Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein näätte puolisoa viikossa, jos ette asu yhdessä?

Nainen 33v
10.09.2022 |

Olen seurustellut kaksi vuotta ihanan miehen kanssa, ongelma on se että nähdään 1-3 päivänä viikossa, hän näkee ystäviään viikoittain, niin kuin minäkin omiani. Minulla on myös pieni lapsi, ja vähintään joka toinen viikonloppu vapaa. Ongelma on se, että poikaystäväni kokee ettei hänellä ole tarpeeksi omaa aikaa, ja aikaa ystäville. Vaikka siis viikottain kuitenkin heitä näkee. Ymmärrän että työkin vie häneltä aikaa, ja minulle on ok että on meillä yhdenkin yön viikossa. Mutta jos tämä on hänen mielestään liikaa, kun ei koe näkevänsä tarpeeksi ystäviään, niin mikä on ratkaisu? Nähdä 2kertaa kuukaudessa? En koe että silloin ollaan vakavassa suhteessa, jos kaikki muu menee puolison edelle. Hän puhuu yhteisten lapsien hankkimisesta ja yhteenmuutosta, mutta miten se olisi mahdollista jos tavataan näin harvakseltaan ja sekin on hänelle liikaa. Tulee olo, ettei hän ole valmis suhteeseen. Silti hän puhuu että haluaa olla suhteessa ja rakastaa minua, mutta haluaa nähdä vähemmän. Tämä tuntuu itsestäni kovin ristiriitaiselta, mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on erikoista. Samaan aikaan haluaa nähdä harvemmin ja sit toisaalta muuttaa yhteen ja hankkia lapsen? Öö...

Siis nimenomaan tämä! Tänään siis juuri keskusteltiin tästä hänen kokemuksestaan, ettei hänellä ole tarpeeksi omaa aikaa. Ja yritin hänelle puhua että jos aletaan tapaamaan harvemmin, niin en kyllä koe että suunta tässä suhteessa on yhteinen perhe. Kirjoitin aloituksen juuri siksi, että saisi vähän perspektiiviä siitä miten usein muut parisuhteessa olevat ihmiset tapaavat toisiaan, ennen kuin on ajankohtaista puhua yhteenmuutosta.

Mutta kai tässä olisi sitten se ajatus, että jos olisi yhteinen koti, missä mä aina odottelisin miestä nukkumaan, kun menoiltaan ennättää, niin ei tarttisi nähdä kuin öisin kun nukutaan 😂

En tiiä. En ymmärrä.

Vierailija
22/23 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanot tämmöisestä , kun meillä vastaavasti on tilanne että ollaan asuttu 12 vuotta yhdessä ja on ne lapset hankittu ja isoja koululaisia jo.

Nyt ollaan hankittu meille toinen asunto , koska kaivataan vähän vastaavaa tilannetta kuin teillä nyt 😅

Tämä kuulostaa jo huomattavasti loogisemmalta näin päin, kun lapset on jo tehty, ja pitkään oltu yhdessä. 😄

Mutta että nähtäisiin koko ajan vähemmän, suunnitelmana lapset ja yhteenmuutto. 🧐😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Anteeksi kielioppivirheeni, seurustelukumppanista tosiaan puhun, enkä puolisosta.

Lisäisin että minulle nämä näkemiset olisivat ok, jos hän ei puhuisi siitä että haluaa nähdä vähemmän. Joskus tosiaan menee kolme viikkoa niin että ollaan nähty kolme kertaa, ja silti hän kokee ettei hänellä ole tarpeeksi aikaa "tehdä omia juttujaan".... Ja hän on se joka haluaa vielä lapsia, minulle riittäisi tämä yksikin. Mutta siihen en lähde että teen hänen kanssaan lapsen ja hän käy kylässä kerran viikossa tai vaihtoehtoisesti valittaa kun viedään liikaa aikaa 😂

Edellinen suhteeni toimi niin että tavattiin ainoastaan kun lapsi oli hoidossa, tämäkin oli ok, sillä puhe ei ollut mistään vakavammasta missään vaiheessa.

Nykyinen tilanne sen sijaan hämmentää.

Minkä ikäinen mies on?