Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin edellisen elämäni henkilöllisyyden

Vierailija
11.09.2022 |

Tiedän nyt kuka olin ennen ja missä asuin. Tein tutkimuksia muistikuvieni perusteella ja löysin kuolinilmoitukseni.

Kommentit (603)

Vierailija
421/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoinen ajatus tuo, että synnytään myös muille planeetoille ja eri historian vaiheisiin. Olisipa kiva, jos joskus vois elää jollain planeetalla 80-luvun uudelleen ja saisi kokea taas korvalappustereoiden tulon, hyvää musaa ja kaikki hauskuudet, sen ajan kun ei ole vielä niin paljoa kuitenkaan älylaitteita, mutta jotain niin kuin täällä 80-luvulla oli. Se oli mielestäni niin romanttista aikaa. Ehkä jossain universumissa ja jollain planeetalla semmoisten asioiden uudelleen kokeminen on mahdollista. Voikohan sitä itse mitenkään päättää minne planeetalle ja mihin vaiheeseen sitä seuraavaksi syntyy?

Halusin lisätä vielä yhden asian: meidän maailmankaikkeutemme on yksi pienimmistä lukuisiin  muihin verrattuna.

Vierailija
422/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thöh, ei sinulla mitään edellistä elämää ole ollut. Yrität vain paeta Jeesusta johonkin IHMISEN tekemiin fantasioihin, joko itsetekemiisi tai toisten tekemiin, kun et tiedä, että miksi muustakaan syystä olet täällä. Ja syy, miksi et tiedä syytä täälläoloosi on se, että suhteesi Jumalaan on olematon. Hän sinut loi tänne omaa tarkoitustaan varten, halusit sinä itse niin tai et. Olet totaalisen hömpäytetty johonkin menneisiin elämiin, niitä ei ole, eikä uutta tule.

Oletko koskaan miettinyt, että olet itse ollut väärässä koko ajan tuon Jeesus-hömpötyksesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskova kristitty vastaa:

Sulla ei ole muuta kuin Raamatussa ollut vainaja-tai tietäjähenki. Niillä on tiedossa koko ihmisen elämä, mutta ne eivät ole Jumalasta.

Usein jossain onnettomuudessa tai väkivaltaisessa kuolemassa käy niin, että siinä ihmisessä ollut demoni voi siirtyä johonkin toiseen ihmiseen ja alkaa näyttämään kuvia tms.

Jostain kumman syystä nämä jälleensyntymäihmiset eivät koskaan näe selkeästi omakohtaisesti kristinuskossa olleen, edesmenneen ihmisen elämästä mitään - koska siinä edesmenneessä kristityssä ei ollut demonia.

No, rukoile Jeesusta. Olet Jumalalle silti rakas.

Uskovalta kristityltä ei nyt odoteta vastauksia tässä ketjussa.

Vierailija
424/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiikin kreikkalaisista filosofeista, jotka uskoivat sielunvaellukseen ja opettivat tätä oppia, tunnetuimpia ovat Pythagoras, Empedokles, Sokrates, Platon, Plutarkhos, Plotinus, neoplatonistit ja neopythagoralaiset.

Platonin näkemys oli mielestäni typerä kun hänen mielestä mieheksi syntyminen oli jotenkin arvokkaampaa kuin naiseksi syntyminen, mutta sehän olikin vain hänen filosofiointiaan, eikä mikään absoluuttinen totuus.

Vierailija
425/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pelätkö kuolemaa.

Meidän pitäisi myös muistaa, että olemme ikuisia tietoisuuden hiukkasia. Sillä hetkellä, kun tunnemme, että olemme jättämässä kehomme, meidän on ymmärrettävä: "Tämä on minun kehoni, olen jättämässä sen, mutta olen elävä tietoisuuden hiukkanen, en ole kuolemassa”.

Se tarkoittaa siis, että kehoni kuolee, mutta minä en. Kuolemasta sanotaan: fyysisen kehon jättäminen. Koska me jätämme ruumiimme kuolemassa, mutta me itse emme kuole, koska olemme sieluja, ikuisia kuolemattomia tietoisuushiukkasia.

Vierailija
426/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antiikin kreikkalaisista filosofeista, jotka uskoivat sielunvaellukseen ja opettivat tätä oppia, tunnetuimpia ovat Pythagoras, Empedokles, Sokrates, Platon, Plutarkhos, Plotinus, neoplatonistit ja neopythagoralaiset.

Platonin näkemys oli mielestäni typerä kun hänen mielestä mieheksi syntyminen oli jotenkin arvokkaampaa kuin naiseksi syntyminen, mutta sehän olikin vain hänen filosofiointiaan, eikä mikään absoluuttinen totuus.

voi olla mies yhdessä elämässä ja nainen toisessa jnen., ongelma ei ole.

