Olenko täysi luuseri jos turvaudun rauhoittaviin ennen treffejä?
Vatta on kuralla jännityksen takia, kädet vippasee, suuta kuivaa ja olo on epämukava. Ikää yli 30 ja ensitreffit sovittu illaksi.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Annatkohan lääkehuuruissa ihan oikean kuvan itsestäsi?
Eihän tässä mistään lääkehuuruista ole kyse
Sä et vaan tiedä kun sulla ei ole kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin tuo on vain rohkeaa, ennakkoluulotonta ja voimaannuttavaa. Mutta kun mies ottaa rohkaisuryypyn, niin hän on alkoholisti luuseri
Olen nainen ilman tarvetta voimaantua mistään. En juo rohkaisuryyppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen nisti siellä!
Kerro nyt heti syyt perusteluineen mikä tekee minusta nistin? En ole ikinä väärinkäyttänyt lääkkeitä.
No ei tod.tulisi toisia treffejä jos olisi ekoilla lääkehönössä. Tosi mairittelevan kuvan haluat itsestäsi ilm.jättää. Mikä vetti ihmisiä vaivaa jollei voi edes tavata ilman lääkitystä😳.
Ei haittaa. Älä välitä katkerien kommentoijien mielipiteistä, yksikään noista ei pääse treffeille kanssasi.
-N28
Vierailija kirjoitti:
No ei tod.tulisi toisia treffejä jos olisi ekoilla lääkehönössä. Tosi mairittelevan kuvan haluat itsestäsi ilm.jättää. Mikä vetti ihmisiä vaivaa jollei voi edes tavata ilman lääkitystä😳.
Rankat kokemukset, paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja jännittävä tilanne laukaisee päälle ahdistuksen, jännityksen, vapinan ja paljon muuta. Käyn töissä mutta en muuten ota lääkkeitä kuin vaativissa tilanteissa. Toivottavasti nyt ymmärrät vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto rauhoittaville on beetasalpaajat. Omien kokemusteni mukaan molemmat auttavat jännitysoireisiin kyllä hyvin. Ota ihmeessä et ole luuseri. Toivottavasti olet kuitenkin kokeillut jo aikaisemmin sopivan annostuksen itsellesi.
Ei sen tarvitse olla joko tai valinta vaan jos molempia tarvitaan niin voi ottaa molemmat etukäteen.
Itse otan treffejä ennen beetasalpaajan ja bentsodiatsepiinin.
Jos olen koko treffien ajan ahdistuneen näköinen ja puhe takeltelee niin ei se herätä kipinää vastapuolessa.
Joo aivan oikein. Eivät sulje toisiaan pois. Betasalpaajia saa ehkä helpommin ja ehkä pienempi kynnys ryhtyä niitä pyytämään terveydenhuollosta. Kyllä toki rauhoittavienkin käyttö on yleistä mutta verenpainelääkkeiden voi sanoa olevan jopa valtavirtaista.
Tule, ap, kertomaan, miten treffit menivät! Jos siis olet vaikka jättänyt tämän välilehden auki laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä saa?
Tuo kiinostaa kun eihän rauhoittavia tahdo saada millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä saa?
Tuo kiinostaa kun eihän rauhoittavia tahdo saada millään.
Kyllä niitä lääkäri määrää ihan normaalisti, jos niitä tarvitsee. Ei ole koskaan kieltäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rankat kokemukset, paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja jännittävä tilanne laukaisee päälle ahdistuksen, jännityksen, vapinan ja paljon muuta. Käyn töissä mutta en muuten ota lääkkeitä kuin vaativissa tilanteissa. Toivottavasti nyt ymmärrät vähän enemmän.
Kuulostat ihannekumppanilta ja sopivalta perheen perustamiseen ja geeniesi jatkamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Annatkohan lääkehuuruissa ihan oikean kuvan itsestäsi?
Mulla on mm vakava-asteinen ahdistuneisuus, ptsd ja paniikkihäiriö.
Lääkettä ottaessani en saa mitään kicksejä tai ole huuruissa. Sitä ei ole ikinä kukaan huomannut. Silloin olen normaali toisten nähden tilanteissa joissa normaalisti ahdistun niin, että jättäisin tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihannekumppanilta ja sopivalta perheen perustamiseen ja geeniesi jatkamiseen.
Sinä kuulostat mulkulta.
Vierailija kirjoitti:
No suurin osa ensitreffeille menijöistä ottaa vähän alkoholia rohkaistuakseen, parempi vaihtoehto se rauhoittava mun mielestä on. Ei muuta persoonaa samalla tavalla kuin juominen (vähänkin liikaa alkoa niin ihmisestä tulee normaalia estottomampi, hyväntuulisempi ym. vaikkei mistään örveltämisestä olisikaan kyse.)
Ei, kyllä se yksi annos alkoakin on parempi. Paras on ettei mitään.
Katsos, kun rauhoittavia ei saa kaupasta, niihin täytyy olla joku mt-puolen dg alla. Katunarkki saa tietysti muutenkin. Ja kumpikaan noista ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Itse olet.
Et. Mutta mikäli yrität olla ei-luuseri, se on siinä rajoilla. Älä tanssi muitten mukaan vaan omia tansseja
En ole lääkehouruissa eikä ole tarkoitus vetää purkkia tyhjäksi. Jännitän vaan niin paljon että menen lukkoon jos en ota lääkkeitä.