Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
NAAPURI HULLU VÄITTÄÄ ETTÄ KELLO PITÄIS SIIRTÄÄ TUNTI Taaksepäin! mINÄ' SANOIN ETTÄ ETIPÄITEN!!
Kommentit (3)
Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Ei vastusteta yhtään tätä maailman menoa vaan mukaudutaan täysin siihen mitä muut ovat päättäneet.
Mun kellot käy ihan omaa aikaa, siirtelen niitä millon siirtelen eikä se kuulu kellekään mitään.
Nih!
Alue: Aihe vapaa
Sanoppas naapurilles se!