Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaarallista kun olen juonut alkoholia vaikka käytän mielialalääkkeitä

Vierailija
10.09.2022 |

Joka päivä ketipinor 100mg sekä voxra 300mg. Tuntuu että kaksi lonkkua jo nousi päähän

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sammun jo puolikkaasta 25 mg ketipinorista 😯

Sulla on huomenna muistikatkoja ja ihmettelen herätessäs mitä oot touhunnut jos jatkat juomista kun nyt jo olet humalassa.

Nimenomaan pieni annos Ketipinoria väsyttää ja sitä käytetään nukahtamislääkkeenä, isona annoksena se on mielialalääke. Ja jos ap on ottanut lääkkeet aamulla ja juo nyt, niin tuskin siitä mitään radikaalia seuraa.

Vierailija
22/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huomenna muistikatkoja ja ihmettelen herätessäs mitä oot touhunnut jos jatkat juomista kun nyt jo olet humalassa.

Minulla menee 250 mg ketipinoria ja ei väsytä ollenkaan. Suurin määrä on ollut 400mg ketipinoria.

Suuret määrät ei väsytä vaan poistaa harhaisuutta tai pitää manian kurissa. Pienet annokset vain väsyttävät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä järkeä on käyttää alkoholia jos on masennusta. Sehän vaan kumoa mielialalääkkeiden mahdollisen positiivisen vaikutuksen.

Vierailija
24/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PopPopPop. Tulee tosi hyvä fiilis, mulla on nyt hyvä meininki. Elämäni piissii kattelen. Kandee käyttää käikkii sekasin rokrok

Vierailija
25/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaarallista oo jos ei tosiaan rauhoittavia käytä. Ei silti alkoa suositella mielialalääkkeiden kanssa

Ei suositella siksi, että alkoholi heikentää lääkkeiden vaikutusta.

Tai voimistaa.

Jos kyse on rauhoittavista, samanaikainen käyttö alkoholin kanssa on jopa hengenvaarallista. Ns. tavallisten mielialalääkkeiden vaikutus ei mitenkään voimistu, mutta ihminen saattaa humaltua pienemmistä määristä.

Vierailija
26/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra

Its not recommended to mix Wellbutrin and alcohol because alcohol can cause several different adverse side effects when combined with other medications. One medication that can cause serious and potentially dangerous side effects when mixed with alcohol is Wellbutrin. These include:

Dizziness and drowsiness

Increased risk of overdose

Depression

Increased effects of alcohol

Increased Wellbutrin side effects

Risk of seizures

Ketipinor

(855) 838-0966

Home > Alcohol Addiction & Abuse > The Dangers of Mixing Alcohol & Seroquel (Quetiapine)

The Dangers of Mixing Alcohol & Seroquel (Quetiapine)

By The Recovery Village |Editor Camille Renzoni

Medically Reviewed By Benjamin Caleb Williams, RN |Last Updated: June 24, 2022

Editorial Policy | Research Policy

Mixing alcohol and medications is not wise in most cases, but is drinking alcohol while on Seroquel an exception?

Drinking alcohol while taking Seroquel together is not advised, but it may be permissible in certain situations. Seroquel is a medication that is used to treat several mental health conditions. This medication can cause several different side effects, and many people wonder if drinking alcohol while using Seroquel is safe or if it will cause severe side effects.

Article at a Glance:

Using alcohol and Seroquel together is not advised, but may be allowed in certain circumstances. Several important points to keep in mind about alcohol and Seroquel use are:

Consult with a doctor before using Seroquel and alcohol simultaneously

Alcohol and Seroquel increase each others effects and will worsen each others side effects

Alcohol and Seroquel Side Effects

When alcohol and Seroquel are used together, they can worsen the side effects that occur with either of these substances and worsen harmful side effects.

Side effects of alcohol and Seroquel use that may occur might include:

Changes in mood

Constipation

Nausea

Vomiting

Drowsiness

Lightheadedness

Fatigue

Changes in appetite

Weight changes

Changes in liver function

In severe cases, the increased side effects can be harmful or even fatal, just as taking too much of either substance by itself could be harmful.

If you use alcohol and Seroquel together, the combined effect may impair your judgment and can lead to increased danger while driving, operating heavy machinery, or any other activity that requires clarity of mind and focus.

Vierailija
27/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ja alkoholi on aina mahtava kombo.

Vierailija
28/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pieni annos Ketipinoria väsyttää ja sitä käytetään nukahtamislääkkeenä, isona annoksena se on mielialalääke. Ja jos ap on ottanut lääkkeet aamulla ja juo nyt, niin tuskin siitä mitään radikaalia seuraa.

Ketiapiinin puoliintumisaika 6h ja bupropionin 20h. Vaikka lääkkeet olisi otettu aamulla niin kumpaakin on elimistössä ja voi reagoida alkoholin kanssa.

Ap sanoo olevansa humalassa jo kahdesta eli ilmeisesti lääkkeet voimistaa jo nyt vaikutusta (oletan että ap ei normaalisti humallu parista annoksesta kun siitä mainitaan erikseen).

Kannattaako juoda enemmän? Jos vetää kännit eikä ole tottunut vielä edes lääkkeisiin niin en lähtisi testaamaan. Sitä voi blackoutin aikana touhuta ties mitä.

Vierailija
29/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat ovat täynnä ryynikänneissä heilunutta porukkaa jotka eivät muista mitään.

Vierailija
30/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaarallista oo jos ei tosiaan rauhoittavia käytä. Ei silti alkoa suositella mielialalääkkeiden kanssa

Tai voimistaa.

Minulla voxra kuusinkertaisti toleranssin, joten sitä tietysti kannattaa varoa jos ei millään tule humalaan niin se voi johtua lääkkeestä. Järki mukana kun juo.

Herranjumala jos mun toleranssi kuusinkertaistuisi niin kuolisin juomiseen. Menee litran pullo kirkasta illassa kun juon. Se on alkoholimyrkytys jos pitäisi juoda 6 litraa kirkasta että saisi kännin. 

Vierailija
31/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilat ovat täynnä ryynikänneissä heilunutta porukkaa jotka eivät muista mitään.

Mulla ainakin on mennyt jossain vaiheessa muisti täysin kun olen juonut Seronil-lääkityksellä.

Jos olen ottanut aamulla opamoxin niin voin kyllä illalla juoda, mutta lonkerosta (greippi) olen mennyt ihan sekaisin ja ollut ihan tolkuton.

Vierailija
32/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikentää lääkkeen vaikutusta. Muuta haittaa ei ole.

Vierailija
33/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voimistaa.

Minulla voxra kuusinkertaisti toleranssin, joten sitä tietysti kannattaa varoa jos ei millään tule humalaan niin se voi johtua lääkkeestä. Järki mukana kun juo.

Herranjumala jos mun toleranssi kuusinkertaistuisi niin kuolisin juomiseen. Menee litran pullo kirkasta illassa kun juon. Se on alkoholimyrkytys jos pitäisi juoda 6 litraa kirkasta että saisi kännin. 

Mulla ssri aiheutti sen, että pystyin ensin juomaan tolkuttomia määriä humaltumatta ja sit se kaikki pamahti päähän yhtäkkiä ja saatoin sammua jaloiltani.

Vierailija
34/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole noin tapahtunut.

Vierailija
35/35 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tosiaan osaa lukea niitä pakkausselosteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi