Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puran työsuhteen koeajalla

Vierailija
09.09.2022 |

En jaksa, en vaan jaksa. Olen ollut reilun kuukauden uudessa työssä ja olen ilmeisen liian hidas. Ei voi minkään. Toivoin niin kovin että paikka ja työ olisi mukavat. Työ onkin, mutta sitä pitää tehdä niin nopeasti että rahkeeni eivät riitä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan työelämä on kyllä hanurista. Tuskin olet liian hidas, hommat vaan on joka paikassa mitoitettu jo lähtökohtaisesti niillä tehoilla mitä joku iät ja ajat rutiinilla ja maksimilla 110 lasissa tekisi. Ei sellaiseen kukaan pysty joka aloittelee hommia (mitä tahansa työtä). Siihen maksimaaliseen suoritukseen pystyy vain se joka osaa sen unissaankin takaperin. Muut ovat lirissä ja porukka uupuu. 

Vierailija
2/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan työelämä on kyllä hanurista. Tuskin olet liian hidas, hommat vaan on joka paikassa mitoitettu jo lähtökohtaisesti niillä tehoilla mitä joku iät ja ajat rutiinilla ja maksimilla 110 lasissa tekisi. Ei sellaiseen kukaan pysty joka aloittelee hommia (mitä tahansa työtä). Siihen maksimaaliseen suoritukseen pystyy vain se joka osaa sen unissaankin takaperin. Muut ovat lirissä ja porukka uupuu. 

Minua on opastanut kymmenen vuotta kyseistä työtä tehnyt henkilö ja hänen mielestään olen hidas. Ap

Vierailija
4/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista työtä?

Ihan toimistotyötä, sen tarkemmin en halua sanoa. Ap

Vierailija
5/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin ensimmäinen kommentoija. Lähde vaan, älä yritä jaksaa liian pitkään mahdotonta. 

Vierailija
6/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykytöitä tehdä enää lähiaikoina koska älykkäät eivät lisäänny

Vierailija
7/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on opastanut kymmenen vuotta kyseistä työtä tehnyt henkilö ja hänen mielestään olen hidas. Ap

Sepä se. Hän ei itse muista miltä tuntui aloitella vasta hommia. 

Vierailija
8/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä hyvä työpaikka sinulle, jos meinaat heti palaa loppuun.

Vierailija
9/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi väärä lause ja meni välit. Elämä on raskasta

Vierailija
10/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa.

Vierailija
11/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei tarkoita yhtään mitään

Vierailija
12/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole. Mutta en ole ainut, ko. firmassa ovi on käynyt vuoden sisään liki kymmenkunta kertaa. Ap

Vierailija
13/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tarkoittaa jotsin mitä palstalla lukee

Vierailija
14/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole. Mutta en ole ainut, ko. firmassa ovi on käynyt vuoden sisään liki kymmenkunta kertaa. Ap

Minäkin olen joutunut lähtemään samanlaisesta paikasta. Ensin haukuttiin hitaaksi, sitten alettiin puhua palkan alentamisesta, sitten alettiin itse asiassa haukkua ihan kaikesta - pukeutumisesta, työasennosta (kyllä, siitä missä asennossa olen koneella) ja vaikka mistä.. Et ole sattumoisin tilitoimistossa töissä? Jos puhutaan samasta paikasta :D

Vierailija
15/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa enää työelämään!?

Vierailija
16/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen joutunut lähtemään samanlaisesta paikasta. Ensin haukuttiin hitaaksi, sitten alettiin puhua palkan alentamisesta, sitten alettiin itse asiassa haukkua ihan kaikesta - pukeutumisesta, työasennosta (kyllä, siitä missä asennossa olen koneella) ja vaikka mistä.. Et ole sattumoisin tilitoimistossa töissä? Jos puhutaan samasta paikasta :D

Noo, työnkuva liippaa aika lähelle... Ap

Vierailija
17/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähdin koeajalla litomaan. Ei tietoa uudesta työstä, mutta kyllä niitä sitten muutaman kuukauden kuluttua löytyi.

Karenssi iski kun jäi työttömäksi, mutta parempi sekin kuin kituutella jossain väkisin. Töihin on vttumaista aamuisin mennä jos työ on pe*seestä

Vierailija
18/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähdin koeajalla litomaan. Ei tietoa uudesta työstä, mutta kyllä niitä sitten muutaman kuukauden kuluttua löytyi.

Karenssi iski kun jäi työttömäksi, mutta parempi sekin kuin kituutella jossain väkisin. Töihin on vttumaista aamuisin mennä jos työ on pe*seestä

Tätä en ymmärrä, kun koeaika on tehty niin työntekijän, kuin työnantajan hyväksi, niin miksi helkutti siitä pamahtaa karenssi työntekijälle, jos sitä hyödyntää, jos on vääränlainen paikka!

Työnantajalle ei tietenkään sitä vastoin tule yhtään mitään sanktioita!

Vierailija
19/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaan sitten hitaasti ne hommasi eli siinä tahdissa kuin pystyt. Jos työnantaja toteaa tämän vuoksi, ettet sovellu työhön ja purkaa työsuhteen, niin ei siitä tule sinulle mitään karenssia.

Vierailija
20/69 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä, kun koeaika on tehty niin työntekijän, kuin työnantajan hyväksi, niin miksi helkutti siitä pamahtaa karenssi työntekijälle, jos sitä hyödyntää, jos on vääränlainen paikka!

Työnantajalle ei tietenkään sitä vastoin tule yhtään mitään sanktioita!

Ja mitähän sanktioita siitä pitäisi työnantajalle tulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän