Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholisti/suurkuluttaja

Vierailija
10.09.2022 |

Entäpä jos puolisonne (mies) on alkoholisti/suurkuluttaja toisinaan, ns dipsomaani? Ja silloin ERITYISEN sosiaalinen, hauska, puhelias, huumorintajuinen, ei oksentele ei kaatuile ja seuraavana aamuna näin miehenä testosteronia niin pullollaan että vetäisi kaksi varvia naista varten.

Ja menisi keittiöön ottaisi parit tasottavat ja tekisi aamiaisen vuoteeseen. Olisiko sellainen mukava alkoholisti/suurkuluttaja? Minä meinaan taidan olla pikkuisen sellainen mies. Uskokaa tai älkää. Ja sitten taas koittaisi se tylsempi arki.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minut sitten kutsutaan illanistujaisiin jos olen kauhea örvelö?? Ilmeisesti en siis olekaan alkoholisti vaan vain suurkuluttaja?ap

Kaverisi ovat joko samanlaisia densoja tai sitten vain kohteliaita. Ei kukaan sano kaverille suoraan että olet törppö känniläinen, eikä me haluta sua meidän seuraan. 

Vierailija
22/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Joo huomaa että kirjoitit tuonkin kännissä. Omasta mielestäsi olet tietysti ihan hurmaavaa ja fiksua seuraa.

Hauskaa että naurattaa. Ehkä olen huumorintajuinen selvänäkin sitten. Mukava tietää. ap

Kyllä sen tekstistäsi huomaa. Humalassahan kaikki ovat maailman valtiaita

-eri

Ei. Voin olla hiljaakin seurassa. Yritän kuitenkin osallistua keskusteluun. Ainoa mikä ei oikein nappaa on politiikka ja urheilu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minut sitten kutsutaan illanistujaisiin jos olen kauhea örvelö?? Ilmeisesti en siis olekaan alkoholisti vaan vain suurkuluttaja?ap

Kaverisi ovat joko samanlaisia densoja tai sitten vain kohteliaita. Ei kukaan sano kaverille suoraan että olet törppö känniläinen, eikä me haluta sua meidän seuraan. 

En mene kutsumatta. Enkä mukaan anele. ap

Vierailija
24/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seuraavana aamuna näin miehenä testosteronia niin pullollaan että vetäisi kaksi varvia naista varten.

Ja menisi keittiöön ottaisi parit tasottavat ja tekisi aamiaisen vuoteeseen."

Hieno mies.

Vierailija
25/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt jotenkin tykkää ajatella että "suurkuluttaja" on jotenkin parempi kuin alkoholisti. Jos nyt lopetetaan tämä pilkun n*ssiminen ja sanoilla leikkiminen; suurkuluttaja = alkoholisti

Vierailija
26/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa toisinaan tässä tapauksessa? Joka viikonloppu, kerran kuussa? Nuo on liian usein tuon lajin hauskuutta että jaksaisin katsella. Tykkään skarpeista ihmisistä ja siitä että aamulla voidaan lähteä jonnekkin ja tehdä jotain eikä vain rötvätä krapulassa. Juhlimisestakin tykkään, mutta se on sitä hauskempaa mitä harvemmin sitä pääsee harrastamaan.

Vierailija
27/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"seuraavana aamuna näin miehenä testosteronia niin pullollaan että vetäisi kaksi varvia naista varten.

Ja menisi keittiöön ottaisi parit tasottavat ja tekisi aamiaisen vuoteeseen."

Hieno mies.

Kiitos. Sitä minä tässä meinaankin että vaikka joskus juoma maistuu ei sitä kaatuilla oksennella eikä örvelletä. ap

Vierailija
28/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisten jutut on hauskoja vain jos on itsekkin kännissä. Selvinpäin ei tosiaan jaksa kenenkään sössötyksiä.

Vierailija
29/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa toisinaan tässä tapauksessa? Joka viikonloppu, kerran kuussa? Nuo on liian usein tuon lajin hauskuutta että jaksaisin katsella. Tykkään skarpeista ihmisistä ja siitä että aamulla voidaan lähteä jonnekkin ja tehdä jotain eikä vain rötvätä krapulassa. Juhlimisestakin tykkään, mutta se on sitä hauskempaa mitä harvemmin sitä pääsee harrastamaan.

Ei joka viikonloppu. Joskus se alkaa ja menee muutamia päiviä, dipsomania siis. Enemmän tai vähemmän. Parisuhde kyllä jarruttaa mutta viime suhteeni oli tuollainen kuin kerroin. ap

Vierailija
30/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännisten jutut on hauskoja vain jos on itsekkin kännissä. Selvinpäin ei tosiaan jaksa kenenkään sössötyksiä.

Totta tuokin jos tosissaan shöshöttää. ap

Vierailija
31/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin jos tosissaan shöshöttää. ap

Kaikki sössöttää kännissä.

Vierailija
32/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka viikonloppu. Joskus se alkaa ja menee muutamia päiviä, dipsomania siis. Enemmän tai vähemmän. Parisuhde kyllä jarruttaa mutta viime suhteeni oli tuollainen kuin kerroin. ap

Eli tuurijuoppo

Vierailija
33/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. No saat kuitenkin 2/5, tässä oli enemmän yritystä kuin provoamisessasi yleensä

Vierailija
34/34 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvää yötä nyt kuitenkin niille jotka uskoitte tai ette usko. Tiedän mitä olen,tiedän ystäväni ja mitä muut ovat kertoneet minkälainen olen humalassa. Uskon heitä. Nyt painun pehkuun selvänä kuin käki koska olin päivällä metsässä. ap