Älkää vettu soikoon järjestäkö häissä sitä kengännostoleikkiä
Ei kliseisempää paskaa voi ollakaan. Joka perkeleen häissä. Jo on köyhä mielikuvitus porukalla, kun tuo pitää ängetä joka hääohjelmaan.
Kommentit (12)
Nokitan morsiamen ryöstöllä.
NVK (Niin Viime Kautta).
Enpä tiedä mitä ohjelmaa häissä enää voisi olla kun jokainen vastustaa jotakin.
Meidän häissä ei ollut yhtään leikkiä. Vain laulua, soittoa, puheita ja hyvää ruokaa.
En meinannut edes pitää häitä, mutta tämän aloituksen innoittamana pakko järjestää 6h pelkkää kenkäleikkiä.
Meillä oli häissä aikoinaan kaikki leikit kielletty, paitsi lasten 😌
Olisiko kiva ja omaperäinen?
https://www.tietotori.fi/Keskustelualueet/Yleiset%20aiheet/Vitsit/I000F…
Osallistuttiin häihin, joissa vieraina oli runsas joukko morsiamen luokanopettajaksi opiskelevia kavereita. Valitettavasti meidät bongattiin sulhasen kavereiden sesta takarivistä hassunhauskaan tanssikisaan, jossa tanssiparin naisen nilkkaan sidottiin ilmapallo.
Se tanssipari, jonka ilmapallo oli ehjä tanssin päättyessä oli voittaja. Muut kisasivat hullunkiilto silmissä puhkoen niitä palloja terävillä koroillaan. Meillä ei ollut ongelmia pitää etäisyyttä, kunnes olin saada kilpaprin koron läpi jalkapöytäni.
Taidettiin itse lopulta rikkoa se pallo, että pysyttiin itse ehjinä. Osa sekoaa ihan huolella noissa "leikeissä".
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä mitä ohjelmaa häissä enää voisi olla kun jokainen vastustaa jotakin.
Heh, hyvä pointti!
Sanos, et kun kaikkia ei voi viihdyttää, niin mitäpä jos ollaan hiljaa, juodaan wiinaa, tappelu tästä tulee kumminkin :)))
...
Isä kertoi: oli häät tai hautajaiset, niin aina ne jonkun tappoi. Ollaan siis valkolaisia. Jotain sukuriitoja, perintöjenjakoja, mitä lie ollut, aikaa ennen Kansalaissotaa.
Lapsivapaat ja leikittömät häät on parhaita.
Toisaalta siihen kenkäleikkiin ei joudu vieraana osallistumaan. Mun mielestä morsiuskimpun ja sukkanauhan heiton vois jättää pois ettei joudu vieraat kohteliaisuuttaan osallistumaan. Mutta joo, eipä se kenkäleikkikään mikään hauska ole.