Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
NAAPURI HULLU VÄITTÄÄ ETTÄ KELLO PITÄIS SIIRTÄÄ TUNTI Taaksepäin! mINÄ' SANOIN ETTÄ ETIPÄITEN!!
29.10.2006 |
Kommentit (3)
Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.
Mun kellot käy ihan omaa aikaa, siirtelen niitä millon siirtelen eikä se kuulu kellekään mitään.
Nih!
Alue: Aihe vapaa
Sanoppas naapurilles se!