Haittaisiko sinua jos miehesi omistaisi superauton?
Mun ymmärtääkseni moni nainen ei tykkää siitä jos mies pröystäilee, koska se voi osoittaa itsevarmuuden puutetta. Monet ihmiset arvostavat autoja ihan vain sen auton takia kun taas osa tykkää niistä pröystäilemisen vuoksi. Haittaisiko sinua jos miehesi omistaisi ihan kunnon superauton kuten McLarenin, Ferrarin, Lamborghinin yms eli yli 300t € maksavia autoja?
Kommentit (56)
Jos varaa on niin mikäs siinä, mutta poikaystävän kanssa ollaan kiinnostuneempia vanhoista muskeliautoista.
N31
Ja siis olettaen että autoon olisi varaa eikä aiheuttaisiitään vararikkoa. Ap
Jos meillä olisi perheenä yhteinen talous niin pitäisin pähkähulluna ostoksena. Omilla rahoillaan kukin tekee mitâ haluaa.
Minua haittaisi aivan äärettömästi se että jos minulla olisi mies, sillä olen mies ja hetero.
Haittaisi. En ole mennyt yhteen miehen kanssa, joka olisi kiinnostunut kalliista autoista. Musta kallis auto on aivan äärimmäisen epäkiinnostava asia. Auto voi herättää kiinnostustakin, mutta ennemmin silloin, jos se on joku vanha ja mielellään vielä hassu. Mutta joku uusi hieno Audi (saati sitten nuo aloituksessa mainitut) – blääh.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi, koska sellaiset autot ovat rumia.
Ite oot!
Jos on itse maksanut auton ja maksaa huollot ja bensatkin ongelmitta niin ei haittaa (tuskin on normi käytössä tuo auto). Jos sillä taas on siitä 250t velkaa ja just ja just varaa kuukausittain pitää sitä autoa, niin ei sovita yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi, koska sellaiset autot ovat rumia.
Miksi sinua haittaa toisen omistama auto? Mulle ainakin on ihan sama millä kotterolla toinen ajaa vaikka se olisikin ruma, oli sitten rupuhalpa tai älyttömän kallis ruma auto.
superautot on kivoja. niillä pääsee pellolla kaahailemaan täyttä vauhtia.
Minä omistan superpolkupyörän. Ostin sen käytettynä yhdeltä jobbarilta 15v sitten 20 eurolla. Sitä ei voi varastaa, vaikka jättää lukitsematta mihin hyvänsä. Testattu on. :)
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi. En ole mennyt yhteen miehen kanssa, joka olisi kiinnostunut kalliista autoista. Musta kallis auto on aivan äärimmäisen epäkiinnostava asia. Auto voi herättää kiinnostustakin, mutta ennemmin silloin, jos se on joku vanha ja mielellään vielä hassu. Mutta joku uusi hieno Audi (saati sitten nuo aloituksessa mainitut) – blääh.
Mitä merkitystä sillä lopulta on millainen auto on? Se on vaan kuitenkin auto. Jos tyyppi on tosi mukava muuten, niin ihanko oikeasti, et olisi kiinnostunut hänestä yhden peltikasan takia?
No ei haittaa, kun jokainen ostakoon millaisen auton haluaa. Eksällä oli Smart ja tykkäsin siitä tosi paljon. Jos olisi ollut Ferrari, niin en varmaan olisi valittanut siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haittaisi?
Joitakin ihmisiä haittaa pröystäily
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä lopulta on millainen auto on? Se on vaan kuitenkin auto. Jos tyyppi on tosi mukava muuten, niin ihanko oikeasti, et olisi kiinnostunut hänestä yhden peltikasan takia?
Auto on tosiaan vain auto, mutta se, että on kiinnostunut hankkimaan hienon auton, kertoo ihmisen periaatteista.
Joskus oli Moskvits SL. S tarkoittaa siinä superia. L on luxus. Superluxus.