavilla aina kun tästä siltä tuntuu eikä arvosta itseään lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, että Loganit voisivat pistää takaisin samalla mitalla Steffyn ilkeilyille. Materiaalia olisi. Tällä viikolla Hope sentään mainitsi siitä gondolihissi(?)-episodista. Heti Steffy pyöräytti silmiään ja oli että anna nyt jo olla. Itse saa kyllä kaivella menneitä sydämensä kyllyydestä.
Eihän Steffyä saa kritisoida. Steffyn tunteet tulee ottaa huomioon, niin kuin Taylorkin jankutti palatessaan.
Vaikka Brooke onkin tehnyt pahoja asioita ja Hopekin näyttää nyt seuraavan perässä, niin ainakin heistä välittyy se että katuvat tekojaan. Brooken kohdalla täytyy muistaa, että ne hänen kumppaninsa ovat yhtälailla pettäneet ja huijanneet. Steffy antaa kuvan että Brooke vain vie miehiä, vaikka ne miehetkin ovat päätöksensä tehneet ihan itse. Vai ovatko esimerkiksi Ridge ja Finn Steffyn mielestä niin yksinkertaisia, että ovat helposti vietävissä? Steffy ja Taylor tuntuvat enemmän uhriutuvan kuin että katuisivat. Joku myös sanoi hyvin että Brooke ei ole sentään rikollinen niin kuin Taylor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä, että Loganit voisivat pistää takaisin samalla mitalla Steffyn ilkeilyille. Materiaalia olisi. Tällä viikolla Hope sentään mainitsi siitä gondolihissi(?)-episodista. Heti Steffy pyöräytti silmiään ja oli että anna nyt jo olla. Itse saa kyllä kaivella menneitä sydämensä kyllyydestä.
Tuo Gondolihissi temppu oli aikoinaan Steffyltä ruma temppu, sen turvin hän pääsi aikoinaan Liamin kanssa naimisiin. Käytännössä Steffy silloin varasti Liamin Hopelta, jos nyt ihmistä toiselta voi varastaa. Hope yritti estää häät, mutta ei onnistunut. Oli oikein, että Hope muistutti tästä Steffyn kieroilusta Steffylle.
Ilmeisesti vain Steffy saa muistuttaa Hopelle tämän vääristä teoista Steffyä kohtaan, mutta Hope ei saa muistuttaa Steffyä tämän vääristä teoistaan Hopea kohtaan.
Taylor ja Steffy tuntuu pitävän itseään ylempi arvoisena, j
Ja nyt, kun Taylor sai Ridgen huomion ja huolestuneisuuden, ei hän käyttäydy kuten exän kuuluu, vaan katsoo rakastuneen naisen tavoin ja on valmis halailuun ja tuijottaa silmiin, mikä ei todellakaan ole mitään ystävyyttä, vaan ihan jotain muuta. On miehen perässä, ja se on totuus.
Taylorille pitäis sarjaan tuoda ihan oma mies joka ei ole Ridge tai Ridgen sukulainen. Taylor on liki samat miehet käynny läpi kuten Brookekin. Brooke&Ridge &Taylor kolmiodraama on niin kulunnut, että käsikirjoittajat olisi voinut vähän mielikuvitusta käyttää kun toivat Taylorin takaisin sarjaan. Esim Taylor olisi tullut uuden miehen kanssa sarjaan ja ,että olisi mennyt tämän kanssa naimisiin Ranskassa.
Taylorin miehet ovat olleet Ridge Forrester ,Nick Marone, ja Eric Forrester. En muista oliko Taylor edes kunnollisessa suhteessa Thornen kanssa.Muistelisin ,että Thorne oli palavasti rakastunut Tayloriin mutta ei oikein saanut vastakaikua Taylorilta, kun tämä haikaili Ridgen perään aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Taylorille pitäis sarjaan tuoda ihan oma mies joka ei ole Ridge tai Ridgen sukulainen. Taylor on liki samat miehet käynny läpi kuten Brookekin. Brooke&Ridge &Taylor kolmiodraama on niin kulunnut, että käsikirjoittajat olisi voinut vähän mielikuvitusta käyttää kun toivat Taylorin takaisin sarjaan. Esim Taylor olisi tullut uuden miehen kanssa sarjaan ja ,että olisi mennyt tämän kanssa naimisiin Ranskassa.
