Miksi mies, jonka kanssa olen jutellut jo usemman kuukauden viestein ja puhelimitse ei ehdota tapaamista, vaikka haluaa selkeästi jutella kanssani?
Asumme samassa kaupungissa ja itse olen sanonut kerran, että ois kiva nähdä ihan kasvotusten, mutta hän ei sanonut oikein mitään.
Kommentit (21)
Pötypuhetta, minä ehdotin tapaamista, sovittiin aika ja paikka, neitiä ei vaan näkynyt paikalla vaikka odottelin.
Koska et ole viehkeä. Minä olen erityisen viehkeä ja kaikki haluavat koko ajan tavata minut.
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole viehkeä. Minä olen erityisen viehkeä ja kaikki haluavat koko ajan tavata minut.
Hän ei tiedä miltä näytän ja olen hoikka ja söpö.
Ehkä kaipaa vaan juttuseuraa. Mulla on yksi tällainen tyyppi myös. Treffattiin muutama kerta neljä vuotta sitten. Juttu kuivui kasaan mutta yhä ja edelleen tämä säännöllisesti mulle viestittelee. Pari kertaa on pyytänyt että tavattaisiin mutta olen uudessa parisuhteessa. Edelleen hän silti aina palaa jollain tavalla juttusille. Luulen että hän on vain vähän yksinäinen. Juttelen siis kyllä aina hetken hänen kanssaan.
Salaa jotakin. Todennäköisesti on varattu, eikä halua että teitä nähdään yhdessä. Tai sitten juttelee monen kanssa ja sä et ole sen listan kärkipäässä. Voi olla myös catfish.
Mulla oli tällainen, sitten kysyin asiasta ihan suoraan, niin johan sai sanottua, että oli törmännyt vanhaan heilaan, ja ei halua sopia treffejä kahden tyypin kanssa. Eli vanha heila oli kiinnostavampi, ja jos hänen kanssaan ei olisi lämmennyt, niin ehkä mies olisi sitten pyytänyt mua näkemään. En jäänyt odottelemaan.
Ei hän mitenkään voi olla varatti, se on tullut monta kertaa selväksi.
Ymmärrän hyvin. En itsekään jaksa raahautua näkemään ihmisiä livenä, mutta on kiva jutella virtuaalisesti.
Minä olen nainen joka en viestitele ja en lähden viestittelee kenellekään. Jos ihminen ei kykene soittaa ja sopia vain puhelussa tapaaminen kasvotusten. Se oli siinä. Sinä roikut hänessä ja olet se viimeinen hätä vara jos muita ei ole tiedossa.
Minkä takia se tapaaminen sitten ei onnistu? Vaihtoehdot mun mielestänon tod heikko itsetunto/paha sos tilant pelko, varattu tai esittää jotakin jota ei ole. Mikään niistä ei minua kiinnostaisi.
Mistä noita sankareita oikein tulee? Itsellä sama juttu, alkoi kirjoitella ja puhua osin pehmoisiakin juttujaan. Kun kysyin vuoden kirjoittelun jälkeen (ihan piruuttani), voitaisko tavata, niin vastaus oli joo, tota noin jne. Olen kysynyt onko naimisissa, niin ei ole, ihan sinkku, joopa joo. On tunnustanut ja läyrännyt rakkauttaan, siihen kyllästyin ja katkaisin välit. Emme siis olleet puhelinväleissä, mutta kerjäsi numeroani että voisi lähettää kuvansa (noh, mistäköhän kohtaa kropastaan...)
Se siitä tekstivonkaajasta, noita riittää.
Tuossahan edellä ne syyt jo tulivatkin. Niitä yhdistävä tekijä on se, että miehessä on jotakin mitä hän ei halua sinun näkevän. Eli hän ei ole rehellinen jostain asiasta.
Sinun täytyy vain miettiä riittääkö tällainen sinulle. Kannattaa tavata mahdollisimman aikaisin, että tietää miltä ihminen näyttää ja tuntuu livenä. Ajanhukkaa kirjoitella jonkun kanssa pitkään, jos jo ensisilmäyksellä selviää, ettei jutusta tule mitään. Sehän on yleisin tilanne, koska ihmisten kuvailuihin omasta ulkonäöstään ei voi yhtään luottaa. Ja monenlaista vedättäjää on muutenkin olemassa.
Se on ehkä mun miesystävä. Niin se luoailee, ja ehdotelee, jos löytäisi jotain parempaa. Niin voi käydä sitten sullekin.
Ehdota sä