Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6048)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Poppy.
Niin muakin. Taitaa jollain tasolla tajuta osuneensa kultasuoneen, kun Billistä varmistui Lunan isä. Epäluuloisesti Katiekin tuntuu Poppyyn suhtautuvan.
Mua ärsyttää Hope. En pidä yhtään Steffystä mutta silti mua inhotti, kun Hope silmät kiiluen puhui äidilleen toisen ihmisen puolisosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Poppy.
Niin muakin. Taitaa jollain tasolla tajuta osuneensa kultasuoneen, kun Billistä varmistui Lunan isä. Epäluuloisesti Katiekin tuntuu Poppyyn suhtautuvan.
Heti oli Poppyn tyylikin oikein muuttunut "hienommaksi", kun oli asettunut taloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ericin olkkari ja portaat kaipaisi hieman päivitystä. Kyseessä on olevinaan tosi varakas mies mutta melkoisen tunkkainen huusholli sillä on nyky mittapuun mukaan.
Aika pienellä budjetilla tätä sarjaa selkeästi tehdään, muutamat lavasteet. Ei oikeastaan koskaan ulkokuvauksia eikä mitään. Silti se pikkuisen edelleen kouluttaa. Vuosien tauon jälkeen 😉
Koko budjetti menee niihin kerran vuodessa tehtäviin ulkomaanmatkoihin, yleensä Italiaan 😁
Eikö kukaan osaa käyttää puhelinta? Kaikki tapaamiset alkaa sanoilla "Toivoinkin, että löytäisin sinut täältä" tai "Tulin tapaamaan x:ää, mutta hän ei taida olla paikalla". Kätevää varmaan ajella autolla toimiston, Il Giardinon ja hahmojen kotien väliä.
Toinen mitätön ärtymyksen aihe: sama päivä jatkuu jo varmaan kolmatta viikkoa (päättelen hahmojen vaatteista). Tämän meneillään olevan päivän aikana on tapahtunut:
- Isyystesti
- Poppy ja Luna muutti Billilään
- Brooke on vierailulla Ericin luona siskojensa kanssa x 2
- Liam on hakenut Steffyn luota Kellyn repun ja eväät urheilujoukkueelle
- Steffy palasi toimistolle ja yllätti Hopen ja Finnin
- Finn hieroi Hopea
- Ridge pyysi Brookea Forresterin johtajaksi
- Liam ja Bill menivät ravintolaan liiketapaamiseen
- Brooke kuulusteli Hopea Finnistä
- Katie on käynyt 2 kertaa Ericin luona, toimistolla RJ:n ja Carterin kanssa ja sitten Billin talolla
Ja vielä vaikka mitä muuta, mutta päivä ei vaihdu :D En tiedä saatteko kiinni mitä yritän selittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa käyttää puhelinta? Kaikki tapaamiset alkaa sanoilla "Toivoinkin, että löytäisin sinut täältä" tai "Tulin tapaamaan x:ää, mutta hän ei taida olla paikalla". Kätevää varmaan ajella autolla toimiston, Il Giardinon ja hahmojen kotien väliä.
Toinen mitätön ärtymyksen aihe: sama päivä jatkuu jo varmaan kolmatta viikkoa (päättelen hahmojen vaatteista). Tämän meneillään olevan päivän aikana on tapahtunut:
- Isyystesti
- Poppy ja Luna muutti Billilään
- Brooke on vierailulla Ericin luona siskojensa kanssa x 2
- Liam on hakenut Steffyn luota Kellyn repun ja eväät urheilujoukkueelle
- Steffy palasi toimistolle ja yllätti Hopen ja Finnin
- Finn hieroi Hopea
- Ridge pyysi Brookea Forresterin johtajaksi
- Liam ja Bill menivät ravintolaan liiketapaamiseen
- Brooke kuulusteli Hopea Finnistä
- Katie on käynyt 2 kertaa E
Kyllä tuosta hyvin sai kiinni ja myönnettäköön, että en ollut huomannutkaan tuota vaatehommaa mutta totta, samoissahan ne nyt tosiaan olikin. Melkoisen hyvin täytetty päivä.
Ja minä ihmettelen myös sitä kuinka moni lähtee ihan tuurilla etsiskelemään milloin ketäkin. Ilman soittoa siis.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Hope. En pidä yhtään Steffystä mutta silti mua inhotti, kun Hope silmät kiiluen puhui äidilleen toisen ihmisen puolisosta.
Raskasta varmaan Brookelle ja Ridgellekkin, kun heidän aikuiset tyttäret riitelevät jatkuvasti. Ja nyt tämä entinen, kunnon tyttö Hope housut märkänä havittelee Finnia.
Mitä Carter ja Ridge puhuivat Quinnista?
Siis luulisi että toi Carter olisi mustasukkainen Katiesta tällä hetkellä. Näköjään suhde tuli ja meni.
Kikkis-fani kirjoitti:
Siis luulisi että toi Carter olisi mustasukkainen Katiesta tällä hetkellä. Näköjään suhde tuli ja meni.
Sitä mäkin jäin miettimään, että onko niiden juttu sitten ohi noin vaan sen kummempia katsojille selittelemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta varmaan Brookelle ja Ridgellekkin, kun heidän aikuiset tyttäret riitelevät jatkuvasti. Ja nyt tämä entinen, kunnon tyttö Hope housut märkänä havittelee Finnia.
Finn sanoi Steffylle fiksusti, että ketkä seuraavaksi riitelevät? Kelly ja Beth vai?
Toisaalta hiukan nössö Finn ei tunnu tajuavan Hopen häneen kohdistuvista tunteista yhtään mitään.
Juonipaljastuksia tulossa!
Viestien 1965 ja 2003 kirjoittajat ovat ihan oikeassa! Luna tappaa kaksi ihmistä ja yrittää tappaa myös Steffyn. Lunalla on näppinsä pelissä myös isyystestihommelissa. Loppujen lopuksi Bill ei siis ole Lunan isä! Luna ei mennyt Zenden kanssa sänkyyn vahingossa, vaan ihan tarkoituksella saadakseen kunnon seksiä (kun RJ on vain sellainen pikkupoika).
Vierailija kirjoitti:
Viestien 1965 ja 2003 kirjoittajat ovat ihan oikeassa! Luna tappaa kaksi ihmistä ja yrittää tappaa myös Steffyn. Lunalla on näppinsä pelissä myös isyystestihommelissa. Loppujen lopuksi Bill ei siis ole Lunan isä! Luna ei mennyt Zenden kanssa sänkyyn vahingossa, vaan ihan tarkoituksella saadakseen kunnon seksiä (kun RJ on vain sellainen pikkupoika).
Vastaan tähän juonipaljastukseen, joten ohittakaa jotka ette halua lukea tästä.
Nyt on siis tulossa vaihteeksi ihan kunnon juoni! Ottiko Luna siis tarkoituksella ne äitinsä pillerit uskotallekseen sen olleen vahinko? Onkohan Sheila nyt oikeasti muuttunut, kun sarjaan saatiin uusi pahis. Jos joku Steffyn pelastaisi, niin se voisi olla Sheila, jolloin Steffykin lopulta uskoisi muutokseen. Jännää!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti? Siis ei ikimaailmassa voisi uskoa mitään tuollaista siitä vähän hämillään kaikesta olevasta pikkulikasta (Luna). Ihmettelen kyllä, jos nämä juonipaljastukset ovat tosia.
Nythän sitten myös selvisi, miksi tätä Lunan ihanuutta ja täydellisyyttä on niin alle viivattu...
Kivaa, kun täällä on aktiivista keskustelua sarjasta. Mulla ei nykyään ole ketään kaveria joka Kaunareita seuraa. Toista se oli aikoinaan, kun "kaikki" katsoi😄
Hope tullut äitiinsä, alkaa käymään kaikki miehet läpi
Hope on todella ärsyttävä ja horatsuilee kuten äitinsäkin,hyhhyh
En kyllä yhtään jaksa tuota Katieta nyt. Aiemmin niin jätti Billin oman onnensa nojaan ja keskittyi onneensa Carterin kanssa. Nyt sitten oikein suuttuu kun hän ei saa olla Billin lähellä.