Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI lasten syntymäpäiväjuhlien tarjoiluksi ei riitä kakku, keksit ja mehu??

Vierailija
29.10.2006 |

Niin ja vanhemmille sitten tarjotaan tietysti kahvia.

Eikö kuitenkin pääasia ole se, että saadaan lapsia kerääntymään yhteen ja leikkimään?

Vai mikä on tänä päivänä LASTEN syntymäpäivien tarkoitus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että esikoiselle tein aina kakun, ja lapsivieraat slöi kaikkea muuta kun sitä kakkua. Joten nykyään jätän juuri sen kakun tekemättä.

Vierailija
2/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sokerihumalasta" sanoisin... Eikö ole ihan kivaa, että edes syntymäpäivillä voivat lapset pitää vapaasti hauskaa ja melutakin.

Täytyykö nykypäivän lapsien olla vain hyvin käyttäytyviä " aikuisia" , jotka istuvat rauhassa paikallaan, pyyhiskelevät pöydässä lautasliinalla suupieliään ja kuuntelevat aikuisten juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästä makeasta tulee vatsa kipeäksi ja lapsista tulee ylivilkkaita. Muuten ei minunkaan mielestä tarvita erikoisuuksia.

Vierailija
4/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääntä enemmän kuin laki sallii -> voi, voi kun ovat ylivilkkaita... :)

Vierailija
5/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermoyhteyksiä aivoissa, mutten silti toivo lapselleni ähkyä oloa kermakakusta, limsasta ja kekseistä. Voi niihin lastenkin synttäritarjottaviin vähän panostaa. :)

Vierailija
6/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä juhlissa, joissa olen käynyt, lapset syövät siivun kakkua, lasin limsaa ja muutaman keksin. Sitten on kiire mennä leikkimään takaisin, josta juuri ja juuri malttavat yleensäkään kakunleikkaukseen tulla.

Onko asia niin, että kun ei kotona koskaan anneta mitään hyvää, sitä syödään sitten kylässä ahmien?

Vierailija
7/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisesta tykkään itse enemmän ja meillä omat lapset eivät saa karkkia kuin synttäreillä ja jouluna eli on tosi herkkua.

Muuten on kakku, keksiä ja mehua. Ja jätskipuikkoja pakkasessa varatarjottavana.

Vierailija
8/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää juuri se, minkä itse katsoo riittävän. Mulla ainakin on sitä paitsi ihan sama, mitä lasten synttäreillä tarjotaan, kunhan jotakin.