Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat taloyhtiön saunassa

Vierailija
10.09.2022 |

Meillä oli viime viikonloppuna vieraita ja he kävivät saunassa meidän vuorollamme. Tämä on nyt jostain syystä ongelma naapurille, joka oli soittanut isännöitsijälle asiasta.
Eivätkö vieraat saa tosiaan käydä vuorollamme saunassa?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa.

Vierailija
2/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö tulossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa.

Vierailija
4/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa? Ihme vankila.

Vierailija
5/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön sauna on tarkoitettu taloyhtiön osakkaille ja asukkaille, sekä heidän kanssaan kylpeville vieraille! Hanki siis siis oma, saunallinen asunto.

Vierailija
6/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
7/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saavat. Henkilö joka varanut sauna vuoron maksaa sitä ja vastaa sauna on ok! Vuoron jälkeen. FB. Yleisesti esim. sivusto jossa asukas ilmoitaa,Tänän sauna vuoroni on käytetävissä kello silloin ja silloin muille talon asukaille Meillä tosin kerrostalossa on nainen ja aikuinen tytär jotka eivät noudata kellon aikoja. Sauna vuoro on tasan 1h.En tiedä mikä kultuuri? Keskenään venäjää puhuu.Suomen kielen ymmärrys loppu heti.Kun heitä heittää pihalle saunasta, Ovat aina yli 10-15 minuttia omasta vuorosta. Se on heidän sääntö ei vuokratalon sääntö.

Vierailija
8/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaiset vieraat saa ihan taatusti käydä teidän vuorolla. Miten ihmeessä ne naapurit edes tietää, kuka siellä on varatulla vuorolla saunonut?

Vierailija
9/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön sauna on tarkoitettu taloyhtiön osakkaille ja asukkaille, sekä heidän kanssaan kylpeville vieraille! Hanki siis siis oma, saunallinen asunto.

Mitä et ymmärtänyt aloituksesta? Osakkaan vieras kävi osakkaan saunavuorolla saunassa. Mikä on ongelma?

Vierailija
10/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihmisillä saa olla saunavieraita.

Vierailija
11/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut niuhot tietysti ajattelee että kohta täällä alkaa rampata vaikka mitä porukkaa jos yhdetkin vieraat saa luvan

Vierailija
12/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut niuhot tietysti ajattelee että kohta täällä alkaa rampata vaikka mitä porukkaa jos yhdetkin vieraat saa luvan

Ei sitä lupaa tarvitse saada, se on automaattisesti olemassa.

Vierailija
13/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isännöitsijä sitten moittinut teitä?

Vierailija
14/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean liisaamaan omaa saunavuoroani, kuten myös (laskennallisesti) omaa pesutupavuoroani kelle tahansa. Mitä eroa tällä on asukkaan/osakkaan omaan käyttöön tai heidän vieraisiin? Itse en siis käytä, vaikka maksankin kuluista vastikkeessani.

Vierailija
15/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, vieras joi taloyhtiön vettä!

Vierailija
16/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupean liisaamaan omaa saunavuoroani, kuten myös (laskennallisesti) omaa pesutupavuoroani kelle tahansa. Mitä eroa tällä on asukkaan/osakkaan omaan käyttöön tai heidän vieraisiin? Itse en siis käytä, vaikka maksankin kuluista vastikkeessani.

Loogisesti näin se menee.

Esim. aikuisella, muualla asuvalla lapsellani ei ole pesukonetta. Hän käy välillä pesemässä isot pyykit meidän yhtiön koneella. So?

Vierailija
17/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, vieras joi taloyhtiön vettä!

Paikallinen postiljooni tapaa käydä asioillaan (A,B) meidän saunarakennuksessa. Hyh hyh. Näköjään yleisavain käy sinnekin.

Vierailija
18/68 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. aikuisella, muualla asuvalla lapsellani ei ole pesukonetta. Hän käy välillä pesemässä isot pyykit meidän yhtiön koneella. So?

Sehän on jos teillä on maksu per koneellinen. Se ei ole ok jos sisältyy vastikkeeseen pyykinpesu taloyhtiön koneella, näin vastike tulee periaatteessa nousemaan tulevaisuudessa koska talossa asumaton sitä käyttää ja kuluttaa vettä ja SÄHKÖÄ...

Vierailija
19/68 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on jos teillä on maksu per koneellinen. Se ei ole ok jos sisältyy vastikkeeseen pyykinpesu taloyhtiön koneella, näin vastike tulee periaatteessa nousemaan tulevaisuudessa koska talossa asumaton sitä käyttää ja kuluttaa vettä ja SÄHKÖÄ...

Kyllä meillä saunavuorosta täytyy maksaa. Ne, jotka eivät halua saunavuoroa, eivät maksa.

Vierailija
20/68 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmentyneet rajusti, yritetään luoda uusia sääntöjä. Taloyhtiön pesutupa ja saunat ovat vain talon asukkaille ja piste. Kyllä on röyhkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä