Oletteko nukkuneet teltassa vielä aikuisenakin? Missä ja milloin?
Itse viimeksi Nauvon telttailu-alueella 90-luvulla.
Kommentit (52)
Tänä kesänä urho kekkosen kansallispuistossa oltiin vaeltamassa ja teltassa nukuttiin.
Kerran eläissäni nukkunut teltassa. Ei ole mun juttu.
Ensimmäisen poikaystävän kanssa joskus vähän päälle parikymppisenä telttailtiin ensimmäiset kesät, kun ei ollut varaa mökkeihin. Kierrettiin lomalla Suomea ja joskus viikonloppuinakin. Nostalgisia kesäseikkailuita. Hän oli erikoinen ja arvaamaton ihminen, joka järjesti aina yllätyksiä. Yleensä positiivisia
Joka kuukausi vähintään yhden yön.
Viimeksi elokuussa Kuopion leirintäalueella.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisuus ja telttailu sulkevat toisensa pois? 😂 kyllä on taas uskomattoman tyhmä kysymys ja oletus.
Samaa ihmettelin. Eikö aikuisena telttailla enemmän, kun ollaan vapaita lähtemään minne tahansa, kesäretkille, metsään, festareille ja vaelluksille. Tai vaikka lasten kanssa omaan pihaan nukkumaan telttaan.
Kertaushatjoitus ja -15 pakkasta.
Näin isän asuntovaunun pitkästä aikaa minkä saisin. Oli niin homeessa ja kostunut etten enää sisälle mene. Ajattelin ostaa ison teltan ensikesäksi ja Kiinan poikien Webasto salkun
Nukkuisin kerrostalon partsilla teltassa erittäin mielelläni mutta..
Olen kuorsaaja.
Naapuriparat
Olisi raitista ilmaa keuhkoille sen 8 tuntia ainakin mutta minkäs teet..
Joo. Tykkään telttailusta paitsi ukkosella . Silloin siirryn autoon. Tänäkin kesänä 17 telttayötä
kesällä mökillä kuuminpaan aikaan
En koskaan nukkunut teltassa lapsena. Vasta keski-ikäisenä hankin teltan ja viimeksi nukuin siinä kesälomalla. Sen jälkeenkin yöpynyt ulkona, mutta laavussa
Viimeksi kaksi viikkoa sitten Päijänteen kansallispuistossa. Ikää on 56 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin kerrostalon partsilla teltassa erittäin mielelläni mutta..
Olen kuorsaaja.
Naapuriparat
Olisi raitista ilmaa keuhkoille sen 8 tuntia ainakin mutta minkäs teet..
Samoin, nukkuisin mielelläni parvekkeella, mutta naapurit ovat tupakoitsijoita, eli ei olis raitista ilmaa.
Kaikkina vuodenaikoina, kansallispuistoissa, retkeilyalueilla ja joskus metsässä muuten vain. Harrastan retkeilyä eikä sille vedä mikään vertoja.
Mitenniin "vielä aikuisenakin"? Onko telttamajoitus mielestäsi vain lapsille tarkoitettu? Käsittääkseni suurin osa myytävistä teltoistakin on sellaisia joita käytetään eräretkeilyssä jota tuskin lapset ainakaan toivottavasti eivät harrasta ilman aikuisen läsnäoloa.
Kesäisin takapihalla, kun sisällä on niin kuuma, ettei pysty nukkumaan.