Vierailija
427/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. uskovaiset. Alkukristityt uskoivat sielunvaellukseen ja jälleensyntymiseen. Se poistettiin kristinuskosta v 553 Konstantinopolissa. Miksi uskotte myöhäisempään uskontoon ettekä siihen mihin uskontonne Jeesuksen ajoilta perustui? Uskotte siis IHMISIIN jotka sen muutti?

Outoa.

Ei, ei , ei. Raamattu , vanha testamentti kertoo ajasta ennen Jeesusta.

Kertoo luomiskertomuksen; ei ollut hindu-uskontoa, ei yhtään mitään. Maailma vasta syntyi.

Jeesus lähetettiin tänne kun ihmiset eivät, siis yksikään pelastuisi, hän verellään lunasti ihmisten synnit, voi siis pelastua, kun katuu tekojaan.

Nämä jälleentuntemiset ja tunne uudestisyntymisistä on jonkinlainen dna/jäänne, muistikuva.

Vierailija
428/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. uskovaiset. Alkukristityt uskoivat sielunvaellukseen ja jälleensyntymiseen. Se poistettiin kristinuskosta v 553 Konstantinopolissa. Miksi uskotte myöhäisempään uskontoon ettekä siihen mihin uskontonne Jeesuksen ajoilta perustui? Uskotte siis IHMISIIN jotka sen muutti?

Outoa.

Kertoo luomiskertomuksen; ei ollut hindu-uskontoa, ei yhtään mitään. Maailma vasta syntyi.

Jeesus lähetettiin tänne kun ihmiset eivät, siis yksikään pelastuisi, hän verellään lunasti ihmisten synnit, voi siis pelastua, kun katuu tekojaan.

Nämä jälleentuntemiset ja tunne uudestisyntymisistä on jonkinlainen dna/jäänne, muistikuva.

Tää on nyt vain sun uskomus.

Vierailija
429/603 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.

Reinkarnaatiolla ei ole mitään tekemistä hindujen kanssa. Se ei ole lainkaan uskonto, vaan kosminen laki.  Siihen uskotaan  myös Japanissa, jossa ollaan älykkäitä. Myöa japanilaiset ateistitit uskovat siihen.

Vierailija
430/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pelätkö kuolemaa.

Meidän pitäisi myös muistaa, että olemme ikuisia tietoisuuden hiukkasia. Sillä hetkellä, kun tunnemme, että olemme jättämässä kehomme, meidän on ymmärrettävä: "Tämä on minun kehoni, olen jättämässä sen, mutta olen elävä tietoisuuden hiukkanen, en ole kuolemassa”.

Se tarkoittaa siis, että kehoni kuolee, mutta minä en. Kuolemasta sanotaan: fyysisen kehon jättäminen. Koska me jätämme ruumiimme kuolemassa, mutta me itse emme kuole, koska olemme sieluja, ikuisia kuolemattomia tietoisuushiukkasia.

Tämä perustelu ontuu. Mehän pelkäämme kuolemaa toisten ihmisten vuoksi. Pelkäämme, että joudumme jättämään lapsemme tänne tms. Harva pelkää kuolemaa autiolla saarella. Me pelkäämme sitä kipua ja kärsimystä, mikä kuolemaa voi edeltää. Jos tiedämme, että saamme kuolla rauhallisesti, emme sitä pelkää.

Eli juuri fyysinen menetys tekee kuolemasta hankalasti kohdattavan.

Vierailija
431/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpöä. Jos tuo olisi totta niin maapallohan hukkuisi ihmismassaoihin kun kaikki entiset kuolleet palaisivat fakaisin elämään : )

Vierailija
432/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thöh, ei sinulla mitään edellistä elämää ole ollut. Yrität vain paeta Jeesusta johonkin IHMISEN tekemiin fantasioihin, joko itsetekemiisi tai toisten tekemiin, kun et tiedä, että miksi muustakaan syystä olet täällä. Ja syy, miksi et tiedä syytä täälläoloosi on se, että suhteesi Jumalaan on olematon. Hän sinut loi tänne omaa tarkoitustaan varten, halusit sinä itse niin tai et. Olet totaalisen hömpäytetty johonkin menneisiin elämiin, niitä ei ole, eikä uutta tule.

Oletko koskaan miettinyt, että olet itse ollut väärässä koko ajan tuon Jeesus-hömpötyksesi kanssa?

Mikäs sen massiivisempi ihmisen keksimä illuusio kuin Jeesus. 2000 vuotta sitten joku paikallinen kylähullu pureksi psykedeelistä kasvia ja harhansa otettiin todesta. Siitä se lähti. Kumma juttu, että tässä on siitä saakka odotettu arvon herra kaikkivaltiaan paluuta, mutta ei vain kuulu eikä näy. Vieläkin parantelee stigmojaan eikä kehtaa siksi näyttäytyä?

