Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAAPURI HULLU VÄITTÄÄ ETTÄ KELLO PITÄIS SIIRTÄÄ TUNTI Taaksepäin! mINÄ' SANOIN ETTÄ ETIPÄITEN!!

Vierailija
29.10.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppas naapurilles se!

Vierailija
2/3 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.

Mun kellot käy ihan omaa aikaa, siirtelen niitä millon siirtelen eikä se kuulu kellekään mitään.

Nih!