Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?

Vierailija
10.09.2022 |

Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.

Kommentit (1882)

Vierailija
1741/1882 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan ymmärtää, että terveiset kuvan kanssa lähetetään tai välitetään tapahtumahetkellä, mutta oikeasti näin ei ole.  Ja terveisten saaja ei voi lähettää terveisiä takaisin, koska todetaan ettei olla enää paikan päällä. 

Vierailija
1742/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäväporukka, joista yksi päättää sopia tapaamisen jonkun toisen porukkaan kuuluvan kanssa niin että muut varmasti kuulevat sen. Mielestäni kahden keskiset tapaamiset kuuluu sopia kahden kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka suussa puhuminen tai ruoan moittiminen ovat ehdottomasti tällaisia. Minulle iskostettiin jo lapsena päähän, että ruoka suussa ei puhuta eikä ruokaa moitita ääneen... ilmeisesti kaikille ei ole näin tehty, koska todella monet aikuisetkin lässyttävät ruoka suussa. 

Ajattele, että jotkut aikuiset ihmiset vinkuvat, että ruoka on YÖK PAHAA. 

Vierailija
1744/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

True crime -sisällön kuluttaminen. Minkä helvetin takia naiset kokee vetoa siihen. Oksettavaa. Liittyykö jotenkin R-fantasioihin mitä joillakin naisilla on

Mistä sää sen tiedät ?

 

Ehkä niistä saa vinkkejä, mitä pitää varoa.

Vierailija
1745/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskatetaan koiraa toisten pihoissa. Ei ymmärretä tonttien rajoja.

Vierailija
1746/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututaan asiallisesta käytöksestä kun ilmeisesti haluaisivat yliystävällistä innokkuutta ystävystyä ja halua tutustua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1747/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten selän takana paskan puhuminen ja juoruileminen eli joukkoharhojen luominen. Hyvin harvoin välitetään selvittää asioiden todellista laitaa vaan keskitytään mässäilemään valheilla ja idioottien egoistien toiveiden ja/tai pelkojen synnyttämillä harhoilla.

Vierailija
1748/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu, suu auki syöminen, tuntemattomien ihmisten koskettelu tai halailu, juoruilu, töniminen, kommentointi asioista joista ei tiedä mitään, valehtelu, siipeily...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1749/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei katsota eteensä kun kävellään kadulla, jokin siinä puhelimessa on niin kiinnostavaa.

Miehet ei myöskään osaa väistää vaan kävelevät päin.

Triplassa: aamuisin junilta päin ja iltapäivisin ulkoa junille: 

Ihmismassat kävelee väistämättä muita liikkeellä olevia. Kuvittelevat että heillä on  jonkinlainen etuajo-oikeus verrattuna muihin.

Jos mennään liikennesääntöjen mukaan, oikealta tulevaa väistetään. 

Olen alkanut katsomaan muualle ja kävelen kyllä päin itsekin, jos näyttää siltä, että päälle ollaan ryhmänä tulossa. 

Vierailija
1750/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain huolehtisitte omista asioistanne? Ärsyyntyminen muiden tekemisistä kertoo vain sen, että omassa pääkopassa ei kaikki ole kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1751/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirien vapaana pitäminen. Eihän tämä sääntö minua koske... koska olen parempi ihminen yms yms....

Vierailija
1752/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle puhuminen ja se ettei anneta suunvuoroa toisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1753/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk -taitojen ja sosiaalisten taitojen puute. Ei ole aikuiselta ihmiseltä liikaa vaadittu, että tervehtii, osaa esitellä itsensä jos sellaisessa tilanteessa ollaan ja sen jälkeen pystyy muutaman virkkeen puhumaan vaikka sitten säästä, jos ei mitään muuta keksi. 

Junassa se, että ihmiset eivät tervehdi tai mitenkään huomioi viereen tulevaa. Kuljen työmatkaa Turusta Helsinkiin useita kertoja viikossa ja kyllä ihmettelen, kun viereen tuleva vieras ihminen ei sano edes hei tai huomenta. Muuta ei tarvitse puhua. Tai että kun lähdet sieltä ikkunapaikalta punkeamaan itseäsi ulos, niin minusta on kohteliasta sanoa, että "jäisin tässä pois" tai muuta vastaavaa sen sijaan, että mykkänä muualle katsoen vain ryhdyt tönimään käytäväpaikkalaista ylös. Olen ottanutkin tavakseni sanoa noissa tilanteissa ihan sillai kuuluvalla äänellä hymyn kera, että "oletan, että sinä olet jäämässä tässä pois, voin kyllä nousta" tms. 

Vierailija
1754/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain huolehtisitte omista asioistanne? Ärsyyntyminen muiden tekemisistä kertoo vain sen, että omassa pääkopassa ei kaikki ole kunnossa.

Kuulostaa siltä että sinua ärsyttää tämä keskustelu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1755/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen pireskelee. Laittaa käden housuun peräaukolle ja sitten haistaa sormia. Muka ei kukaan nää -tyyliin tai ihan avoimesti.

Vierailija
1756/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin turhaa?  Sylki wanhin liukuvoiteista ja tuottaa myös kitkaa tarvittaessa.

Vierailija
1757/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koirien vapaana pitäminen. Eihän tämä sääntö minua koske... koska olen parempi ihminen yms yms....

Siinä taas yksi ihminen joka ei mieti MIKSI säännöt on luotu. Kävellessäsi pysähdyt punaisiin valoihin vaikka lähin auto kulkisi kahdeksan kilometrin päässä ja kyseinen punaista valoa näyttävä liikennevalokin olisi rikki. Siinä odottaisit vaikka kuukauden päivät, kunnes valo korjataan - koska säännöt.

Vierailija
1758/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira ei ole hallinnassasi, aiheuttaa häiriötä eikä tottele luoksetuloa, pidä se kytkettynä!

Vierailija
1759/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä erikoisin. Jäätkö ilman vai mistä johtuu? En voi juuri oudompaa syytä nähdä, mistä voi mielensä pahoittaa kuin että kaksi ulkopuoleista sopii tapaavansa toisensa.

Mitä se on sinulta pois? Joudut kuulemaan pari sanaa vai tunnetko sosiaalisen asemasi olevan uhattuna?

Vierailija
1760/1882 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ite myös inhoan syljeskeleviä ja räkiviä ihmisiä, varsinkin kun samassa porukassa rupatellaan niitä näitä. Kauppojen edustoilla, jalkakäytävillä ja missä tahansa olevat klimpit oksettaa 🤮 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän