Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua?
Itsellä se että ei tervehditä tai sanota huomenta ensi kertaa aamulla nähdessä tai hyvästellä. Mistä tulee ajatus että ei tarvitse? Pieni asia.
Kommentit (1691)
Enää ei ole mitään hyveitä tai moraalia,lapsillekin tupataan seksijuttuja joka suunnasta,ei ole enää eroa oikealla tai väärällä , varastaminen katsotaan sallituksi,valehtelu myös ,enää ei sanota kiitos,ole hyvä ja anteeksi.
Lapset ja nuoret haistattelee ja haastaa aikuisia joka asiassa, kuvaavat ja väittävät mm pdariksi, enää ei seuraa mistään rangaistuksista,päinvastoin mitä kovemman rikoksen teet sitä vähemmällä pääset ja saat vieläpä 5 tähden hotellipalvelua vankilassa.
ollaan liian pitkään kylässä. jouduin viimeksi soittaan 112 kun eräs miespuolinen tuttava oli jo 8 tuntia istunut luonani eikä lähtenyt pois vaikka olin n.tunnin verran sanonut että olis aika lähteä kotiinpäin jo. asuu lähellä joten mitään vaikeuksia ei ollut kotiin lähteä. sai raivarit häken työntekijälle joka sanoi hänelle että pitää lähteä nyt pois. uskoi kumminkin kun sanoin että poliisit on tulossa nyt ja oot putkassa jos et lähde. vika kerta kun mun luona kävi.
Ylisuorittaminen ja täydellisyysposeeraaminen edelleen muodissa ja kaikki se tyhmyys mitä siihen vaaditaan.
Myös että kiero valehteleva ihminen luulee sellaisen tarkoittavan että on älykäs, vaikka palstakin on täynnä todisteista päinvastaisesta.
Miehet istuvat hattu päässä sisällä, jopa kirkossa. Eilen oli netissä kuvia Olga Temosen siunaustilaisuudesta ja etupenkissä näytti istuvan keskenkasvuinen poika eli luultavasti perheen nuorin lapsi iso musta lierikka päässään. Miksei pojan isä huomauttanut lapselleen lakista? Vainajan toive oli saattoväellä värikäs pukeutuminen, mutta siihen ei kuulu lierihattu miehellä tai lapsella, ei vaikka perhe ei niin kirkollinen liene ollutkaan. On tiettyjä hyviä tapoja, joita kuuluu noudattaa niin aikuisten kuin lastenkin.
Toinen ärsyttävä tapa on, kun lähes kaikki jääkiekkovalmentajat mässyttävät purkkaa jatkuvasti ottelulähetyksissä.
Kärsivän narisevalla äänellä puhuminen. Eivät itse tajua kuinka ilkeältä se kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kovaan ääneen videopuhelua puhuvat ihmiset julkisissa liikennevälineissä. Jos aiot puhua puhelimessa, ole hyvä ja käytä kuulokkeita ja madalla puheen kovuutta. Ketään ei kiinnosta sinun tai kanssakeskustelijasi asiat. Valitettavan usein nämä henkilöt eivät ole kantasuomalaisia, vaan kälättävät omalla äidinkielellään niin, että koko bussi/metrovaunu raikaa.
Tämä ja sitten huomautettuasi siitä olet rasisti!
Moukkien käytöstavat, kun ei osata sanoa kiitos, anteeksi, ja päivää. Myös se ärsyttää, kun tuttavan kanssa kahvilla ja joku soittaa hänelle, hän alkaa puhumaan puhelua
True crime -sisällön kuluttaminen. Minkä helvetin takia naiset kokee vetoa siihen. Oksettavaa. Liittyykö jotenkin R-fantasioihin mitä joillakin naisilla on
Puhutaan ihmisestä joka on seurassa mukana, ihan kun ei itse voisi tai halua kertoa asiaansa.
Etuilu. Kaikki yrittää työntyä bussiin yht'aikaa eikä malteta jonottaa. Minut ohitettiin niin että melkeen kaaduin. Ärsyttää tämä "minäminäminä" kulttuuri.
"Minulla on oikeus"-ihmiset. Juu, heillä on oikeus kaupassa jäädä jumittamaan maksupäätteen kohdalle, tai ryhmittyä ostoskärryineen ihan kaikkien tien tukkeeksi. Näitä "minulla on oikeus"-ihmisiä on ihan kaikenvärisiä ja kaikenikäisiä, mut miks pitää dissata kaikkia muita sillä varjolla, että on olevinaan "oikeus"?
Muillakin on oikeuksia, mut jos siitä heille huomauttaa, on joko kauhea ihminen tai ihan vain rasse.
Päijät-Hämeessä on yleistä, että ihmisiin viitataan sanall "se", kun taas eläimistä puhutään sanalla "hän". :D)
räkiminen
tiktokin katsominen julkisessa liikenteessä ilman kuulokkeita
meluaminen
kiittämättömyys
autolla törttöily
menkää töihin -jankkaaminen
Se, että toinen syö puhelimen toisessa päässä,kun selität tärkeää asiaa. Eikä kyse ole mistään työpaikkalounaasta tms vaan iltamyöhällä mässäilystä. Eikä silloinkaan niin, että kotiin on just tullut pizza tms.
Selität, että Helsingin hovioikeuden määräaika valituksen jättämiselle menee huomenna kiinni, niin kuulleet vain ryystämistä ja hörppimistä.