Taylorin miehet ovat olleet Ridge Forrester ,Nick Marone, ja Eric Forrester. En muista oliko Taylor edes kunnollisessa suhteessa Thornen kanssa.Muistelisin ,että Thorne oli palavasti rakastunut Tayloriin mutta ei oikein saanut vastakaikua Taylorilta, kun tämä haikaili Ridgen perään aikoinaan.
Kait se kepillisen sai heittää soppaan sekin?
Vierailija kirjoitti:
Eipä olis menny kauaa, ku se oma mies olis jo painassu Brookea.
Kikkis-fani kirjoitti:
Lapset vanhenee nopeasti juu. Taylor ja Ridge sen sijaan nuorenevat. Brooke ja Eric vanhentuneet luonnollisesti sarjan aikana.
Joo Eric melkoinen vitjapalli
Lisätääs Taylorin miehiin vielä Brooken poika Rick, joka seurusteli Taylorin tyttären Phoeben kanssa... Ei ole tohtori Hayeskaan mikään pyhimys. Phoebe yllätti kaksikon sängystä. Semmoinen ihana äiti.
Vierailija kirjoitti:
Lisätääs Taylorin miehiin vielä Brooken poika Rick, joka seurusteli Taylorin tyttären Phoeben kanssa... Ei ole tohtori Hayeskaan mikään pyhimys. Phoebe yllätti kaksikon sängystä. Semmoinen ihana äiti.
Taylor oli myös naimisissa prinssi Omarin, Blake Hayesin ja Whip Jonesin kanssa.
Typerä Taylor. Kiukutella nyt tuolla lailla siitä hyvästä, ettei olekaan kuolemansairas.
Kirjoittajat voisi vaikka laittaa liamin ja taylorin yhteen, kun molemmat luuhaa edelleen exillään eikä elä omaa elämäänsä. Näiltä kahdelta voisi löytyä paljon yhteistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylor oli myös naimisissa prinssi Omarin, Blake Hayesin ja Whip Jonesin kanssa.
Paitsi ,että Taylor ei tainnut missään vaiheessa rakastaa prinssi Omaria,vaan rakasti Ridgeä ja halusi takaisin usaan. Muistelisin Prinssi Omarin vakuutelleen Taylorille, että Ridge on jatkanut elämäänsä Brooken kanssa Taylorin lento-onnettomuuden jälkeen , kun hänet luultiin kuolleen siinä ,ja että Taylor jäisi tämän luokse ja menisi hänen kanssa naimisiin. Muistaakseni Taylor myös sitten meni Omarin kanssa naimisiin.
Taylorilla oli sutinaa myös sen komian james warwickin kanssa. Se james deanin näkönen tyyppi..oliko psykiatri hänkin tai joku muu lääkäri
"Miksi Steffylle laitetaan sellainen puheenvuoro kuin "minun äitini on psykiatri, sinun äitisi alusvaatemalli", tai jos laitetaan, miksei Hope voi vastata "minun äitini opiskeli kemiaa ja kehitti Forrestereille rypistymättömän pellavan"?"
Eikös Brooke ole myös varatoimitusjohtaja tms?
Mutta steffi huomioi vain sen kaikkein vähäpätösimmän homman.
En kestä :D, Brooke kyttää puskissa.
Tuo Gondolihissi temppu oli aikoinaan Steffyltä ruma temppu, sen turvin hän pääsi aikoinaan Liamin kanssa naimisiin. Käytännössä Steffy silloin varasti Liamin Hopelta, jos nyt ihmistä toiselta voi varastaa. Hope yritti estää häät, mutta ei onnistunut. Oli oikein, että Hope muistutti tästä Steffyn kieroilusta Steffylle.
Ilmeisesti vain Steffy saa muistuttaa Hopelle tämän vääristä teoista Steffyä kohtaan, mutta Hope ei saa muistuttaa Steffyä tämän vääristä teoistaan Hopea kohtaan.
Taylor ja Steffy tuntuu pitävän itseään ylempi arvoisena, ja saavat tehdä mitä haluaa ja kaiken saavat anteeksi. Eikä heidän tekemisiään saa heille muistuttaa, toisin on Brooken ja Hopen kohdalla.