Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voiteita olet kokeillut raskausarpiin ja millä tuloksella?

Vierailija
21.08.2008 |

Mistä ostit voiteen ja minkä hintainen & kokoinen pakkaus oli kyseessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis sektioARPI,ei suinkaan haava enää.

Vierailija
22/24 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toisesta tuli! :D Ja ihan sama ihotyyppi ollu koko elämän.. ;)

Kokeilin Vichyn raskausarpi voidetta, tehos hyvin. Häivytti jo tulleita arpiakin.

Nytten mun piti ostaa uuteen raskauteen taas apteekista tota Vichyä, mutta oli loppunut joten testasin Lieracin geelin, josta tykkäsin ja kulutin..

Menin hakeen lisää ja täti yllytti testaan Lieracin ampulleja (makso 38 euroa) ja ostin.. On kuulemma satanut hyvää palautetta! Vasta pari kertaa oon sitä suihkinu masuun ja lisänny perusrasvaa. Tuntuu mukavalta.

Noi Vichyn ja Lieracin voiteet makso vähempi mutta tuleepahan testattua tämäkin. Kympin saan hassattua helposti muuhunkin, joten en pidä tätä summaa ihan pahana. Outoko?

Arpiani en pidä pahana asiana. Varsinkin näin raskaana asia ei vaivaa tuon taivaallistakaan. Ennemmin menen rintani kiinteytysleikkaamaan kuin leikkeleen raskausarpiani.

Nyt koitan vaan säännöllisesti rasvata ihoa, suihkusaippua mieluiten tuunattu myös voiteella ettei kuivu (vauvoille tarkotetut pesunesteet kannattaa kokeilla). Sekä nestettä koitan juoda ettei iho liikaa kuivu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin käytin bodyshopin kaakaorasvapuikkoa,mutta ei ollut kovin riitoisa, loppui aika pian kun käytin joka toinen päivä (aina saunan jälkeen). Lopun raskausajan käytin nivean perusrasvaa (edelleen joka toinen päivä), ainuttakaan arpea ei tullut. Tosin mahakaan ei hurjan iso ollut, mutta vatsanahka tuntui lopussa niin kireältä, että selästä asti kiristi. =)

Vierailija
24/24 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin jostain lukenut, että arvet tulee jos on tullakseen, rasvaus vaikuttaa ainoastaan ihon pintaan ja arvet muodostuvat syvemmällä, joten rasvauksella ei pitäs paljon olla merkitystä. Tosin eipä siitä suurta haittaa ainakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme