Miksi pilde kuluu vähemmin avioliitossa kuin satunnaisissa suhteissa sekstaillessa?
Kommentit (4)
En tarkoita sinua ap vaan tää on just tätä av-mammojen logiikkaa. Se mihinkään kulu sen enempää tai vähempää. Tai kyllä, vähemmän kuluu satunnaisissa suhteissa kun nyt kuitenkin oletetaan että avioliitossa harrastetaan seksiä suht säännöllisesti.
Naapurin 26-vuotiaalla Pirkolla on ollut 1000 miestä. Ei edes yhtään hurja luku sinänsä kun vuodessa on 365 päivää ja jos Pirkko on alkanut sekstaamaan 13-vuotiaana.
Minä, 26-vuotias aloitin seksielämän 15-vuotiaana, mutta minulla ollut 2 seksikumppania, ensin lapsuuden ja nuoruuden pitkäaikainen suhde ja sitten nykyinen aviomieheni. Seksikertoja on kyllä tullut noin 2-5 kerran päivävauhdilla miinus menkat, kun toinen on yksinään lomaillut ja pieni tauko synnytyksen jälkeen. Kokonaisluku on kai aika hurja :D
Mikä minä tässä olen moralisoimaan Pirkon seksielämää. Samakait se on onko kumppani sama vai eri joka kerta. Kyllähän joku 1000 tuntuu paljolta oman 2 sijaan, mutta ei mun mielestä sillä ei ole merkitystä. Seksiä se vain on ja penistä kai se naapurin Pirkkokin saa samalla tavalla kuin minä.
Ja se on Pirkon seksielämä, ei minun. Ei Pirkon seksielämä kuulu mulle. Se on Pirkon oma asia.
Ja lapsia saaneilla naisilla taas pilden seinämät eivät enää aiheuta niin voimakasta puristusta ja ahtaumaa sisään tunkeutuvaa vierasta esinettä kohtaan kuin sinkkunaisten liukkaat ja synnyttämättömät pildet.
Vaikka seksikertoja on avioliitossa harvemmassa, pilden kitka on niissä suurempi. Esiaviollinen seksissä liukasteet ovat automaattisesti aina optimitasolla.