Oletteko nukkuneet teltassa vielä aikuisenakin? Missä ja milloin?
Itse viimeksi Nauvon telttailu-alueella 90-luvulla.
Kommentit (52)
Vuosikaudet, pohjois-Norjassa. Viimeksi 2019, nelikymppisínä siirryttiin retkeilyautoon.
Ute på en holme en midsommar och en annan gång. Det är egentligen ganska roligt så länge vädret är fint. Barnen gillade det mycket. Det är nog en tid sedan dess. Nu har man övernattat i en större båt eller på hotell.
Borde kanske prova på det igen nästa sommar.
Intissä vissiin viimeksi. 1993 kesällä
Vierailija kirjoitti:
Ute på en holme en midsommar och en annan gång. Det är egentligen ganska roligt så länge vädret är fint. Barnen gillade det mycket. Det är nog en tid sedan dess. Nu har man övernattat i en större båt eller på hotell.
Borde kanske prova på det igen nästa sommar.
Håmå
Muutama vuosi sitten Lapissa nukuttiin teltoissa.
Kyllä mukavaa, kunhan on ilmalla täytettävä patja. Herääminen luonnossa on elämys, ja aamukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Teltta on pystyssä harva se yö.
telttakeppi vaan on pieni ja löysä
Monta kertaa mökillä. Jopa pienillä pakkasasteilla. Nukun paremmin ulkona raittiissa ilmassa.
Miten aikuisuus ja telttailu sulkevat toisensa pois? 😂 kyllä on taas uskomattoman tyhmä kysymys ja oletus.
Niinisalossa, Hätilässä ja Lekellä melkein satakunta yötä armeijassa ja kertaamassa.
Kyllä. Viikkoja vuodessa.
Olen huomannut, että ulkona saa hyvät unet. Jopa kovempaan alustaan tottuu, se ei häiritse unia. Ulkona nukahtaa nopeammin ja herää helpommin aamulla.
Herättyä ei ole sumuinen olo, ei ole hidas ja mateleva olo, vaan on heti virkeä olo.
Johtuukohan tämä raikkaasta ilmasta, enemmästä hapesta, viileämmästä nukkumapaikasta tai siitä, että viettää yöt tähtitaivaan alla.
Olen, eri maissa vaellusretkillä.