Vierailija
433/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpöä. Jos tuo olisi totta niin maapallohan hukkuisi ihmismassaoihin kun kaikki entiset kuolleet palaisivat fakaisin elämään : )

Miksei sielu voisi siirtyä myös muuhun elävään eliöön, vaikka mehiläiseen tai voikukkaan?

Vierailija
434/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Maapallolla on ollut arviolta 100 mrd ihmistä. Aika kierrätystori tää ois ollut, sitä paitsi alussa olisi tullut olla myös joku 100 mrd lähtötilanteen ihmistä jotka vaan syntyis uudelleen...

Vierailija
435/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sielu voisi siirtyä myös muuhun elävään eliöön, vaikka mehiläiseen tai voikukkaan?

Sitten me olisimme mur_haajia aina kun ajamme autoa tai leikkaamme nurmikon.

"Hups, nyt läks 1700-luvun Wilhelmiltä pää irti!"

Vierailija
436/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen massiivisempi ihmisen keksimä illuusio kuin Jeesus. 2000 vuotta sitten joku paikallinen kylähullu pureksi psykedeelistä kasvia ja harhansa otettiin todesta. Siitä se lähti. Kumma juttu, että tässä on siitä saakka odotettu arvon herra kaikkivaltiaan paluuta, mutta ei vain kuulu eikä näy. Vieläkin parantelee stigmojaan eikä kehtaa siksi näyttäytyä?

Itse asiassa, vain nykyinen tekninen kehitys mahdollistaa Ilmestyskirjan tapahtumat, eli monet jutut siellä ei voisi tapahtua ilman nettiä tai satelliittia, ja keinoälykin on osa sitä.

Jeesus puhui viimeisistä ajoista, ja siihen liittyy myös ilmastonmuutos. Luonto on aivan sekaisin, ja Ilmestyskirjassa kuvataan ihmisten kärventyvän auringon porotuksesta.

Vierailija
437/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskova kristitty vastaa:

Sulla ei ole muuta kuin Raamatussa ollut vainaja-tai tietäjähenki. Niillä on tiedossa koko ihmisen elämä, mutta ne eivät ole Jumalasta.

Usein jossain onnettomuudessa tai väkivaltaisessa kuolemassa käy niin, että siinä ihmisessä ollut demoni voi siirtyä johonkin toiseen ihmiseen ja alkaa näyttämään kuvia tms.

Jostain kumman syystä nämä jälleensyntymäihmiset eivät koskaan näe selkeästi omakohtaisesti kristinuskossa olleen, edesmenneen ihmisen elämästä mitään - koska siinä edesmenneessä kristityssä ei ollut demonia.

Heh. Näihin ketjuihin saa kaikki vastata.

Mutta siis: Jeesuksen voima peittoaa kaikki muut uskonnot, eikä muita jumalia ole.

Oli sitä vaikka intialalainen guru, ufo-uskova tai musl-imi: kun rukoilee Jeesusta, ne muut voimat katoaa. Testatkaa vaikka, mutta testatkaa myös tosissanne, näillä asioilla ei saa pelleilläkään.

Siksi me kristityt paapatetaan näitä asioita.

Vierailija
438/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskova kristitty vastaa:

Heh. Näihin ketjuihin saa kaikki vastata.

Mutta siis: Jeesuksen voima peittoaa kaikki muut uskonnot, eikä muita jumalia ole.

Oli sitä vaikka intialalainen guru, ufo-uskova tai musl-imi: kun rukoilee Jeesusta, ne muut voimat katoaa. Testatkaa vaikka, mutta testatkaa myös tosissanne, näillä asioilla ei saa pelleilläkään.

Siksi me kristityt paapatetaan näitä asioita.

Tämä ketju käsittelee reinkarnaatiota (joka oli osa alkukristillisyyttä, kuten jo aiemmin todettu), joten pysykää uskikset poissa täältä saarnoinenne. Rukoilin Jeesusta ja kristinuskon jumalaa vuosia: mitään ei tapahtunut. Kristinusko on muutenkin maailman suurin kusetus, sinä et aivopestynä sitä ymmärrä. Jeesus ei muuten koskaan sanonut olevansa jumala, lue Raamattusi kunnolla.

T. Teologian kandi, maisterivaiheessa

Vierailija
439/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämä on lahja, tuntuisi jotenkin raskaalta aloittaa kaikki alusta. Syntyä uudestaan.

Vierailija
440/603 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka elämä on lahja, tuntuisi jotenkin raskaalta aloittaa kaikki alusta. Syntyä uudestaan.

Jälleensyntymisen välissä on yleensä runsaasti aikaa levätä ja kerätä energiaa. Sitten kun on lillunut tarpeeksi siellä astraalimaailmassa, niin sitä kaipaakin jo ihan maallista äksöniä ja syntyy uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi