Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sinua jos miehesi omistaisi superauton?

Vierailija
11.09.2022 |

Mun ymmärtääkseni moni nainen ei tykkää siitä jos mies pröystäilee, koska se voi osoittaa itsevarmuuden puutetta. Monet ihmiset arvostavat autoja ihan vain sen auton takia kun taas osa tykkää niistä pröystäilemisen vuoksi. Haittaisiko sinua jos miehesi omistaisi ihan kunnon superauton kuten McLarenin, Ferrarin, Lamborghinin yms eli yli 300t € maksavia autoja?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua nolottais, jos miehellä olisi se valkoinen muka-maasturi Audi, joita on esikaupunkien pihamaat täynnänsä. Mielummin sitten jotain oikeasti näyttävää kuin sellainen olenkorvianimyötenveloissamuttahaluanollaniinkuinkaikkimuutkinkrskituloisetjaäänestänkokoomusta

Vierailija
22/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaisen auton hankkimista siviilikäyttöön, aivan turha.

Kisakäyttöön radalle kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli Moskvits SL. S tarkoittaa siinä superia. L on luxus. Superluxus.

SL kylläkin tarkoittaa surkeaa louskua.

Vierailija
24/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Ei se ole mun auto. Jokainen voi tehdä rahoillaan, mitä lystää.

Itselleni ostan vaatimattomamman auton. Ei haittaa minua. Pienempi auto on helpompi parkkeerata kaupungissa.

Vierailija
25/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua nolottais, jos miehellä olisi se valkoinen muka-maasturi Audi, joita on esikaupunkien pihamaat täynnänsä. Mielummin sitten jotain oikeasti näyttävää kuin sellainen olenkorvianimyötenveloissamuttahaluanollaniinkuinkaikkimuutkinkrskituloisetjaäänestänkokoomusta

Jokainen voi velkaantua omilla rahoillaan ihan rauhassa.

Vierailija
26/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi jos se antais mun ajaa. Persettä en antais maksuksi.

Vierailija
27/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä voisi ajella, millä lystää, mutta itse en kyytiin lähtisi. Olen kovakuntoinen pyöräilijä, joten jos ei poikkis jaksaisi pysyä pyörällä perässä, niin ehkä sitten tarvitsee sen auton. Ymmärtäisin, jos laittaisi tuhansia taiteeseen, mutta auto on mielestäni vähän hölmö sijoituskohde, jos kyse ei ole ammattiautoilijasta vaan lähinnä kalliista lelusta tai itsetunnon pönkittämisestä.

Vierailija
28/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi jos se antais mun ajaa. Persettä en antais maksuksi.

Ei anaalia = ei ajelua

Vierailija
29/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä voisi ajella, millä lystää, mutta itse en kyytiin lähtisi. Olen kovakuntoinen pyöräilijä, joten jos ei poikkis jaksaisi pysyä pyörällä perässä, niin ehkä sitten tarvitsee sen auton. Ymmärtäisin, jos laittaisi tuhansia taiteeseen, mutta auto on mielestäni vähän hölmö sijoituskohde, jos kyse ei ole ammattiautoilijasta vaan lähinnä kalliista lelusta tai itsetunnon pönkittämisestä.

Minä en ymmärrä miksi kukaan tavallinen ihminen laittaisi tuhansia euroja taiteeseen. Laadukas auto sensijaan on tavalliselle tallaajallekin järkevä sijoitus.

Vierailija
30/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on superauto !

Volvo joka jaksaa ja jaksaa.

Volvo xc70 entinen lapin taksi, nyt mittarissa

Miljoona ja rapiat 200000 km

Vierailija
31/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi mitään pakkomielteistä automiestä jos on hyvä auto niin se riittää.

Vierailija
32/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi ihan siitä, millainen kuski on ajellessaan sillä. Rattiraivoava liikenteen vaarantaja, jolla on kiire hautaansa ei olisi mieheni, oli auto mikä vain. Enemmän sillä penkin ja ratin välissä olevalla on väliä, kuin sillä missä penkki ja ratti on kiinni.

Vierailija
33/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hävettäisi jos hankkisi sähköauton.

Vierailija
34/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä häiritsisi se huomio mitä sillä saa. En halua jutella ventovieraille ja perustella ostosta. Moottoripyörä on hyvä kun voi käyttää mustaa visiiriä. Autosta on vaikea saada laseja tummaksi ettei sisälle näe mitään. Ja sit niissä on niin onneton maavara että hisasteista on vaikea päästä yli.

Vierailija
35/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, koska sellaiset autot ovat rumia. 

Miksi sinua haittaa toisen omistama auto? Mulle ainakin on ihan sama millä kotterolla toinen ajaa vaikka se olisikin ruma, oli sitten rupuhalpa tai älyttömän kallis ruma auto. 

En kehtaisi olla kyydissä. Toisaalta elämänarvotkin olisi niin erilaiset minulla ja ihmisellä, joka haluaa ökyauton, ettei ole mitään vaaraa joutua tuollaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
36/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun korolla ja muhkea basso kontissa. Mukava ajella rinkiä kun kunnolla jytisee ja ihmiset tuijottavat huuli pyöreänä.

Vierailija
37/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistakoon. Sytyn kumminkin rättänä Opel kuskista. Pauke tulee oikeasti moottorista.

Vierailija
38/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, miehellä on joku superauto nyt Datsia Duksteri.

Hyi. Et kai kehtaa kyydissä olla? Ainakaan julkisesti.

Vierailija
39/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, miehellä on joku superauto nyt Datsia Duksteri.

Hyi. Et kai kehtaa kyydissä olla? Ainakaan julkisesti.

Snobi suksikoon kuuseen.

Vierailija
40/56 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä OLI Skoda Superb :D Tosin omistin ja maksoin siitä puolet, niin kuin kaikista autoista joita on ollut .

Saa olla ihan mikä vaan auto. Auto on kulkuneuvo, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B. Saa olla Ferrarikin, ei minua haittaa.